Anna Miotk

dyrektor ds. komunikacji
Warszawa, mazowieckie

Skills

Corporate Communications Employee Training English Integrated Marketing Internal Communications Marketing Marketing Communications Marketing Research Marketing strategy Media Analysis media relations Online Advertising Online Marketing Press Releases Product Management Product Marketing Public Relations Public Speaking Social Media Social Media Marketing Software Project Management Strategic Communications Strategy market research Trener biznesu - przygotowanie i prowadzenie profesjonalnych szkoleń z obszarów biznesowych Analiza treści Blogger Relations

Languages

English
advanced
German
intermediate
Russian
beginner

Experience

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o.
dyrektor ds. komunikacji
- Opracowywanie strategii działań komunikacyjnych i ich realizacja w ramach ustalonego budżetu.
- Opracowywanie koncepcji materiałów reklamowych i informacyjnych.
- Tworzenie, zarządzanie i aktualizacja stron internetowych.
- Promocja w internecie (pozycjonowanie, reklama online, newsletter elektroniczny, social media).
- Media relations
- Organizacja wydarzeń specjalnych
- Monitoring mediów
Logo
właściciel
annamiotk.pl
Sprzedaż i realizacja działań z oferty firmy:
a. Strategia
- audyty social media, PR
- doradztwo w zakresie strategii PR, social media, strategii marki
- relacje z mediami i z blogerami
- obsługa social media
- content marketing

b. Badania
- pomiar, badania, analiza działań komunikacyjnych (PR, social media, marketing)
- desk research
- badania sondażowe
- ocena skuteczności PR, social media, marketingu
- narzędzia badawcze dla agencji PR, interaktywnych, reklamowych

c. Prowadzenie szkoleń i dzielenie się wiedzą
- Prowadzenie szkoleń zamkniętych i współpraca z organizatorami szkoleń
- Wystąpienia publiczne, warsztaty
- Współpraca z uczelniami - wykładowca akademicki
- Blog annamiotk.pl, adresowany do specjalistów PR i marketingu

