Beata Zuziak
Koordynator Sprzedaży i Marketingu
Lipowa,
śląskie
Umiejętności
wprowadzanie produktu
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa urządzeń biurowych
Analiza finansowa
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Analiza rynku
Pozyskiwanie nowych klientów
udział w targach branżowych
raportowanie sprzedaży
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
koordynacja spotkań
Przygotowanie ofert
składanie zamówień, przyjomwanie dostaw, obsług ainternetowego systemu magazynowego, prowadzenie fanpage'u na facebooku
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator sprzedaży i Marketingu
Aktywna sprzedaż usług hotelowych dla gości indywidualnych, grup oraz koordynacja ich pobytu w hotelu, kreatywny marketing raportowanie sprzedaży, analiza wyników monitorowanie konkurencji, realizacja działań sprzedażowych w tym identyfikację potrzeb klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu.
Komunikacja z klientami, sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert i obsługa konferencji, eventów, uroczystości jubileuszowych i wiele innych. Administracja, marketing i reklama, mała księgowość, sprawy kadrowe.
Komunikacja z klientami, sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert i obsługa konferencji, eventów, uroczystości jubileuszowych i wiele innych. Administracja, marketing i reklama, mała księgowość, sprawy kadrowe.
Dyrektor hotelu
Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac, związanych z funkcjonowaniem obiektu. Prace administracyjne, kontrola nad podległym personelem hotelu. Koordynowanie procesów rekrutacji nowych pracowników, rozpatrywanie skarg i reklamacji klientów i pracowników. Wyznaczanie obowiązków podległych pracowników i działów, ustalanie ich kompetencji i opracowywanie wewnętrznych norm i procedur.
Kontynuacja powierzonych wcześniej obowiązków kierownika hotelu
Kontynuacja powierzonych wcześniej obowiązków kierownika hotelu
Kierownik hotelu
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszystkich działań na terenie hotelu (obsługa gości, zarządzanie personelem, administracja).
Zarządzanie, nadzorowanie i szkolenie personelu i praktykantów.
Przeprowadzanie rekrutacji i selekcję nowych pracowników.
Monitorowanie pracy personelu, w celu zapewnienia efektywności działania zgodnie z polityką i procedurami.
Współpraca i porozumiewanie się z kierownikami różnych działów w celu zapewnienia spójności działań.
Kontrola jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości, wystroju pomieszczeń, czystości, jedzenia itp.
Rozwijanie i wprowadzanie odpowiedniej strategii marketingowej.
Zarządzanie budżetem, bazami danych.
Koordynowanie pracy osób mających bezpośredni kontakt z gośćmi, odpowiednie powitanie i rejestracja gości.
Zarządzanie, nadzorowanie i szkolenie personelu i praktykantów.
Przeprowadzanie rekrutacji i selekcję nowych pracowników.
Monitorowanie pracy personelu, w celu zapewnienia efektywności działania zgodnie z polityką i procedurami.
Współpraca i porozumiewanie się z kierownikami różnych działów w celu zapewnienia spójności działań.
Kontrola jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi gości, wystroju pomieszczeń, czystości, jedzenia itp.
Rozwijanie i wprowadzanie odpowiedniej strategii marketingowej.
Zarządzanie budżetem, bazami danych.
Koordynowanie pracy osób mających bezpośredni kontakt z gośćmi, odpowiednie powitanie i rejestracja gości.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Szkice turystyka teatr muzyka