Andrzej Podgórski

badania i analizy rynkowe
Toruń, kujawsko-pomorskie

Join GoldenLine and view full profile of this user

View full profile

Skills

Advertising Research Business Insights Customer Insight Market Research Marketing Research Marketing strategy Quantitative Research Questionnaire Design Shopper Marketing SPSS

Languages

English
advanced

Experience

Logo
Kierownik Badań Rynkowych
NEUCA S.A. / Accedit
Kierownik ds. badań rynkowych w Grupa NEUCA (II 2021-nadal)
- Zarządzanie procesem realizacji badań rynkowych w Grupie NEUCA
- Zarządzanie 9-osobowym Działem Badań Rynkowych
- Organizacja Rady Badań Rynkowych w GKN - cykliczne prezentacje wyników badań dla Rozszerzonego Zarządu
- Budowa kompetencji organizacji w identyfikacji potrzeb i budowaniu satysfakcji klientów
- Wsparcie organizacji we wdrożeniu wniosków z badań rynkowych

Kierownik Badań Rynkowych (V 2017-I 2020)
- koordynacja strategicznych badań satysfakcji w Grupie NEUCA (zarówno w części hurtu farmaceutycznego jak i w części "nowych biznesów" związanych z pacjentami),
- wsparcie portfela badań z zakresu jakości serwisu.

Główny Specjalista ds. Badań Rynkowych (V 2015-IV 2017)
- projektowanie i realizacji całości prac związanych z badaniami rynkowymi
- prezentacja i upowszechnianie wyników badań
specjalizacja:
a) badania satysfakcji klientów,
b) badanie znaczenia parametrów współpracy z punktu widzenia klienta (conjoint)

Starszy Specjalista ds. Badań Rynkowych (1 I 2013-IV 2015)
- projektowanie i realizacji całości prac związanych z badaniami rynkowymi
- prezentacja i upowszechnianie wyników badań

Specjalista ds. Badań Rynkowych (1 VII 2011-31 XII 2012)
- projektowanie i realizacji całości prac związanych z badaniami rynkowymi
- prezentacja i upowszechnianie wyników badań
- współtworzenie autorskiego modelu pracy organizacji z badaniami rynkowymi stworzonego w Grupie NEUCA
Dorota Pietrasz
Dorota Pietrasz · cooperator
added
Andrzej jest osoba bardzo sumienną i kompetentną. Wnikliwie zgłębia temat badania zanim ostatecznie zaproponuje narzędzie badawcze. Badania są zawsze rzetelnie przeprowadzone, a wyniki zaopatrzone są w konstruktywne wnioski i rekomendacje, Zdecydowanie polecam Andrzeja jako osobę do współpracy w temacie badań rynkowych.
Logo
Badacz
Biuro Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK
Zakres obowiązków: badanie zapotrzebowania pracodawców woj. kujawsko-pomorskiego na kompetencje miękkie u absolwentów kierunków ścisłych UMK w ramach projektu "Kompetencje dla przyszłości - rozwój potencjału zawodowego studentów i absolwentów UMK" z poddziałania 4.1.1 PO KL. Edycja II.
Logo
Badacz
Biuro Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK
Zakres obowiązków: badanie zapotrzebowania pracodawców woj. kujawsko-pomorskiego na kompetencje miękkie u absolwentów kierunków ścisłych UMK w ramach projektu "Kompetencje dla przyszłości - rozwój potencjału zawodowego studentów i absolwentów UMK" z poddziałania 4.1.1 PO KL.
Pentor Research International
Specjalista ds. badań - współpracownik
Zakres obowiązków: badanie typu desk research w związku z realizacją projektu „Wyprzedzić zmianę” z priorytetu 8.1.2 PO KL
Faber Consulting
specjalista ds. badań i analiz
1. Ewalucja projektów unijnych - tworzenie ankiet ewaluacyjnych, przeprowadzenie analiz efektów szkoleń - rezultatów miękkich i pisanie raportów sprawozdawczych.
2. Analiza potrzeb szkoleniowych - tworzenie uzasadnień do projektów unijnych - przeprowadzanie badań grup beneficjentów z zakresu sytuacji na rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych. Pozyskiwanie danych twardych.
Usunięty Użytkownik
chief
added
Andrzej doskonale odnalazł się na nowym stanowisku. Jego zaangażowanie i profesjonalizm widoczny był w każdej z przygotowanych diagnoz, każdych raportach ewaluacyjnych oraz wszelkiego rodzaju analizach i diagnozach. Mogę również potwierdzić, że... "badania są Jego pasją" ;)
Zespół Realizacji Badań Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika PRYZMAT
członek Rady Programowej
ZRB Pryzmat IS UMK w Toruniu
Wsparcie doradcze i merytoryczne Zarządu, koordynatorów oraz członków ZRB Pryzmat w zakresie ogólnej organizacji oraz prowadzenia badań.
Logo
Nauczyciel akademicki
Instytut Socjologii; Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Zakres obowiązków: zaprojektowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów socjologii w Instytucje Socjologii UMK w Toruniu (metodologia nauk społecznych; technologia pracy umysłowej).
Pentor Research International
praktykant
Wsparcie zespołu badawczego.
Logo
Praktykant
Biuro Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK
Obsługa informatorium – pomoc studentom, aktualizacja ofert pracy, zapisy na warsztaty i spotkania z doradcami zawodowymi, wprowadzanie kwestionariuszy do baz danych.
Zespół Realizacji Badań Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika PRYZMAT
Koordynator Grupy Marketingowje
ZRB Pryzmat IS UMK w Toruniu
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla Pryzmatu
Zespół Realizacji Badań Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika PRYZMAT
prezes ZRB Pryzmat
ZRB "Pryzmat" IS UMK w Toruniu
- Koordynacja prac Zarządu.
- Wprowadzenie poprawek do statutu.
- Opracowanie i przedstawienie sprawozdania z działalności Zarządu podczas Walnego Zgromadzenia Członków
- Odpowiedzialność za finanse
- Stworzenie Grupy Marketingowej
- Organizacja konkursów na koordynatorów poszczególnych badań
- Praca na rzecz promocji ZRB Pryzmat
- Sprawy formalne
- Zmiana procedur rekrutacji do Pryzmatu
- Organizacja szkoleń dla członków
Logo
specjalista działu Human Resources (do I 2008 aplikant)
AIP w Toruniu
- dbanie o efektywność działania oraz dobre relacje w kadrze poprzez organizację spotkań integracyjnych i spotkań organizacyjnych
- organizacja i przeprowadzenie rekrutacji na praktyki do kadry AIP Toruń
- praca nad wdrożeneim systemu raportowania dla poszczególnych działów AIP Toruń
- współorganizacja spotkań networkingowych z bankiem DnB Nord oraz firmą AutoID
- poszukiwanie partnerów spotkań networkinogowych dla AIP Toruń
- stworzenie oraz administracja grupy dyskusyjnej kadry AIP Toruń celem lepszej komunikacji wewnątrz kadry
- współorganizacja szkolenia "OptImalny start" przeprowadzonego przez firmę Comarch
- koordynacja współpracy z ZRB Pryzmat przeprowadzającej dla AIP Toruń badania marketingowe
- współrealizacja projektu "Lekcja Przedsiębiorczości" - cyklu zajęć prowadzonych przez kadrę AIP Toruń dla uczniów Liceów Ogólnokształcących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
Zespół Realizacji Badań Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika PRYZMAT
Koordynator badań ilościowych
ZRB "Pryzmat" IS UMK w Toruniu
Koordynacja całości prac badawczych:
a) wybór metodologii badania
b) dobór próby
c) tworzenie narzędzi
d) koordynacja ankieterów
e) tworzenie baz danych
f) prowadzenie analiz
g) stworzenie raportów końcowych
Zespół Realizacji Badań Instytutu Socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika PRYZMAT
ankieter/analityk
ZRB "Pryzmat" IS UMK w Toruniu
a) aktywny udział w spotkaniach zespołu badawczego w związku z kolejnymi czynnościami badawczymi
b) desk research
c) wywiady telefoniczne
b) IDI
c) PAPI
d) obróbka materiału badaczwgo oraz wprowadzanie danych do bazy SPSS
e) analiza danych

