Przegląd mediów – czerwiec #4

Jak co piątek zachęcamy do przejrzenia newsów HR-owych i EB-owych z tego tygodnia. Dziś przeczytacie o kolejnym spotkaniu z cyklu EBMASTERS, podsumowaniu komentarzy do artykułu Marty Pawlak-Dobrzańskiej o zjawiskach w polskim HR i firmach, którym wierzą Millenialsi. Do dzieła!;)

Kolejne spotkanie EBMASTERS KRAKÓW #11

Spotkania EBMASTERS na stałe już wpisały się w nasz branżowy krajobraz. I jak niesie wieść, spotykamy się kolejny raz już 29.06 w Krakowie! Nie zapomnijcie się zapisać! Aby umilić oczekiwanie podrzucam Wam materiały z ostatniego spotkania we Wrocławiu: Katarzyna Sobótka przygotowała subiektywny przegląd newsów branżowych, a Jagoda Podgórska-Teska prezentację dot. realizacji filmów wizerunkowych.

Co może wywołać artykuł o szukaniu pracy, czyli znów o zjawiskach w polskim HR

Czytaliście artykuł „Jak szukałam pracy, czyli 5 zjawisk w polskim HR, które trzymają się zaskakująco mocno” z bloga GreatDigital? Odbił się na tyle szerokim echem na rynku, że Marta Pawlak-Dobrzańska, CEO firmy GreatDigital, postanowiła poprosić o komentarz ekspertów z branży. Zapraszam do lektury, znajdziecie tam również moją wypowiedź do zjawiska niereagowania na prośbę o feedback.

Y-greki wierzą korporacjom!

Jak wynika z badania Reputation Institute, młode pokolenie ufa przede wszystkim korporacjom. Millenialsi chętniej kupią produkty firm o bardzo dobrej reputacji, ale też chętniej podejmą w nich pracę. To zły znak dla mniejszych firm, które borykają się z pozyskaniem specjalistów i kolejny dowód na to, jak ważna jest rola employer brandingu.

Zajrzyj również do:

And for those who want to know more:

Dodaj komentarz