Beata Ulrych

marketing prawniczy; wiążę prawo z technologią
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Atlassian JIRA Copywriting Facebook Marketing Zarządzanie Marketing Public Relations Rekrutacja Social Media Marketing Projektowanie interfejsu użytkownika Tworzenie stron WWW Wordpress marketing usług prawnych Sklepy internetowe prawnik Dress code Facebook Ads Optimization marketing prawniczy blogi prawnicze marketing usług profesjonalnych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BiznesLex
specjalista ds. e-marketingu, analityk
* tworzenie stron internetowych (w tym blogów)
* identyfikacja wizualna (logo, wizytówki, papier firmowy, koperty, teczki, szyldy itp.)
* audyty stron (marketingowe, użytecznościowe i SEO)
* doradztwo marketingowe
* copywriting, w tym copywriting produktowy
* social media marketing, w tym Facebook Ads
Aleksandra P.
Aleksandra P. · usługodawca
wystawiono
Skorzystałam z porady Beaty przy planowaniu landing page dla firmy z branży energii odnawialnych. Beata wykazała się dużą wiedzą dotyczącą pozyskiwania leadów, podpowiedziała jaka struktura strony będzie najlepsza i podzieliła się wskazówkami dotyczącymi sposobów promocji usługi. Wyraziła także swoje zdanie na temat zawartości stron www związanych z firmą oraz zasugerowała, co warto na nich zmienić. Współpraca przebiegała sprawnie i przyjemnie, a uzyskane informacje były bardzo cenne.
Paulina Poszytek
Paulina Poszytek · klient
wystawiono
Firmie zleciłam wykonanie logo, wizytówek, szyldu, strony kancelarii oraz bloga prawniczego, z którego już przychodzą pierwsi klienci. Realizacja zlecenia była poprzedzona rozmową na temat moich oczekiwań, wizji kancelarii, moich klientów. Beata ma dar wyciągania z, wydawałoby się, zwykłej rozmowy, mnóstwa istotnych informacji i przekuwania ich w konkretne pomysły i rozwiązania.
Idealny pakiet startowy dla młodego prawnika - nie tylko identyfikacja wizualna kancelarii, ale mnóstwo konkretnych porad marketingowych. Słowem - telefon zaufania dla prawników 24/7 :) Polecam!
Logo
copywriter
Sprzedaż słowami
Tworzenie różnorodnych tekstów na potrzeby działań wizerunkowych i reklamowych, w tym materiałów graficznych. Przygotowane przeze mnie treści wykorzystywane są:
- na firmowych stronach WWW – opisy firm, produktów i usług;
- jako materiały PR;
- w mediach społecznościowych (głównie Facebook);
- w mailingach reklamowych;
- na plakatach i ulotkach;
- w reklamach display i na landing page'ach;
- na blogach specjalistycznych – poradnikowe artykuły o tematyce prawnej;
- na dużych portalach – artykuły o tematyce prawnej oraz informacyjne;
- w działaniach SEO.
Logo
specjalista ds. e-commerce / marketing manager (usługi dla branży prawniczej i biznesu)
Grupa SerwisPrawa
Odpowiedzialność za tworzenie od podstaw, wdrażanie i promowanie usług (m.in. pierwszy w Polsce zaawansowany generator dokumentów on-line i system informacji prawnej, platforma porad prawnych on-line).

