Jak budować markę rekrutera w sieci – poradnik

Rekruterzy są często pierwszą linią kontaktu z kandydatem i tym samym uwiarygadniają pracodawcę. Dzieje się to zarówno w świecie wirtualnym (np. profil w biznesowym serwisie społecznościowym), jak też realnym. Jak skutecznie budować markę rekrutera w sieci?

Ostatnio jedna z moich klientek założyła na targi pracy specjalne kolczyki, które były… w kształcie tłoków do silnika. Jej firma jest producentem części i podzespołów do samochodów, a grupę docelową stanowią inżynierowie. Ten oryginalny pomysł zrobił furorę i wzbudził ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających stoisko. Zapamiętana została nie tylko błyskotliwa rekruterka, ale również i pracodawca. Warto zatem znaleźć coś autentycznego, co nas wyróżnia i sprawia, że jesteśmy odbierani tak, jakbyśmy tego chcieli.

Personal branding to przyszłość HR” – twierdzi Anna Szubert. My się z nią zgadzamy i dodajemy: zacznij tworzyć tą przyszłość już teraz!

Od czego zacząć?

Przygotowaliśmy dla was crème de la crème tegorocznych materiałów koncentrujących się wokół personal brandingu. Mamy nadzieję, że będą dla was dobrym punktem wyjścia do świadomych działań w tym zakresie!

TOP 3 materiałów na temat marki osobistej:

1. Marka osobista – artykuł Anny Szubert na jej stronie internetowej
2. Wizerunek działu personalnego – wpis z prezentacją na blogu Joanny Kamińskiej
3. Twoja marka osobista: człowiek (w) pracy – wpis na blogu Pauliny Basty

Bonus: Rola marki osobistej w pracy rekrutera – prezentacja, którą miałem przyjemność przedstawić na cyklu spotkań „HR na Szpilkach”

Rekruterzy doskonale wiedzą, jaki wpływ na rozwój zawodowy ma budowanie i wzmacnianie marki osobistej. Profesjonalny wizerunek nie tylko ułatwia znalezienie pracy, ale również pozwala na nawiązywanie kontaktów biznesowych. Obecnie internet daje wiele możliwości wspierania personal brandingu. Dlatego specjalnie dla was przygotowaliśmy poradnik „Jak budować markę rekrutera w sieci” przygotowany przez ekspertów GoldenLine. Zachęcamy do lektury:

pobierz-Jak dbać o markę rekrutera w sieci