Przegląd mediów – luty #4

W dzisiejszym przeglądzie mediów HR i EB przeczytacie o tym jak stworzyć ambasadorów marki i gdzie pracuje się najlepiej. Czeka Was także mała podróż w czasie. Zapraszamy!

Wyzwania w zarządzaniu marką pracodawcy

Jak przekonać zarząd do działań Employer Brandingowych i w jaki sposób mierzyć ich skuteczność? Ewa Mazurczyk-Jankowska, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu employer brandingu na Akademii Leona Koźmińskiego, podzieli się wiedzą na bezpłatnym webinarze już we wtorek 3 marca . Serdecznie zapraszam do zapisów!

Z pamiętnika rekrutera, cz. 1 – Ekspresowa Rekrutacja AD 1997

Być może część osób z branży nie pamięta już jak wygadała rekrutacja w czasach, gdy internet nie był jeszcze tak popularny. Jeżeli ciekawi Was ile czasu i pieniędzy oszczędzają nam nowoczesne technologie w HR zapraszam do pierwszego artykułu Tomasza Staśkiewicza, który rozpoczyna cykl „Z pamiętnika Rekrutera”. Jak wyglądała ekpresowa rekrutacja specjalisty w 1997? Koniecznie w komentarzach podzielcie się również swoimi wspomnieniami z tego okresu.

Gdzie pracuje się najlepiej? – Wyniki ogólnopolskiego sondażu

Instytut Great Place to Work® w Polsce zlecił kolejny coroczny ogólnopolski sondaż, zadając respondentom pytania na temat ich opinii dotyczących ich pracodawców. Okazuje się, że pracownicy firm prywatnych, a zwłaszcza firm z kapitałem zagranicznym są częściej gotowi określić swoją firmę jako wspaniałe miejsce pracy. Średni wskaźnik pozytywnych odpowiedzi respondentów w kluczowym twierdzeniu „biorąc wszystko pod uwagę, uważam, że moja firma jest wspaniałym miejscem pracy” wyniósł 43 proc. i jest to odsetek, który utrzymuje się od 6 lat na podobnym poziomie.

Innowacje precz. 6 prostych kroków

Jak zabić innowacyjność w firmie? Na blogu “HR ma znaczenie” znajdziecie sześć sprawdzonych sposobów dla menedżerów najwyższego szczebla, które świetnie się sprawdzają w duszeniu pomysłowości pracowników, ich chęci do usprawniania działania firmy i w ogóle niweczą ochotę do wyrywania się przed szereg.

Informuj, angażuj i słuchaj – jak z pracowników stworzyć armię ambasadorów marki

Jaka jest rola komunikacji wewnętrznej w procesie pozyskiwania i zwiększania liczby ambasadorów firmy wśród pracowników? Czy rolą komunikacji jest tylko informowanie, czy raczej instruowanie pracowników na temat produktów i usług oferowanych przez firmę? Może przedsiębiorstwa powinny regularnie wsłuchiwać się w głos pracowników na temat oferowanych produktów czy usług? Od czego zacząć radzi w kilku krokach Sabina Kornblit,  PR & Internal Communications w firmie Eniro.

Polecamy również:

Dodaj komentarz