Marketing: SEO, newslettery, social media, współpraca z partnerami marketingowymi.
Logo
pracownik naukowo-dydaktyczny, adiunkt
Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW
- Prowadzenie zajęć ze studentami
- Opracowywanie planów przedmiotów
- Organizacja konferencji naukowych
- Prowadzenie projektów badawczych
- Opiniowanie tematów prac licencjackich
Newspoint
badania i rozwój produktu
Raporty i analizy: Przygotowywanie raportów i analiz dla klientów oraz na potrzeby promocyjne firmy – badania jakościowe w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social media, prowadzone metodą analizy treści. Prowadzenie projektów badawczych. Przygotowywanie analiz na potrzeby tworzenia strategii marketingowych pionu.
Marketing: Opracowywanie strategii działań komunikacyjnych i ich realizacja w ramach ustalonego budżetu. Opracowywanie koncepcji materiałów reklamowych i informacyjnych. Działania wspierające sprzedaż - prezentacje o firmie, przewodniki użytkownika, szkolenia produktowe. Tworzenie, zarządzanie i aktualizacja stron internetowych. Koordynowanie działań promocyjnych w Internecie (pozycjonowanie, reklama online, newsletter elektroniczny, social media). Monitoring konkurencji oraz rynku i informowanie o istotnych wydarzeniach branżowych. Wsparcie działań public relations.
Rozwój produktu: Tworzenie planów rozwoju nowych produktów i usług, wprowadzanie nowych produktów na rynek (system monitoringu internetu Newspoint).
Współpraca z działami wewnątrz firmy (sprzedaż, IT, marketing, HR).
NetSprint
Kierownik badań i rozwoju produktu, pion monitoringu internetu (Newspoint)
Marketing: Opracowywanie strategii działań komunikacyjnych i ich realizacja w ramach ustalonego budżetu. Opracowywanie koncepcji materiałów reklamowych i informacyjnych. Działania wspierające sprzedaż - prezentacje o firmie, przewodniki użytkownika, szkolenia produktowe. Tworzenie, zarządzanie i aktualizacja stron internetowych. Koordynowanie działań promocyjnych w Internecie (pozycjonowanie, reklama online, newsletter elektroniczny, social media). Realizacja działań sponsoringowych (konferencje, seminaria, wydarzenia branżowe). Monitoring konkurencji oraz rynku i informowanie o istotnych wydarzeniach branżowych. Wsparcie działań public relations.
Raporty i analizy: Przygotowywanie raportów i analiz dla klientów oraz na potrzeby promocyjne firmy – badania jakościowe w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social media, prowadzone metodą analizy treści. Prowadzenie projektów badawczych. Przygotowywanie analiz na potrzeby tworzenia strategii marketingowych pionu.
Rozwój produktu: Tworzenie planów rozwoju nowych produktów i usług, wprowadzanie nowych produktów na rynek (system monitoringu internetu Newspoint).
Kontrola jakości i poprawności funkcjonowania rozwiązań informatycznych, kontakty z działem technicznym. Inne: Zarządzanie zespołem. Koordynowanie pracy zespołu IT. Współpraca z działami wewnątrz firmy (sprzedaż, IT, marketing, HR). Współpraca z partnerami zagranicznymi.
Usunięty Użytkownik
cooperator
added
Ania jest najlepszym ekspertem w zakresie metod pomiaru działań komunikacyjnych i monitoringu mediów. Ma niezwykle analityczny umysł, jest bardzo wnikliwa, dokładna i precyzyjna. Umie szczegółowo przedstawić wiele zagadnień, a przy tym jest bardzo komunikatywna i nastawiona na relacje.
A ponadto jest uzdolniona artystycznie :)
Usunięty Użytkownik
client
added
Pani Anna jest wysokiej klasy fachowcem o ogromnej wiedzy nt. rynku internetowego w Polsce. Jako jedna z pierwszych osób zajęła się mierzalnością efektów PR skutecznie przenosząc to na grunt wirtualny. Polecam Annę Miotk jako wybitną osobowość i genialnego naukowca.
Justyna Skorupska
Justyna Skorupska · cooperator
added
Ania to niesamowity umysł analityczny jej wiedza z obszaru social media i efektywności tego medium komunikacyjnego jest prawdopodobnie największa nie tylko w Polsce. Szczerze polecam pracę z ekspertami, do ich grona należy też Ania.
ITBC Communication
Account Manager i PR Coordinator
Koordynacja projektów kampanii komunikacyjnych B2B dla klientów z branży IT (projekty: ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings, Architec, Avaya, Guest-Tek). Działania public relations dla ITBC Communication. Prowadzenie działań media relations – tworzenie i aktualizowanie baz dziennikarzy, nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, tworzenie tekstów public relations (informacje prasowe, artykuły eksperckie, wypowiedzi ekspertów, itp.), organizowanie spotkań dla dziennikarzy (konferencje, wywiady). Przygotowywanie strategii komunikacyjnych. Przygotowywanie planów kampanii reklamowych ATL, kreacji oraz zakup powierzchni reklamowych. Przeprowadzanie projektów badawczych. Zarządzanie zespołem. Monitoring i analiza mediów, raportowanie.
Magdalena Walanus
Magdalena Walanus · cooperator
added
Świetna w analizie, jednocześnie widzi pełny obraz sytuacji, ma ogromną wiedzę oraz łatwość i chęć dzielenia się nią, jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, w 100% godną zaufania.
Iwona Kucharewicz
Iwona Kucharewicz · cooperator
added
Współpracowałam z Anią w firmie ITBC Communication i była to dla mnie prawdziwa przyjemność. Doceniam wspaniałe umiejętności analityczne Ani i to, że potrafi też przy tym zrozumieć i współpracować z ludźmi, którzy są bardziej 'szaleni', a mniej 'analityczni' niż ona sama ;) :) Jej dążenie do rozwoju i pogłębiania wiedzy jest godne szacunku i podziwu. Bardzo kibicuję Ani jej rozwoju w zakresie metod badania efektywności oraz social media i czekam na jej nową książkę :)
ITBC Communication
Account Executive
Realizacja działań komunikacyjnych B2B dla klientów z sektora nowych technologii (ArchiDoc, Avaya, Epicor Software Corporation). Prowadzenie działań media relations – tworzenie i aktualizowanie baz dziennikarzy, nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, tworzenie tekstów public relations (informacje prasowe, artykuły eksperckie, wypowiedzi ekspertów, itp.), organizowanie spotkań dla dziennikarzy (konferencje, wywiady). Organizacja wydarzeń specjalnych. Doradztwo sponsoringowe, marketingowe, w zakresie konkursów i nagród branżowych. Przygotowywanie planów kampanii reklamowych ATL oraz zakup powierzchni reklamowych. Tworzenie treści na strony internetowe. Działania z zakresu PR online. Monitoring i analiza mediów, raportowanie.
Marek Heliński
Marek Heliński · cooperator
added
"Cicha woda" PR'u - doskonale zorganizowana, kreatywna, spokojna i bardzo przekonywująca osoba. Pełna pomysłów, doskonała organizatorka i na dodatek z zacięciem dziennikarskim.

