Skills
Microsoft Office
HR consulting
Recruitment
Payroll
Customer Service
Training
PŁATNIK
Cv Selection
wage
managing people
Gratyfikant GT,
career counseling
ocena pracownicza
secretariat
Social Insurance Institution Support Płatnik software
Payroll Administration
Kierowanie
OPTIMA Payroll
asysta administracyjna
Languages
English
advanced
German
beginner
Experience

Specjalista ds. kadr i płac
EDUFACTO Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów zewnętrznych różnych branż
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego
przygotowywanie list płac
sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, zaświadczeń
rozliczanie czasu pracy pracowników i zleceniobiorców
sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON
tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
obsługa programu PŁATNIK, COMARCH ERP OPTIMA
sporządzanie korekt dokumentów ZUS
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego
przygotowywanie list płac
sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy, zaświadczeń
rozliczanie czasu pracy pracowników i zleceniobiorców
sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON
tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej
obsługa programu PŁATNIK, COMARCH ERP OPTIMA
sporządzanie korekt dokumentów ZUS

Specjalista ds. kadr i płac
Stowarzyszenie EGIDA
naliczanie wynagrodzeń i zasiłków
sporządzanie listy płac
przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
sporządzanie deklaracji ZUS, US
prowadzenie dokumentacji kadrowej
wystawianie zaświadczeń
obsługa programu Płatnik i GratyfikantGT
obsługa administracyjna Stowarzyszenia
sprawozdawczość
sporządzanie listy płac
przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
sporządzanie deklaracji ZUS, US
prowadzenie dokumentacji kadrowej
wystawianie zaświadczeń
obsługa programu Płatnik i GratyfikantGT
obsługa administracyjna Stowarzyszenia
sprawozdawczość

Specjalista ds. kadr i płac
Agencja Pielęgnacyjno-Opiekuńcza EGIDA
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy
naliczanie wynagrodzeń i zasiłków
sporządzanie listy płac
ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp.
sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych i korygujących do ZUS
przygotowywanie roliczeń rocznych PIT4R , PIT11, PIT8C
wystawianie zaświadczeń dla pracowników
przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
obsługa programu Płatnik
kontakty z urzędami ZUS, US, GUS
rekrutacja pracowników
bieżąca obsługa klienta
wsparcie merytoryczne dla współpracowników
sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy
naliczanie wynagrodzeń i zasiłków
sporządzanie listy płac
ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp.
sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych i korygujących do ZUS
przygotowywanie roliczeń rocznych PIT4R , PIT11, PIT8C
wystawianie zaświadczeń dla pracowników
przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
obsługa programu Płatnik
kontakty z urzędami ZUS, US, GUS
rekrutacja pracowników
bieżąca obsługa klienta
wsparcie merytoryczne dla współpracowników

trener, doradca zawodowy, organizator szkoleń
Różne instytucje
indywidualne rozmowy doradcze i coaching zawodowy w ramach projektów PO KL skierowanych do studentów, rolników i domowników, osób długotrwale bezrobotnych, osób chcących założyć własną działalność gospodarczą
warsztaty rozwijania kompetencji społecznych i umiejętności niezbędnych na rynku pracy dla studentów i osób poszukujących zatrudnienia
szkolenia dla kadry zarządzającej z zakresu zarządzania personelem
organizowanie i projektowanie szkoleń
warsztaty rozwijania kompetencji społecznych i umiejętności niezbędnych na rynku pracy dla studentów i osób poszukujących zatrudnienia
szkolenia dla kadry zarządzającej z zakresu zarządzania personelem
organizowanie i projektowanie szkoleń

added
Pani Alicja w okresie maj - lipiec 2013 r. realizowała na nasze zlecenie doradztwo zawodowe w ramach projektu unijnego dla 12 uczestników w wymiarze 62 godzin. Zajęcia obejmowały szkolenia grupowe oraz indywidualne. Tematyka zajęć dotyczyła aktywnego poruszania się na rynku pracy, sporządzania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), prezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej, zarządzania czasem, organizacji pracy, określania indywidualnych planów działania (IPD).
Pani Alicja Chołota przeprowadziła zajęcia w sposób profesjonalny i rzetelny, jasno i klarownie przekazując uczestnikom projektu istotną wiedzę i umiejętności praktyczne.
Z pewnością będziemy współpracować z Panią Alicją w kolejnych projektach szkoleniowo-doradczych.
Katarzyna Sobolewska
Właściciel EURO+
Pani Alicja Chołota przeprowadziła zajęcia w sposób profesjonalny i rzetelny, jasno i klarownie przekazując uczestnikom projektu istotną wiedzę i umiejętności praktyczne.
Z pewnością będziemy współpracować z Panią Alicją w kolejnych projektach szkoleniowo-doradczych.
Katarzyna Sobolewska
Właściciel EURO+

