Doświadczenie zawodowe
kierownik
Euphonia CENTRO SERVIZI TELEFONICI E TELEMATICI
- odpowiedzialność administracyjna i organizacyjna
- pozyskiwanie klientów w środowisku międzynarodowym do Phone Center
- dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych
- pozyskiwanie nowych klientów dla operatorów telefonii komórkowej
- odpowiedzilność za dział sprzedaży, reklamacji i napraw telefonów komórkowych
- dokonywanie przekazów pieniężnych za pomocą Western Union
- pozyskiwanie klientów w środowisku międzynarodowym do Phone Center
- dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych
- pozyskiwanie nowych klientów dla operatorów telefonii komórkowej
- odpowiedzilność za dział sprzedaży, reklamacji i napraw telefonów komórkowych
- dokonywanie przekazów pieniężnych za pomocą Western Union
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.