Bartłomiej Izdebski
starszy specjalista d/s systemów (CRM)
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Analizy biznesowe
Wymagania biznesowe
CRM
Specyfikacje funkcjonalne
SQL
TIBCO Business Studio
VBA
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
st. specjalista ds zapewnienia jakości CRM
- zapewnienie jakości i ciągłości działania środowiska produkcyjnego,
- koordynacja projektów,
- wsparcie biznesowe dla środowiska produkcyjnego,
- wdrażanie nowych funkcjonalności systemu PeopleSoft CRM,
- przygotowanie specyfikacji funkcjonalnej oraz technicznej do realizacji,
- prowadzenie testów UAT,
- wsparcie użytkowników,
- wykrywanie, analizowanie oraz testowanie krytycznych błędów
- współpraca z zespołami technologicznymi,
- tworzenie raportów na potrzeby biznesu w oparciu o wbudowany moduł PSQUERY (SQL).
- koordynacja projektów,
- wsparcie biznesowe dla środowiska produkcyjnego,
- wdrażanie nowych funkcjonalności systemu PeopleSoft CRM,
- przygotowanie specyfikacji funkcjonalnej oraz technicznej do realizacji,
- prowadzenie testów UAT,
- wsparcie użytkowników,
- wykrywanie, analizowanie oraz testowanie krytycznych błędów
- współpraca z zespołami technologicznymi,
- tworzenie raportów na potrzeby biznesu w oparciu o wbudowany moduł PSQUERY (SQL).
informatyk
SPZLO Warszawa Bemowo
- testowanie aplikacji opartej o bazę PostgreSQL,
- wyszukiwanie błędów, opisywanie wadliwie działającego oprogramowania, sugerowanie poprawnej funkcjonalności
- tworzenie szczegółowych raportów opartych o technologię SQL na potrzeby statystyki medycznej oraz monitorowanie pracy systemu
- szkolenie personelu: aplikacja webowa „Argus” oparta o bazę PostgreSQL służąca do rozliczania usług medycznych
- wyszukiwanie błędów, opisywanie wadliwie działającego oprogramowania, sugerowanie poprawnej funkcjonalności
- tworzenie szczegółowych raportów opartych o technologię SQL na potrzeby statystyki medycznej oraz monitorowanie pracy systemu
- szkolenie personelu: aplikacja webowa „Argus” oparta o bazę PostgreSQL służąca do rozliczania usług medycznych
specjalista IT
- obsługa kluczowych klientów; nadzorowanie i wdrażanie produktów firmy ComArch S.A. - CDN
Szkolenia i kursy
„Zarządzanie czasem”, GFKM
"Modelowanie Procesów Biznesowych", iSoultion
"Negocjacje biznesowe", House of Skills
"Data processing with SAS - part 2", SAS
"Modelowanie Procesów Biznesowych", iSoultion
"Negocjacje biznesowe", House of Skills
"Data processing with SAS - part 2", SAS
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Software Quality Assurance
Grupa związana z procesami i metodami inżynierii oprogramowania zapewniającymi jakość oprogramowania.