- przygotowywanie koncepcji oraz wdrażanie produktów i usług firmy (usługi prawnicze, biznesowe, narzędzia marketingowe dla prawników), copywriting, tworzenie wzorów umów, nadzór nad pracami działu IT;
- odpowiedzialność za stworzenie przyjaznych i intuicyjnych interfejsów; aktywna współpraca przy tworzeniu makiet;
- definiowanie krótko- i długookresowych działań e-marketingowych;
- promowanie usług i produktów firmy oraz pozyskiwanie leadów dla zewnętrznych partnerów - kancelarii prawnych, firm windykacyjnych, biur rachunkowych itp. (m.in. kampanie mailingowe, AdWords, kampanie display, reklama na Facebooku, landing pages, sieć afiliacyjna);
- fanpage'e na Facebooku - tworzenie i prowadzenie (kilkanaście tysięcy fanów);
- współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi, PR i domami mediowymi;
- kontakty z mediami, działania PR;
- udział w spotkaniach kolegium redakcyjnego portalu serwisprawa.pl;
- monitorowanie oraz analiza efektywności prowadzonych działań (danych marketingowych i sprzedażowych);
- współtworzenie i kontrola realizacji budżetu marketingowego;
- pozyskiwanie zewnętrznych partnerów;
- współpraca z działem sprzedaży, w tym przygotowywanie ofert dla klientów i partnerów;
- posprzedażowa opieka nad klientem;
- tworzenie i wdrażanie standardów prawidłowej obsługi klienta;
- zarządzanie pracą podległych programistów i prawników; rekrutowanie nowych pracowników.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Beata jest osobą bardzo pracowitą i zaangażowaną w każdy projekt. Potrafi umiejętnie wykorzystywać i łączyć wiedzę z zakresu prawa, marketingu i nowych technologii. Ma świetny kontakt ze współpracownikami, tworzy miłą atmosferę pracy, a przy tym efektywnie się z nią pracuje.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Beata jest prawnikiem, posiada dużą wiedzę z zakresu marketingu oraz e-commerce. W mojej ocenie jest osobą angażującą się i świetnie zorganizowaną. W branży IT odnalazła się szybko.
Dodam, że posiada wszechstronne kompetencje. Cenię u Beaty to, że jest pogodna i otwarta.
Logo
redaktor portali o tematyce prawnej i biznesowej
LegalNews24.pl i sPrawnik.pl
- tworzenie i korekta artykułów;
- obsługa CMS;
- prowadzenie profili portali na Facebooku;
- udział w spotkaniach kolegium redakcyjnego;
- współtworzenie harmonogramu publikacji oraz dobór zamawianych tematów artykułów.
kancelaria
pracownik działu marketingu kancelarii odszkodowawczej i radcowskiej
Kancelaria
- marketing usług prawniczych:
* opracowywanie strategii promocji kancelarii
* prowadzenie firmowego bloga (tworzenie jego koncepcji i pisanie tekstów)
* prowadzenie strony kancelarii na Facebooku
* promocja i wdrażanie pomysłów z obszaru CSR
* współpraca z działem prawnym
* dbanie o rozwój i wizerunek kancelarii
Logo
praktyka wieńcząca szkolenie z zakresu public relations
Szkoła PR-owców
* promowanie projektów społecznościowych
* fanpage i strona wydarzenia na Facebooku- utworzenie i prowadzenie
* kontakt ze sponsorami, promowanie ich w materiałach dotyczących
projektu
* redagowanie not prasowych i folderów informacyjnych dla mediów
* pozyskiwanie patronatów mediów i instytucji
* tworzenie tekstów do newsletterów
Firmy szkoleniowe
trener
szkolenia
* marketing prawniczy - szkolenie dla studentów Wydziału Prawa UWr
* proces rekrutacji - warsztaty indywidualne oraz dla grupy studentów
* dress code - dla uczestników szkolenia z zakresu public relations (05.2011)
* public relations w administracji publicznej - szkolenie dla studentów Wydziału Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego
Kamila Szafert
Kamila Szafert · klient
wystawiono
Beata pomogła mi przeredagować CV, pokazała jakich błędów unikać i udzieliła wielu cennych wskazówek dotyczących rozmowy kwalifikacyjnej i dress codu. Dzięki naszym spotkaniom odkryłam swoje mocne strony, wzmocniłam pewność siebie. Dostałam pracę, pokonując wiele kandydatek, mimo że byłam po urlopie wychowawczym.
Również moja koleżanka, która długo szukała zatrudnienia po urodzeniu dziecka, skorzystała z rad Beaty - przeredagowała swoje CV i szybko znalazła pracę.
Jeszcze raz dziękuję. Twoja pomoc była nieoceniona!
Logo
wolontariusz, a następnie współpracownik
organizacja pozarządowa Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
*realizacja projektów lokalnych i międzynarodowych dotyczących kategorii praw człowieka i obywatela oraz demokracji; prowadzenie warsztatów dla uczestników
*współpraca z działem Public Relations: tworzenie materiałów promocyjnych, współpraca z mediami, pozyskiwanie patronatów

Projekty

Legalus
Generator dokumentów on-line.
Zarządzanie projektem od jego początków do momentu stworzenia w pełni funkcjonalnej wersji.

