Anna Bujała

PR & Marketing manager
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Reklama B2B blog marketingowy Zarządzanie Marką Business Partner Relations Strategia biznesowa Wiolonczela Prezentacje dla Klienta Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Content Marketing Coordinating Skills Copywriting Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu Cross-functional Team Leadership Customer Communication Doświadczenia klienta Customer Marketing Digital Marketing Strategia cyfrowa Redagowanie planowanie eventów Komunikacja wewnętrzna International Networking Zarządzanie Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Strategia marketingowa relacje z mediami nowe media Reklama online Marketing internetowy Kultura organizacyjna Koordynacja projektu Project Management Planowanie projektów Public Relations Promocja Sprzedaży Pisanie tekstów SEO Social Media Komunikacja w Social Media Social Media Marketing Social Networking Strategic Communications Strategia Przywództwo w zespole Szkolenie Training Delivery Youth Programs Internet marketing Culture industry Zarządzanie zespołem E-mail marketing media społecznościowe customer relations project manager Team coordination Organizowanie eventów Social Media Strategy Internal Communication Business Partner Public Relations Skills Komunikacja Marketingowa i Public Relations International Cooperation Planowanie strategi marketingowej i handlowej Praca z młodzieżą Organizacje pozarządowe Zmiana kultury organizacyjnej

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Trafero
Właściciel
Obszary działalności: generowanie leadów, marketing treści, social media, reklama internetowa, ePR, strategie komunikacyjne.

Pola działania: nowe technologie (IT), e-handel, przemysł modowy.
Uniwersytet Łódzki
koordynator projektów
Uniwersytet Łódzki
Koordynacja kulturalnych i edukacyjnych projektów dla studentów (krajowych i międzynarodowych), relacje z mediami, relacje w mediach społecznościowych, zarządzanie finansami (www.balalajki.com).
F5 Networks
Regional Marketing Manager
Designing strategies and execution of B2B marketing activities in IT sector in 24 countries of East Europe, Russia and CIS.
- partnership relations and active cooperation with distributors and resellers
- trade events - organising and coordination of events such as F5 Forum in Poland (400 attendees - https://youtu.be/lsmmBZA70Zw) and company participation in third party events
- digital campaigns - both English and localized
- lead generation - online campaigns, webinars, telemarketing
- marketing budget management
- marketing analysis
LSI Software S.A.
kierownik marketingu
Zarządzanie zespołem pracowników, budżetowanie, planowanie, rozliczanie, raportowanie.
Branża - nowe technologie B2B.
Główne obszary pracy działu:
- marketing internetowy - tworzenie i obsługa kilkunastu stron internetowych, content marketing, PPC, pozycjonowanie, e-mail marketing, social media
- event marketing - udział w kilkudziesięciu wydarzeniach branżowych rocznie w kraju i za granicą
- relacje z mediami
- tworzenie materiałów POS
Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
PR manager
Komunikacja B2B w sektorze nowych technologii (IT)
– brand marketing (strategia komunikacji, marketing cyfrowy, relacje z mediami, marketing mediów społecznościowych i wydarzenia branżowe).
Relacje z partnerami i klientami.
Logo
account manager
studio PRowokacja Agencja Public Relations
Branża nowych technologii (IT) - relacje z mediami, Employer Branding, organizacja wydarzeń, działania w mediach społecznościowych
Instytut Postępowania Twórczego Sp. z o.o.
z-ca kierownika marketingu sieciowego
opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej dla stacji TV
Logo
Manager PR & Promocji
Teatr Studyjny w Łodzi
Zarządzanie relacjami z mediami, marketingiem w mediach społecznościowych i marketingiem bezpośrednim.
ClikEng
marketing & pr manager
tworzenie strategii PR i marketing, analiza rynku, marketing cyfrowy dla start-upu: szkoły języka angielskiego online.
Związek Biur Porad Obywatelskich
Specjalista ds. PR i promocji
Koordynacja kampanii społecznych, organizacja wydarzeń, tworzenie materiałów informacyjnych off- i online.
DYRUP sp. z o.o.
Kolejno: administracja, HR, marketing
L'Oreal Polska
Asystentka marketingu

Szkolenia i kursy

Nowe technologie w komunikacji biznesowej,
Rozwiązania dla biznesu w chmurze cyfrowej (cloud computing model)
Metody i techniki pracy zespołowej dla podniesienia satysfakcji klienta
Wspieranie kultury organizacyjnej w międzynarodowej korporacji
Zarządzanie kampanią społeczną
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w obszarze ekologii
Zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych w komunikacji biznesowej
Technologie multimedialne i animacje 3D

Edukacja

Logo
socjologia, doktoranckie
Graduate School for Social Research
Logo
socjologia, studia podyplomowe
Centre for Social Studies przy IFiS PAN
Logo
informatyka, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
etnologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
wiolonczela, licencjackie
Szkoła Muzyczna I i II st. w Łodzi

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Wszelkie formy aktywnego wypoczynku oraz gier indywidualnych i zespołowych (turystyka piesza, ogrodnictwo, taniec, piłka siatkowa, badminton, tenis, brydż i inne).

Organizacje

E-learning - "e-Guild"
Towarzystwo Muzyczne "Bałałajki" (prezes)
Związek Harcerstwa Polskiego
Junior Consulting Team (przy Uniwersytecie Łódzkim)

Inne

1999: otrzymanie nagrody od Wiceprezydenta Miasta Łodzi za upowszechnianie kultury muzycznej w ramach działalności w Akademickim Zespole Muzyki Narodów Słowiańskich „Bałałajki”;

Grupy

62 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cztery Pory Roku w Knurowie
Cztery Pory Roku w Knurowie
31 maja 2010r. Sąd Rejonowy X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego zarejestrował Cztery Pory Roku jako Stowarzyszenie.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Events/HR
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Generowanie Leadów Zakup Leadów Sprzedaż Leadów Lead Generation
Generowanie Leadów Zakup Leadów Sprzedaż Leadów Lead Generation
Generowanie Leadów to temat bardzo dynamicznie rozwijający się w Polsce. Rynek Leadów szacowany się na kilkaset milionów złotych, a podmioty, które biorą udział w tym procesie mogą znaleźć na tym serw
Gongo.pl
Gongo.pl
Grupa skupiająca społeczność portalu gongo.pl.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)