Przegląd mediów – listopad #3

W dzisiejszej prasówce przeczytacie o trwardym HR w branży IT, ciekawej kampanii PracujeBoLubie, która ma nam uświadomić, że można cieszyć się pracą i chodzić do niej z przyjemnością, a także o dobrych praktykach związanych z umieszczaniem kontaktu do rektutera w ogłoszeniach. Do dzieła!

Woof Woof na miękko

O rekrutacji w IT napisano już bardzo dużo. W zasadzie każdy rekruter ma już swoją „jakąś tam” historię, każdy ma swój sprawdzony sposób na pozyskiwanie kandydatów, czym mniej lub bardziej chętnie się dzieli. Jest jednak w tym obszarze wiele kwestii niedopowiedzianych, opisanych raczej życzeniowo niż w postaci cyfr i wskaźników. Marcin Jackowski z serwisu Bulldogjob w konkretny, merytoryczny i miękki sposób poczynił tekst o twardym HR-ze. Zapraszam tutaj!

Podobno rewolucje nie lubią wariatów, bo same są śmiertelnie poważne. Czy aby?

Mówią, że aż 60% Polaków nie lubi swojej pracy. To dużo czy mało? Chyba jednak dużo, ponieważ w odpowiedzi na te wyniki badań Employer Branding Institute stworzył projekt PracujeBoLubie, który wystartował na początku tygodnia. Celem akcji jest dialog o pozytywnych emocjach związanych z pracą, inspiracje dobrymi przykładami i edukacja w zakresie kształtowania swojej pozytywnej kariery. Gratulujemy pomysłu i czekamy na kolejne egzekucje. Wieść gminna niesie, że w najbliższy poniedziałek, w godz. 8 – 11 na warszawskiej patelni kolejna odsłona akcji!

Kandydacie, skontaktuj się z rekruterem!

Zgodnie z wynikami raportu Potential Park (2015 r.), 74% kandydatów chciałoby móc skontaktować się z rekruterem przed złożeniem swojej aplikacji. Dla niektórych nie do pomyślenia, bo przecież telefony się pourywają i w weekend spokoju nie będę miała, niemniej jednak firma Mobica zdecydowała się w swoim ogłoszeniu przedstawić pracowników odpowiadających za rekrutacje oraz wskazała bezpośredni kontakt do nich. Gratulujemy podążania za trendami!

Polecamy również:

Dodaj komentarz