- przygotowanie koncepcji, zaprojektowanie funkcjonalności generatora
- aktywna współpraca przy tworzeniu pierwszych makiet systemu oraz dalsza samodzielna praca nad interfejsem (od strony użytkownika i administratora) - odpowiedzialność za stworzenie przyjaznego i intuicyjnego interfejsu
- przygotowanie treści i opisów do poszczególnych funkcjonalności systemu
- nadzór nad pracami graficznymi i programistycznymi
- zarządzanie pracą redakcji prawników
- promocja generatora (mailingi, Facebook Ads, sieci afiliacyjne itd.), kontakty z mediami oraz pozyskiwanie partnerów
- prace przy dostosowaniu generatora do dystrybucji w modelu WhiteLabel
- zarządzanie budżetem marketingowym
- analiza działań
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem od jego początków do momentu stworzenia w pełni funkcjonalnej wersji.
neoLex
neoLex - System Informacji Prawnej
Dzieciaki to bystrzaki - obsługa PR wydarzenia edukacyjnego
- przygotowanie not prasowych dla mediów oraz innych materiałów informacyjnych, dystrybuowanych w newsletterach i na stronach internetowych;
- kontakt z lokalnymi mediami i firmami sponsorującymi wydarzenie;
- kontakt z artystami, występującymi podczas pikniku;
- fanpage i strona wydarzenia na Facebooku - utworzenie i prowadzenie.
Zakres obowiązków
Obsługa w zakresie public relations dla lokalnego wydarzenia.
"Dzieciaki to bystrzaki" był piknikiem edukacyjnym, dedykowanym wychowankom wrocławskich domów dziecka. To inicjatywa osób związanych z organizacjami z 3 sektora. Podczas wydarzenia na świeżym powietrzu, dzieci uczestniczyły w zabawach, grach, oglądały występy artystyczne oraz zapoznały się z codzienną pracą służb ratowniczych.

Szkolenia i kursy

MARKETING, PR, ZARZĄDZANIE, IT:
* warsztaty programistyczne HTML & CSS (VI 2016, Code Carrots)
* Wykorzystanie narzędzi Google w marketingu i e-commerce / Internetowe rewolucje - stacjonarne szkolenie zakończone egzaminem (VI 2016)
* Storytelling czyli sekrety budowania marki w mediach społecznościowych (IV 2016, wykład P. Tkaczyka)
* Law Summit - konferencja na temat marketingu usług prawniczych, m.in.: strategia rozwoju kancelarii, budowa wizerunku, pozyskiwanie klientów on-line (III 2016)
* Podstawy zarządzania ryzykiem w projektach biznesowych (XII 2015; Junior Chamber International)
* Zarządzanie interesariuszami w projekcie (IX 2015; Junior Chamber International)
* Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu - narzędzia budowania marki pracodawcy; ROI działań w employer brandingu (V 2015; GoldenLine)
* Facebook PRO - efekty biznesowe - praktyczne warsztaty dotyczące działań na Facebooku: prowadzenia stron i reklamy (II 2015, 16h)
* liczne szkolenia on-line, dotyczące optymalizacji i pozycjonowania stron
* marketing na Facebooku; skuteczne kampanie reklamowe (X-XII 2013)
* Budowanie marki: jak wykreować markę firmy lub swoją (V 2014, P. Tkaczyk)
* SEO Copywriting (2014)
* cykl szkoleń dotyczących zarządzania, marketingu i wizerunku firmy (XI-XII 2012)
* Szkoła PRowców- cykl szkoleń związanych z Public Relations, prowadzonych przez praktyków PR (III-V 2011)
* Profesjonalna obsługa klienta (2012)
* Trening umiejętności negocjacyjnych (2012)
* Kreowanie wizerunku w biznesie [7h] (2012, Barbara Murza, Akademia Wizerunku)
* Social media i nowe narzędzia komunikacji (2012, Publicon)
* Podstawy copywritingu
* Akademia Biznesu (2011); m.in.:
- Budowanie wizerunku firmy
- Marketing w NGO- planowanie skutecznej kampanii
* webinar: Najskuteczniejsze metody budowania kontaktów biznesowych

