Przegląd mediów – październik #1

W pierwszym październikowym przeglądzie mediów przeczytacie o postrzeganiu pracy przez młodych, efektywnej komunikacji z szefem, grywalizacji w procesie rekrutacji i nowym wydaniu Magazynu Employer Branding. Zapraszamy!

Nowe wydanie Magazynu Employer Branding

W nowym wydaniu MEB jak zwykle mnóstwo inspiracji i ciekawostek. Przeczytacie m.in. o wewnętrznym i zewnętrznym EB, programach pracowniczych oraz możliwościach Instagrama. To zdecydowanie lektura obowiązkowa tego tygodnia. Bardzo polecam również artykuł Adriana Juchimiuka o strategii EB. Budowanie marki pracodawcy to działanie bardzo potrzebne, ale długofalowe. Mam jednak wrażenie, że wiele firm decyduje się na nie, traktując EB jak chwilową modę lub doraźne działania. Warto zajrzeć do tego tekstu i odpowiedzieć sobie na pytanie: czy moja organizacja na pewno jest gotowa na strategię?

Raport Deloitte: Pierwsze kroki na rynku pracy

Pokolenie przyszłych liderów wchodzących obecnie na rynek nie jest tak jednorodne w postrzeganiu pracy, jak mogłoby się nam wydawać. Na pytanie o plany kariery 42 proc. respondentów odpowiedziało, że chciałoby zajmować stanowiska menedżerskie, ale tylko co czwarty myśli o najwyższych pozycjach tego szczebla. Zajrzyjcie do pierwszych wyników raportu Deloitte.

Nowy numer Magazynu Rekruter

W najnowszym wydaniu znajdziecie między innymi odpowiedź na pytanie, dlaczego rekruterzy powinni być jak Sherlock Holmes oraz ciekawy wywiad dotyczący wpływu mediów społecznościowych na pracę rekrutera. Na łamach magazynu znajdziecie również zapowiedzi kilku wydarzeń branżowych, które odbędą się w najbliższym czasie. Jak zawsze, zachęcam do lektury.

CERN rekrutuje

Jeden z najsłynniejszych ośrodków naukowo badawczych – CERN (Europejska Organizacja Badań Jądrowych)  chce zwiększyć świadomość swojej marki i pozyskiwać utalentowanych pracowników z całej Europy. Więcej na temat tej rekrutacji przeczytacie tutaj.

Polecamy również:

Dodaj komentarz