Wypowiedzi
-
- 31.10.2014, 04:59
-
Ale gdzie tutaj są fałszywe profile? Nie każdy ma profil imienny na fb.
Wyolbrzymiasz ;) - przepraszam za 4k fałszywych profili, pozdrawiam :) -
Przepraszam Panie Kamilu, że nie jestem doświadczony tak jak Pan :)
"żebroposty" - jak ktoś ma ochotę, to wejdzie na naszą stronę, jeśli nie, to tego nie zrobi, dlaczego zostało nazwane to żebraniem? ;)
Tak, najłatwiej czepić się tego, co nie odpowiada, a więc Deluxe Ski Jumping i pies za kierownicą - każdy lubi co innego, jak wiadomo Facebook ograniczył widoczność postów, a więc staram się utrzymywać kontakt z ludźmi, przepraszam bardzo, że nie trafiłem w Pański gust.
Hotel w DĘBICY - niestety nie mamy tutaj turystyki, a więc co z tym idzie turystów. Nikt tutaj nie przyjeżdża odpoczywać na tydzień, a więc.. tak, największy target jest na Dębice - ludzie, którzy do nas przychodzą do restauracji, gospody, na halę sportową, siłownię, kawiarnie czy po prostu pooglądać mecze/walki w większym gronie.
Opieramy się głównie na grupach sportowych, cateringach/weselach oraz lokalnych mieszkańcach.
Tak więc przepraszam jeszcze raz, ale mam 21 lat i staram się ciągle czegoś uczyć.
Pozdrawiam serdecznie :)Bartosz Baczyński edytował(a) ten post dnia 23.12.12 o godzinie 00:36 -
Zapraszam do nas - https://www.facebook.com/Hotel.Polonez.Debica
Hotel Polonez w Dębicy :) -
Witam :) Ja zapraszam do przeglądnięcia naszej strony - https://www.facebook.com/Hotel.Polonez.DebicaBartosz Baczyński edytował(a) ten post dnia 19.12.12 o godzinie 02:04
-
Zapraszam serdecznie na moją stronę: http://www.facebook.com/Hotel.Polonez.Debica/
Oprócz tego, zajmuje się od niedawna również trzema innymi stronami, również zapraszam:
http://www.facebook.com/sklepemuscle
http://www.facebook.com/DecorativaDesignPL
http://www.facebook.com/IQ.Smoke
Pozdrawiam! ;) -
Witam wszystkich serdecznie. Na sam początek chciałbym życzyć wszystkim miłego dnia, a szczególnie tym, którzy muszą dzisiaj przebywać w pracy - tak jak ja ;-)
Mam do was malutką prośbę, bardzo proszę o polubienie mojej strony na Facebooku:
http://www.facebook.com/Hotel.Polonez.Debica
Mile widziane opinie na temat samego profilu, jak i również hotelu :)
Z góry dziękuje za wszystkie polubienia oraz pomoc.
Pozdrawiam! :) -
U nas kelener przekazuje klientowi bloczek, na którym jest nakreślone to co zamawiał, składa podpis i pod koniec swojej zmiany kelner przekazuje recepcji bloczki. Recepcja zapisuje na fakturę, a bloczki podpina pod klienta, na koniec wszystko jest regulowane właśnie na recepcji. Często jest tak, że klient po prostu płaci za wszystkie dogodności, bardzo rzadko zdarza się, że prosi o wykaz bloczków.
-
Niestety strona nie wchodzi.