kierownik biura, koordynator ds. HR, specjalista ds. rekrutacji
rekrutacja i selekcja personelu
rekrutacje międzynarodowe
adaptacja i szkolenia stanowiskowe
koordynacja programów edukacyjnych
wsparcie administracji personalnej
rekrutacje międzynarodowe
adaptacja i szkolenia stanowiskowe
koordynacja programów edukacyjnych
wsparcie administracji personalnej

added
REFERENCJE
Mgr Alicja Chołota
Zatrudniona w firmie Uniwersitas Staż Projekt Sp. z o.o.
Na stanowisku: Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych Pani Alicja z powodzeniem pełniła powierzone jej funkcje. W zakresie obowiązków na zajmowanym stanowisku można wymienić min.
- rekrutacją pracowników sezonowych
- samodzielne prowadzenie oddziału
- przygotowanie oficjalnych pism firmy dla zagranicznych pracodawców i instytucji
- kierowanie zasobami ludzkimi
- reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych
- przygotowanie planów rozwoju dla firmy
- samodzielne prowadzenie rachunkowość dla oddziały firmy
Pani Alicja jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Znakomicie odnajduje się zarówno pracując samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę, potrafiącą pracować pod presją czasu.
Pani Alicja jest osobą ambitną, ciągle doskonalącą swoje umiejętności. Z łatwością przyswaja wiedzę, jest otwarta na nowe wyzwania. Pracując w naszej firmie korzystała z możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych kończąc liczne kursy i szkolenia.
Jako bezpośredni przełożony miałem okazję na bieżąco obserwować efekty codziennej pracy Pani Alicji z pełną odpowiedzialnością polecam ją jako pracownika. Z pewnością sprosta ona wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy. Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Alicję idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Alicja stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
W razie potrzeby jestem otwarty na dalsze szczegółowe pytania na temat pracownika.
Nr kontaktowy: 695-570-549
Adres e-mail: m.banach@staz.pl
Z poważaniem
Michał Banach
Mgr Alicja Chołota
Zatrudniona w firmie Uniwersitas Staż Projekt Sp. z o.o.
Na stanowisku: Starszy Specjalista ds. Rekrutacji
Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych Pani Alicja z powodzeniem pełniła powierzone jej funkcje. W zakresie obowiązków na zajmowanym stanowisku można wymienić min.
- rekrutacją pracowników sezonowych
- samodzielne prowadzenie oddziału
- przygotowanie oficjalnych pism firmy dla zagranicznych pracodawców i instytucji
- kierowanie zasobami ludzkimi
- reprezentowanie firmy w kontaktach biznesowych
- przygotowanie planów rozwoju dla firmy
- samodzielne prowadzenie rachunkowość dla oddziały firmy
Pani Alicja jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Znakomicie odnajduje się zarówno pracując samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę, potrafiącą pracować pod presją czasu.
Pani Alicja jest osobą ambitną, ciągle doskonalącą swoje umiejętności. Z łatwością przyswaja wiedzę, jest otwarta na nowe wyzwania. Pracując w naszej firmie korzystała z możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych kończąc liczne kursy i szkolenia.
Jako bezpośredni przełożony miałem okazję na bieżąco obserwować efekty codziennej pracy Pani Alicji z pełną odpowiedzialnością polecam ją jako pracownika. Z pewnością sprosta ona wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy. Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Alicję idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Alicja stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
W razie potrzeby jestem otwarty na dalsze szczegółowe pytania na temat pracownika.
Nr kontaktowy: 695-570-549
Adres e-mail: m.banach@staz.pl
Z poważaniem
Michał Banach