Anię mam przyjemność znać od kliku lat, głównie na plaszczyźnie wspólnej działalności w Loży Trójmiejskiej w Warszawie (http://www.lozatrojmiasto.org.pl/). Niedawno również i jej działalność w Loży została uhonorowana dyplomem.
Weber Shandwick
Account Executive
Realizacja działań komunikacyjnych B2C i B2B dla klientów z sektora nowych technologii (Euronet, Agfa Photo), finansowych (MasterCard), FMCG (Grupa Żywiec, Danone, Kimberly Clark) i healthcare (Hexal, Abbott Laboratories). Działania media relations: tworzenie i aktualizowanie baz dziennikarzy, nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, tworzenie tekstów public relations (informacje prasowe, artykuły eksperckie, itp.) organizowanie spotkań dla dziennikarzy (konferencje, wywiady). Przygotowywanie analiz rynkowych i opracowywanie strategii public relations (zrealizowane strategie dla firm Danone, Aquaform, Grupa Żywiec, Agfa Photo, Abbott Laboratories). Organizacja wydarzeń specjalnych. Monitoring mediów, raportowanie. Tłumaczenia z języka angielskiego i na język angielski.
On Board PR
Junior Account Executive
Prowadzenie działań komunikacyjnych B2C: relacje medialne oraz działania z zakresu PR wewnętrznego dla firm Time Trend, Bakalland, sieci marketów OBI oraz koordynacja kampanii edukacyjnej „Zdrowe zatoki” dla US Pharmacia. Przygotowywanie analiz medialnych. Monitoring mediów i raportowanie. Stworzenie metodologii planowania strategicznego, opatentowanej przez firmę – Diagnozy Medialności Produktu. Tłumaczenia na języki angielski i niemiecki.
IKEA Retail sp. z o.o.
Stażysta w Dziale Marketingu
Wsparcie w bieżących pracach specjalisty ds. PR: redagowanie tekstów do wewnętrznych czasopism firmy, redagowanie korespondencji działu, wysyłki materiałów prasowych, wybór zdjęć na okolicznościową wystawę.
POLSKA PRESS GRUPA
Dziennikarz działu miejskiego Dziennika Bałtyckiego
Redagowanie rubryk dotyczących poszczególnych dzielnic Gdańska, przygotowywanie tekstów prasowych, dyżury redakcyjne.

Trainings and courses

Szkoła Trenerów (House of Skills)
Profesjonalny menedżer (House of Skills)
Między wizerunkiem a efektywnością (Essentis), Sztuka prezentacji (House of Skills)
Komunikacja kryzysowa (Adam Łaszyn, Alert Media i Rafał Szymczak, Profile)
Wystąpienia publiczne i relacje z mediami (Instytut Szkoleń Megalit)
Profesjonalna prezentacja (ESKADRA)

Education

Logo
Szkoła Trenerów (certyfikat trenerski poziomu 1), studia podyplomowe
House of Skills
Logo
Wydział Nauk Społecznych/Socjologia, magisterskie
University of Gdansk

Specialities

Marketing
Marketing management
Public Relations
External PR

Hobby

Polska literatura współczesna
Rysunek i malarstwo
Fotografia
Śpiew chóralny

Other

Liczne prezentacje na konferencjach branżowych, między innymi: Internet Poland – między innymi IAB Polska, Kongres Profesjonalistów Public Relations, Socialmedia Standard.

Szkolenia z mierzenia efektów działań PR, mierzenia efektów działań w social media, strategii public relations prowadzone we współpracy z uznanymi organizatorami konferencji i szkoleń.

Zajęcia na renomowanych publicznych i prywatnych uczelniach wyższych – studia magisterskie (Uniwersytet Warszawski) i studia podyplomowe (SWPS – Oddział Zamiejscowy w Sopocie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Europejska im. Józefa Tischnera w Krakowie, Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie).

Książki „Badania w public relations” (Difin, 2012), „Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty” (Onepress, planowana data wydania: 2013 r.)
Blog annamiotk.pl na temat badań, public relations i Internetu (od 2008 r. do chwili obecnej)
Liczne artykuły w mediach branżowych, m.in. : Brief, Marketing w Praktyce, Mediafun Magazyn, Proto.pl.

Groups

27 posts
3 appreciations
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Alumni
Alumni
Grupa zrzeszająca Laureatów wszystkich edycji konkursu "Grasz o staż"
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
Biżuteria artystyczna
Biżuteria artystyczna
czyli ręcznie wykonane ozdoby
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem. Inspiracja przychodzi najczęście
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
komunikacja online
komunikacja online
Grupa poświęcona szeroko rozumianej komunikacji przez Internet z naciskiem na praktyczne wykorzystanie technologii transmisji online.
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Loża Trójmiasto @ Golden Line
Loża Trójmiasto @ Golden Line
Loża Trójmiasto @ Golden Line http://www.lozatrojmiasto.org.pl/
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz