Wrzesień zadomowił się na dobre w naszych kalendarzach, a wraz z nim widać już pierwsze przebiśniegi rekrutacyjne – świeże, ciekawe i co najważniejsze, przemyślane.
Nowy numer Magazynu Employer Branding
Dziś światło dzienne ujrzała nowa edycja Magazynu Employer Branding. Znajdziecie w nim nowinki o employer brandingowych nagrodach i rankingach, poradnik wideorekrutacji, rekrutacji po japońsku i wykorzystaniu programu stażowego do zbudowania rozpoznawalnej marki pracodawcy.
Trudna kwestia wizerunku pracownika
Jedną z częstych przyczyn rozpoczęcia współpracy z zewnętrzną agencją rekrutacyjną są dla firmy problemy z jej własnym wizerunkiem. Headhunterzy specjalizujący się w projektach dla konkretnych branż wiedzą, co w trawie piszczy i które aspekty marki bardziej odstraszają niż kuszą potencjalnych pracowników. Do napisania tego tekstu autorkę skłoniła refleksja o tym, że mało kto analizuje kwestię wizerunku pracownika. A wy? Liczycie się z tym co odnajdziecie w sieci? Krowa w kropki, czyli trudna kwestia wizerunku pracownika.
Rekrutacja w formie video
Jeśli chcielibyście posłuchać rad i wskazówek na temat zasadności używania video w rekrutacji, już dzisiaj zapraszam was do zabukowania sobie jednej godziny 15 września (13.00-14.00). W trakcie webinaru na pytania chętnie odpowie Szymon Motławski z Pracowni Employer Branding. Zapisy tutaj :)
Zajrzyj również tutaj:
- Zwinne pytania do zarządzających talentami
- Stres, brak koncentracji i motywacji, agresja. Wpływ hałasu na pracowników
- Praca zdalna, elastyczny czas i efektywność. ROWE daje wszystko, dlaczego nie jest powszechne?
- Employer branding – co warto przeczytać?
- I tak nie miałbyś szans
- Glassdoors Summit – live stream
- Obowiązek, pasja czy powinność? – Joanna Malinowska Parzydło