asystentka rzeczoznawcy majątkowego
Nieruchomości E. Kołodziej-Wnuk
sporządzanie opisów nieruchomości i dokumentacji fotograficznej
badanie stanu prawnego nieruchomości
szacowanie wartości nieruchomości
opracowywanie operatów szacunkowych
sporządzanie sprawozdań, raportów z wizji lokalnej
obsługa administracyjno-biurowa
badanie stanu prawnego nieruchomości
szacowanie wartości nieruchomości
opracowywanie operatów szacunkowych
sporządzanie sprawozdań, raportów z wizji lokalnej
obsługa administracyjno-biurowa
Trainings and courses
Szkolenia z zakresu kadr i płac organizowane przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe:
- Najważniejsze zmiany w prawie pracy 2018/2019
- Ustalanie podstawy wymiary zasiłków z ubezpieczeń społecznych po aktualizacji przepisów 2016/2017
- Naliczanie wynagrodzeń w praktyce
- Zmiany w prawie pracy 2017. Świadectwo pracy od 01.01.2017
- Zagadnienia w pracy online z ZUS. Warsztaty komputerowe
- Minimalna stawka godzinowa od 01.01.2017
- Zatrudniania na umowę zlecenia i umowę o dzieło. Praktyka kontrolna ZUS i orzecznictwo po 01.01.2016
Wybrane kursy/szkolenia z zakresu HR:
- certyfikowany kurs Specjalista ds. Personalnych, 80h
- Profesjonalna Ocena Pracownika - diagnoza i ocena kompetencji pracowniczych 88 h
- Profesjonalna Ocena Pracownika - skuteczny moderator i asesor 16 h
- Certyfikacja DiSC Everything - uprawnienia do stosowania narzędzia
- Zarządzanie zasobami ludzkimi 48 h
- Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem 16 h
- Rekrutacja i selekcja 16h
- Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
- cykliczne szkolenia z zakresu kadr i płac organizowane przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe
Szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, PR i marketingu, technik sprzedaży i negocjacji
Szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego oraz rozwoju osobistego i zawodowego
pod kątem pracy z klientem
Szkolenia z zakresu pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP i zarządzania projektem EFS
Szkolenia z zakresu technik home stagingu - certyfikowany HOME STAGER
- Najważniejsze zmiany w prawie pracy 2018/2019
- Ustalanie podstawy wymiary zasiłków z ubezpieczeń społecznych po aktualizacji przepisów 2016/2017
- Naliczanie wynagrodzeń w praktyce
- Zmiany w prawie pracy 2017. Świadectwo pracy od 01.01.2017
- Zagadnienia w pracy online z ZUS. Warsztaty komputerowe
- Minimalna stawka godzinowa od 01.01.2017
- Zatrudniania na umowę zlecenia i umowę o dzieło. Praktyka kontrolna ZUS i orzecznictwo po 01.01.2016
Wybrane kursy/szkolenia z zakresu HR:
- certyfikowany kurs Specjalista ds. Personalnych, 80h
- Profesjonalna Ocena Pracownika - diagnoza i ocena kompetencji pracowniczych 88 h
- Profesjonalna Ocena Pracownika - skuteczny moderator i asesor 16 h
- Certyfikacja DiSC Everything - uprawnienia do stosowania narzędzia
- Zarządzanie zasobami ludzkimi 48 h
- Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem 16 h
- Rekrutacja i selekcja 16h
- Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
- cykliczne szkolenia z zakresu kadr i płac organizowane przez Polskie Centrum Kadrowo-Płacowe
Szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, PR i marketingu, technik sprzedaży i negocjacji
Szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego oraz rozwoju osobistego i zawodowego
pod kątem pracy z klientem
Szkolenia z zakresu pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP i zarządzania projektem EFS
Szkolenia z zakresu technik home stagingu - certyfikowany HOME STAGER
Education
Specialities
Office administration
Office management and administration
Education/Training
Training
Human Resources
Human resources and payroll
Hobby
Czytam
Śpiewam
Podróżuję
Zatrzymuję w kadrze
Śpiewam
Podróżuję
Zatrzymuję w kadrze
Other
Programy kadrowo-księgowe: Płatnik, Optima Comarch, GratyfikantGT, Mała Księgowość
Prawo jazdy kat. B - czynne
[URL=http://info.flagcounter.com/R3ut][IMG]http://s11.flagcounter.com/count/R3ut/bg_ADADAD/txt_000000/border_CCCCCC/columns_3/maxflags_6/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]
Prawo jazdy kat. B - czynne
[URL=http://info.flagcounter.com/R3ut][IMG]http://s11.flagcounter.com/count/R3ut/bg_ADADAD/txt_000000/border_CCCCCC/columns_3/maxflags_6/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]
Groups

ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie

Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.

Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.

Bezpłatne porady wnętrzarskie
Poszukujesz porady w zakresie aranżacji wnętrz ? A może czujesz w sobie nieprzepartą chęć do niesienia pomocy ? No to tutaj możesz się wykazać. Dla firm i osób prywatnych

Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?

Careerdesign
“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”

Coworking
Tablica ogłoszeń dla ludzi chcących pracować w systemie coworkingu. Chcesz wiedzieć czym jest coworking? Zapraszam na grupę.

Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.

Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.