Przegląd mediów – kwiecień #4

W kolejnym kwietniowym przeglądzie mediów przeczytacie o sytuacji młodych na rynku pracy, społecznie odpowiedzialnych firmach w Polsce oraz o tym, dlaczego dbanie o Customer Experience jest istotne dla employer brandingu. Zapraszamy!

V edycja badań Bilansu Kapitału Ludzkiego

Wyniki ostatniej edycji badań BLK pokazują, że ogólna sytuacja rynkowa osób młodych jest relatywnie gorsza od sytuacji osób po trzydziestce. W grupie powyżej 30 r.ż. szansa na bycie bezrobotnym maleje mniej więcej o połowę. W badaniach BKL okres do 30 r.ż., ze względu na brak odpowiedniego doświadczenia zawodowego, jest czasem niestabilności zawodowej oraz niepewności, a co za tym idzie, nie sprzyja poczuciu bezpieczeństwa na rynku pracy. Młodzi najczęściej poszukują pracy przez rodzinę lub znajomych, a także częściej niż osoby po 30 r.ż., wymieniają w tym kontekście możliwości jakie daje Internet.

Młodzi na rynku pracy

Jaka jest sytuacja młodych ludzi na rynku pracy oraz ich roli w najbliższej przyszłości? Jakimi cechami charakteryzują się młodzi pracownicy? Jakie wyzwania stoją przed biznesem w związku z rosnącą liczbą młodych ludzi na rynku pracy? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu poświęconej Pololeniom Y i Z.

Ranking Odpowiedzialnych Firm 2015

Znane są już wyniki 9. zestawienia największych spółek w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR). Zachęcam do zapoznania się z pełnym rankingiem, gdzie znajdziecie również sporo fajnych treści np. o zarządzaniu niepewnością w organizacji czy też przykłady dobrych praktyk z zakresu CSR.

#GenZ na Twitterze

Co robi i kogo śledzi Generacja Z na Twitterze? Jakie marki są tam obecne i co powinny robić aby zaistnieć w świecie nastolatków? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w prezentacji Agnieszki Stelmaszczyk i Daniela Biegaja z agencji FENOMEM. Warto zajrzeć, bo Twitter może być fajnym miejscem na prowadzenie akcji rekrutacyjnych.

 

Polecamy również:

Dodaj komentarz