Wypowiedzi
-
Oprócz interfejsu samego sklepu o którym napisał Łukasz, warto zwrócić uwagę na interfejs panelu zarządzania sklepem, on też może być użyteczny bądź nie.
Jak sama napisałaś:
Anna Bizera:
każdy z nich ma pewne ograniczenia i cechy wynikające z architektury systemu, np. QuickCart ma super obsługę składania zamówień w przeciwieństwie do Magento...
...to z czegoś wynika, a dokładnie z Twojego doświadczenia i wiedzy.
Jeżeli jest to Twój pierwszy sklep, to skrypt nie ma większego znaczenia. Musisz poznać swoje potrzeby, potrzeby Twojego biznesu (w tym użytkowników) i na podstawie tego możesz wybrać odpowieni skrypt, a poznasz dopiero gdy będziesz pracować na konkretnym skrypcie.
Magento jest rozbudowaną platformą, funkcjonalną ale za to wolną. Polsce jest dość popularny, są ludzie, którzy się na nim znają. Toporny trochę do prowadzenia małego sklepu.
Presta Shop to rozbudowaną, funcjonalną i szybka platformą. Moim zdaniem spełnia wymagania większości sklepów w Polsce. Presta Shop jest popularny, więc nie powinno być problemu z rozwijaniem aplikacji.
QuickCart jest niezbyt popularny w Polsce, pracuje na plikach tekstowych co nie jest zbyt rozwojowe, ten skrypt nadaje się do małych sklepów, nie skierowanych na rozwój.
Użyteczość trzeba testować na użytkowniakch. Jeżeli sprzedajesz biżuterię to poproś kilka koleżanek aby poleciły ci znajome (których Ty nie znasz), które kupują biżuterię przez Internet. Pokaż im sklepy, niech spróbują zamówić towar, zapytaj czy wszystko jest zrozumiałe, czy mają z czymś problem. Zobaczysz jak osoby poruszają się sklepie. Na podstawie zdobytej widzy, będzie ci łatwiej podiąć decyzję wyboru skryptu.
powodzenia! -
Za prostotę cenię Deutche Bank i Santander. Natomiast intrygował mnie od dawna Noble Bank oraz Alior Bank, logo z charyzmą.
-
Łukasz Solniczek:
Andrzej Bogatko:
Głośno jest o responsive web design, ale mało kto bierze pod uwagę, ze przygotowanie serwisu wymaga więcej czasu (projektowanie, kodowanie, testowanie), powoduje więcej błedów itp. a to wszystko są koszty.
A czy kosztów nie powinno się odnosić do korzyści jakie może responsive web design przynieść w zakresie dostępności? :)
Nie twierdzę, że responsive web design to zło, którego trzeba unikać. Natomiast chodziło mi o to, że jest spore grono osób, które zachwyca się możliwościami technologi nie wiedząc jak ją odpowiednio używać. W taki sposób powstaje masa dziwnych aplikacji z kosmicznymi funkcjami, które nie wiadomo do czego służą.
W przypadku gdy wiemy (np: na podstawie danych statysycznych), że naszej usługi używa duża liczba użytkowników, korzystających z niestandardowych rozdzielczości itp, warto się zastanowić w takiej sytuacji, czy nie podać im przjacielskiej ręki - przygotowując skalowalną wersję strony. Niestety marketingowe kaprysy tutaj się nie sprawdzają. -
"Kupujemy coraz większe monitory" to jest prawda, ale jednocześnie kupujemy coraz mniejsze monitory (netbooki, tablety), w tych urządzeniach najczęściej występuje szerokość 1024px.
Głośno jest o responsive web design, ale mało kto bierze pod uwagę, ze przygotowanie serwisu wymaga więcej czasu (projektowanie, kodowanie, testowanie), powoduje więcej błedów itp. a to wszystko są koszty.
Dobrym przykładem tego, skalowalność nie każdemu wychodzi na zdrowie jest: http://www.komputronik.pl/ Lider branży stwierdził, że skalowalność w ich biznesie nie ma sensu. -
tak,
zaznacz obiekt, następnie wybierz z menu object > expand... i potwierdź,
podoby efekt możnesz uzyskać wybierając object > flatten transparency.
pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Opinie i oceny stron www/grafik
-
http://bogatko.org
id | webAndrzej Bogatko edytował(a) ten post dnia 09.07.09 o godzinie 18:55 -
Witam!
Szukam pracy we Wrocławiu w charakterze graphica designera.
Podczas studiów angażowałem się w różnego rodzaju inicjatywy studenckie, projektując plakaty oraz ulotki. Byłem także odpowiedzialny za dystrybucję i przygotowanie projektów do druku, co dało mi możliwość współpracy z drukarniami. Aktywnie działałem w Akademickim Studiu Filmowym, gdzie zajmowałem się rysowaniem storyboardów. Miałem również możliwość poznania programu Adobe Premiere oraz zasad montażu filmowego.
Zainteresowania projektowe rozwijałem w Agencji Medialnej DUOGRAPH. Tam samodzielnie projektowałem serwisy internetowe oraz materiały drukowane na potrzeby kampanii reklamowych (w czym pomogła mi biegła znajomość programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator i Corel Draw).
Aktualnie współpracuję z agencją interaktywną Emabe w charakterze graphic designera – freelancera. Zajmuję się projektowaniem identyfikacji wizualnej oraz serwisów internetowych.
Dzięki dotychczasowym praktykom posiadam wiedzę dotyczącą projektowania graficznego na potrzeby Internetu oraz druku. Wypracowałem również indywidualne wyczucie estetyczne oraz dobrą organizację swojej pracy, której towarzyszy dyspozycyjność. Intensywnie pracuję nad zdobywaniem wiedzy z zakresu usability i acessibility, gdyż znajomość tych pojęć decyduje o skuteczności i efektywności projektów
Inwencja twórcza pomaga mi w sprawnym realizowaniu wszelkich projektów, a nowe pomysły nieustannie motywują do szybkiego zdobywania nieznanych dotąd mi umiejętności. Zaś praca w zespole jest dla mnie konstruktywnym doświadczeniem, niosącym wiele korzyści. Młodość i ambitność uważam za swoje mocne strony, które pomagają rozwijać pasje i dzięki temu osiągać sukcesy.
Moje projekty można zobaczyć pod adresem: http://bogatko.org
z poważaniem
Andrzej BogatkoAndrzej Bogatko edytował(a) ten post dnia 04.07.09 o godzinie 19:18 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Opinie i oceny stron www/grafik