Trainings and courses

1. Konferencja Churn & Retention Managment. Jak przewidzieć i zapobiec odejściu klienta.
organizator: Blue Business Media
liczba godzin: 14

2. Sztuka prezentacji
organizator: Grupa NEUCA
trener: Maciej Chabowski
liczba godzin: 16

3. MS Power Point - ciekawe prezentacje multimedialne organizator: Grupa NEUCA
trener: Leszek Guga
liczba godzin: 8

4. Mierniki procesowe
organizator: Grupa NEUCA
trener: Sławomir Kubiak
liczba godzin: 16

5. Doskonalenie procesów
organizator: Grupa NEUCA
trener: Sławomir Kubiak
liczba godzin: 32

6. Podstawowe narzędzia rozwiązywania problemów
organizator: Akademia Białego Kruka
trener: Michał Cach
liczba godzin: 16

7. Six Sigma - Yellow Belt
organizator: Grupa NEUCA
trener: Sławomir Kubiak
liczba godzin: 16

Education

Logo
Analityka Biznesowa, studia podyplomowe
Warsaw University of Technology
Logo
Socjologia/Nauki społeczne, doktoranckie
Nicolaus Copernicus University in Torun
Logo
Socjologia, magisterskie
Nicolaus Copernicus University in Torun

Specialities

Research and development
Pharma/Biotechnology
Research and development
Public Opinion Research
Marketing
Marketing research
Marketing
Marketing communications
Marketing
Brand management

Hobby

gry RPG, gry planszowe

Organizations

Studia - Zespół Realizacji Badań "Pryzmat"

Groups

130 posts
0 appreciations
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fantastyka
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Lean Six Sigma
Lean Six Sigma
Integracja podejścia Lean i Six Sigma w celu poprawy wydajności zarządzania łańcuchem dostaw. / Lean Six Sigma as the way to supply chain performance improvement. /
RPG Fans
RPG Fans
Grupa zrzeszająca wszystkich miłośników gier RPG, paragrafowych i tych którzy zachwycają się fantasy :) Zapraszam!
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
SPSS
SPSS
Wszystko co z zwiazne z SPSS, analiza danych itp ;)