Przegląd mediów – listopad #1

W pierwszym listopadowym przeglądzie newsów branżowych przeczytacie m.in. o Akademii Profesjonalisty Employer Brandingu, aromamarketingu w budowaniu wizerunku pracodawcy,  jawności wynagrodzeń i pracujących mamach. Zapraszamy!

Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu

Na co dzień dbasz o markę pracodawcy? Weź udział w cyklu bezpłatnych szkoleń i zdobądź dyplom Profesjonalisty Employer Brandingu! 19 listopada rozpoczynamy 2. edycję Akademii – zapisz się już dziś!

Nowy numer Magazynu Rekruter

W październikowym numerze przeczytacie nie tylko o życiu w korporacji oraz o tym, jak Mordor stał się integralną częścią warszawskiego Mokotowa, ale także ciekawy wywiad z Ewą Korecką o tym, że pracodawca to nie szpieg.

Capgemini wykorzystuje aromamarketing w kampanii employer brandingowej

O akcji Capgemini pisaliśmy już we wcześniejszych przeglądach. Warto jednak dodać, że jest to pierwsza w Polsce kampania employer brandingowa wykorzystująca aromamarketing i inne działania pobudzające zmysły. Naprawdę świetny przykład kompleksowo poprowadzonej akcji EB w różnych kanałach z wykorzystaniem nowinek marketingowych.

Czy wysokość wynagrodzeń powinna być jawna?

Temat jawności wynagrodzeń nie cichnie i co jakiś czas przewija się w publicznej dyskusji. Tym razem temat podjął Piotr Sosnowski pokazując główne obawy pracodawców w kontekście ujawniania zarobków.

Najważniejsze m-omenty w życiu pracującej mamy

Pracujące mamy to skarb – lojalne, pracowite i zorientowane na cel. Pracodawcom jednak często mama kojarzy się jako zagrożenie” – L4, długi urlop macierzyński itd. Zobaczcie infografikę podsumowującą pierwszą część badania „M-Factor, czyli o jakiej pracy marzy mama?”

Dowiecie się, jakie momenty w życiu pracującej zawodowo mamy są tymi szczególnymi, jak ważna jest atmosfera w pracy i wsparcie najbliższych, aby mama, która chce pracować, pracowała i była szczęśliwa.

Polecamy również:

Dodaj komentarz