Beata Zuziak

Beata Zuziak

Koordynator Sprzedaży i Marketingu
Lipowa, śląskie

Umiejętności

wprowadzanie produktu Obsługa kasy fiskalnej Obsługa urządzeń biurowych Analiza finansowa Strategia marketingowa Obsługa klienta Analiza rynku Pozyskiwanie nowych klientów udział w targach branżowych raportowanie sprzedaży Rozliczanie ewidencji czasu pracy Biegła obsługa komputera: pakiet Office koordynacja spotkań Przygotowanie ofert składanie zamówień, przyjomwanie dostaw, obsług ainternetowego systemu magazynowego, prowadzenie fanpage'u na facebooku

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Hotel Zimnik
Koordynator sprzedaży i Marketingu
Aktywna sprzedaż usług hotelowych dla gości indywidualnych, grup oraz koordynacja ich pobytu w hotelu, kreatywny marketing raportowanie sprzedaży, analiza wyników monitorowanie konkurencji, realizacja działań sprzedażowych w tym identyfikację potrzeb klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu.

Komunikacja z klientami, sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert i obsługa konferencji, eventów, uroczystości jubileuszowych i wiele innych. Administracja, marketing i reklama, mała księgowość, sprawy kadrowe.
Hotel Zimnik
Dyrektor hotelu
Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac, związanych z funkcjonowaniem obiektu. Prace administracyjne, kontrola nad podległym personelem hotelu. Koordynowanie procesów rekrutacji nowych pracowników, rozpatrywanie skarg i reklamacji klientów i pracowników. Wyznaczanie obowiązków podległych pracowników i działów, ustalanie ich kompetencji i opracowywanie wewnętrznych norm i procedur.

Kontynuacja powierzonych wcześniej obowiązków kierownika hotelu
Hotel Zimnik
Kierownik hotelu
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszystkich działań na terenie hotelu (obsługa gości, zarządzanie personelem, administracja).
Zarządzanie, nadzorowanie i szkolenie personelu i praktykantów.
Przeprowadzanie rekrutacji i selekcję nowych pracowników.
Monitorowanie pracy personelu, w celu zapewnienia efektywności działania zgodnie z polityką i procedurami.
Współpraca i porozumiewanie się z kierownikami różnych działów w celu zapewnienia spójności działań.
Kontrola jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości, wystroju pomieszczeń, czystości, jedzenia itp.
Rozwijanie i wprowadzanie odpowiedniej strategii marketingowej.
Zarządzanie budżetem, bazami danych.
Koordynowanie pracy osób mających bezpośredni kontakt z gośćmi, odpowiednie powitanie i rejestracja gości.
Hotel Zimnik
Recepcjonistka
obsługa recepcji, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych, obsługa gości
Logo
sprzedawca usług turystycznych
Nadwiślańska Agencja Turystyczna - NAT Tychy
szeroka sprzedaż oferty turystycznej wielu turoperatorów

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

Szkice turystyka teatr muzyka