Umiejętności
Reklama
B2B
blog marketingowy
Zarządzanie Marką
Business Partner Relations
Strategia biznesowa
Wiolonczela
Prezentacje dla Klienta
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Content Marketing
Coordinating Skills
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Cross-functional Team Leadership
Customer Communication
Doświadczenia klienta
Customer Marketing
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Redagowanie
planowanie eventów
Komunikacja wewnętrzna
International Networking
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
relacje z mediami
nowe media
Reklama online
Marketing internetowy
Kultura organizacyjna
Koordynacja projektu
Project Management
Planowanie projektów
Public Relations
Promocja Sprzedaży
Pisanie tekstów SEO
Social Media
Komunikacja w Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Strategic Communications
Strategia
Przywództwo w zespole
Szkolenie
Training Delivery
Youth Programs
Internet marketing
Culture industry
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
media społecznościowe
customer relations
project manager
Team coordination
Organizowanie eventów
Social Media Strategy
Internal Communication
Business Partner
Public Relations Skills
Komunikacja Marketingowa i Public Relations
International Cooperation
Planowanie strategi marketingowej i handlowej
Praca z młodzieżą
Organizacje pozarządowe
Zmiana kultury organizacyjnej
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regional Marketing Manager
Designing strategies and execution of B2B marketing activities in IT sector in 24 countries of East Europe, Russia and CIS.
- partnership relations and active cooperation with distributors and resellers
- trade events - organising and coordination of events such as F5 Forum in Poland (400 attendees - https://youtu.be/lsmmBZA70Zw) and company participation in third party events
- digital campaigns - both English and localized
- lead generation - online campaigns, webinars, telemarketing
- marketing budget management
- marketing analysis
- partnership relations and active cooperation with distributors and resellers
- trade events - organising and coordination of events such as F5 Forum in Poland (400 attendees - https://youtu.be/lsmmBZA70Zw) and company participation in third party events
- digital campaigns - both English and localized
- lead generation - online campaigns, webinars, telemarketing
- marketing budget management
- marketing analysis
kierownik marketingu
Zarządzanie zespołem pracowników, budżetowanie, planowanie, rozliczanie, raportowanie.
Branża - nowe technologie B2B.
Główne obszary pracy działu:
- marketing internetowy - tworzenie i obsługa kilkunastu stron internetowych, content marketing, PPC, pozycjonowanie, e-mail marketing, social media
- event marketing - udział w kilkudziesięciu wydarzeniach branżowych rocznie w kraju i za granicą
- relacje z mediami
- tworzenie materiałów POS
Branża - nowe technologie B2B.
Główne obszary pracy działu:
- marketing internetowy - tworzenie i obsługa kilkunastu stron internetowych, content marketing, PPC, pozycjonowanie, e-mail marketing, social media
- event marketing - udział w kilkudziesięciu wydarzeniach branżowych rocznie w kraju i za granicą
- relacje z mediami
- tworzenie materiałów POS
marketing & pr manager
tworzenie strategii PR i marketing, analiza rynku, marketing cyfrowy dla start-upu: szkoły języka angielskiego online.
Specjalista ds. PR i promocji
Koordynacja kampanii społecznych, organizacja wydarzeń, tworzenie materiałów informacyjnych off- i online.
Szkolenia i kursy
Nowe technologie w komunikacji biznesowej,
Rozwiązania dla biznesu w chmurze cyfrowej (cloud computing model)
Metody i techniki pracy zespołowej dla podniesienia satysfakcji klienta
Wspieranie kultury organizacyjnej w międzynarodowej korporacji
Zarządzanie kampanią społeczną
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w obszarze ekologii
Zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych w komunikacji biznesowej
Technologie multimedialne i animacje 3D
Rozwiązania dla biznesu w chmurze cyfrowej (cloud computing model)
Metody i techniki pracy zespołowej dla podniesienia satysfakcji klienta
Wspieranie kultury organizacyjnej w międzynarodowej korporacji
Zarządzanie kampanią społeczną
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w obszarze ekologii
Zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych w komunikacji biznesowej
Technologie multimedialne i animacje 3D
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Wszelkie formy aktywnego wypoczynku oraz gier indywidualnych i zespołowych (turystyka piesza, ogrodnictwo, taniec, piłka siatkowa, badminton, tenis, brydż i inne).
Organizacje
E-learning - "e-Guild"
Towarzystwo Muzyczne "Bałałajki" (prezes)
Związek Harcerstwa Polskiego
Junior Consulting Team (przy Uniwersytecie Łódzkim)
Towarzystwo Muzyczne "Bałałajki" (prezes)
Związek Harcerstwa Polskiego
Junior Consulting Team (przy Uniwersytecie Łódzkim)
Inne
1999: otrzymanie nagrody od Wiceprezydenta Miasta Łodzi za upowszechnianie kultury muzycznej w ramach działalności w Akademickim Zespole Muzyki Narodów Słowiańskich „Bałałajki”;
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cztery Pory Roku w Knurowie
31 maja 2010r. Sąd Rejonowy X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego zarejestrował Cztery Pory Roku jako Stowarzyszenie.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Generowanie Leadów Zakup Leadów Sprzedaż Leadów Lead Generation
Generowanie Leadów to temat bardzo dynamicznie rozwijający się w Polsce. Rynek Leadów szacowany się na kilkaset milionów złotych, a podmioty, które biorą udział w tym procesie mogą znaleźć na tym serw