HR:
*Akademia Profesjonalnego Rekrutera - poziom zaawansowany: prawo a HR, dopasowanie formy rekrutacji do kandydatów, nowe formy rekrutacji, mierzenie działań HR (V 2016; GoldenLine)
* Akademia Profesjonalnej Rekrutacji - metody i źródła pozyskiwania kandydatów; budowanie relacji z kandydatem (IX 2015, V 2016; GoldenLine)
* Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu - narzędzia budowania marki pracodawcy; ROI działań w employer brandingu (V 2015; GoldenLine)
* Assessment Center w praktyce (Janusz Dziewit, AG Test Human Resources)
* Rekrutacja i selekcja w firmie- tworzenie profilu kandydata i narzędzia selekcji
* Autoprezentacja w procesie rekrutacji

PRAWO:
* warsztat pisania pism procesowych (prowadzący: radca prawny P.Bojarski)
* prawne aspekty umów (prowadzący: radca prawny Adam Bijas)
* prawo a HR
* Księgowość w małej firmie

INNE:
*Pierwsza pomoc przedmedyczna

Edukacja

Logo
Menedżerskie Studia Podyplomowe- Zarządzanie firmą, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Prawo (studia dzienne), magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Interesuję się marketingiem usług prawniczych - adaptowaniem rozwiązań biznesowych na potrzeby kancelarii. Pasjonuję się również takimi zagadnieniami jak dress code, etykieta biznesu i savoir-vivre oraz kolekcjonuję książki o tej tematyce. Zgłębiam też tajniki miękkiego HR. A ku rozpaczy domowników tonami piekę muffiny.

Organizacje

Uniwersytecka Poradnia Prawna; Praktyka w klinice prawa - pomoc w przygotowywaniu opinii prawnych dla klientów Poradni.

Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa - wolontariusz, a następnie współpracownik; pomoc w organizacji międzynarodowych projektów, dotyczących praw obywatelskich, prowadzenie szkoleń dla obcokrajowców.

Wolontariusz przy organizacji VII Balu Dobroczynnego Anny i Rafała Dutkiewiczów (2009 r.):
*pozyskiwanie sponsorów oraz zapraszanie gości ze świata polityki, biznesu i kultury, dbanie o pozytywny wizerunek balu
*uczestnictwo w bieżących pracach organizacyjnych: zarządzanie bazą danych, kontakt z gośćmi wraz z korespondencją

Inne

* bardzo dobra, praktyczna znajomość Facebook Ads (Ads Manager, Power Editor)
* podstawowa znajomość Google Analytics, Google AdWords, Virtuose (platforma do zarządzania sprzedażowymi kampaniami marketingowymi);
* obsługa platformy WordPress, w tym umiejętność tworzenia na niej stron internetowych;
* podstawowa znajomość HTML5;
* podstawowa znajomość Adobe Photoshop (w trakcie nauki);
* znajomość kanałów sprzedaży dostępnych w Internecie;
* praca dyplomowa dotycząca marketingu usług prawniczych i zarządzania kancelarią;
* umiejętność tworzenia materiałów prasowych;
* doświadczenie w redagowaniu tekstów - copywriting (w tym o tematyce prawnej);
* zainteresowanie projektowaniem makiet interfejsów stron internetowych zgodnych z zasadami użyteczności i user experience;
* chęć podejmowania nowych wyzwań;
* umiejętność pracy w zespole, jak i samodzielnej realizacji zadań;
* własna działalność gospodarcza.


[URL=http://s10.flagcounter.com/more/7wt][IMG]http://s10.flagcounter.com/mini/7wt/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/flags_0/[/IMG][/URL]

Grupy

79 wszystkich wypowiedzi
63 plusy
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Angielski dla polskich prawników
Angielski dla polskich prawników
Angielski dla studentów prawa oraz prawników
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Architektura Informacji
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Bezpłatne porady SEO SEM
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.