Andrzej Borczyk o skutecznej komunikacji w organizacji [część 1]

Do największych wyzwań działu HR należy nie tylko rekrutacja najlepszych pracowników, ale także budowanie zaangażowanej organizacji. Podczas specjalnego seminarium Andrzej Borczyk z Microsoft pokazał jak tworzyć kulturę zaangażowania i podzielił się swoim doświadczeniem w tym obszarze. W trakcie seminarium udało nam się omówić najważniejsze aspekty budowania kultury zaangażowania. Pojawiło się wiele pytań od uczestników, co wskazuje na aktualność i popularność tematyki. Dlatego stworzyliśmy całą serię podcastów na których usłyszycie odpowiedzi na pytania zadane podczas seminarium.

W listopadzie 2014 roku we współpracy z Andrzejem Borczykiem, HR Director Microsoft, zorganizowaliśmy seminarium online „Budowanie zaangażowanej organizacji”, które cieszyło się dużym zainteresowaniem. W trakcie seminarium padło blisko 100 pytań od słuchaczy. Rozpoczynamy cykl podcastów, w trakcie których Andrzej Borczyk odpowie na najważniejsze pytania z zakresu budowania kultury zaangażowania.

Oddajemy w wasze ręce pierwszą część:

button

Usłyszycie w niej odpowiedzi na pytania związane z komunikacją wewnątrz organizacji. Andrzej Borczyk podzielił się doświadczeniem z obszaru porozumiewania się z pracownikami. Poruszyliśmy następujące kwestie:

  • jak zachęcić pracowników do udziału w programach rozwojowych
  • jak za pomocą komunikacji motywować cały zespół
  • czy możliwa jest budowa zaangażowania podczas gruntownych przemian w organizacji
  • jak otrzymywać i jak dawać feedback

 

W kolejnych częściach dowiecie się o technikach budowania zaangażowania w szczególnych przypadkach, omówimy także narzędzia przydatne w procesie motywacji pracowników oraz poznamy praktyczne przykłady angażowania pracowników.

Opublikowane w: HR

Dodaj komentarz