Aleksandra Adamska

kierownik operacyjny
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Komunikatywność Odporność na stres praca zespołowa Zdolności analityczne zaradność systematyczność Uczciwość wysokie umiejętności interpersonalne umiejętność szybkiego uczenia chęć uczenia się Otwartość na doświadczenia biegła znajomość programów biurowych

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o. o.
Koordynator ds. operacyjnych
Zakres obowiązków : wdrożenie umowy outsorsingowej z Energa Operator , koordynowanie prac w sektorze: usług konserwacji i naprawy, instalacji oraz urządzeń, usług przeglądów instalacji i urządzeń, usług porządkowych i utrzymania czystości, usług ochrony, bieżąca kontrola przychodów i kosztów, poszukiwanie podwykonawców, negocjacje handlowe z podwykonawcami, realizacja standardów operacyjnych kontraktu z Energa Operator, koordynowanie pracy podległego zespołu, bieżąca kontrola wykonywanych usług, bieżący kontakt z usługodawcą, zarządzanie flotą samochodów firmowych, minimalizowanie kosztów usługodawcy i usługobiorcy, bieżące monitorowanie platformy komunikacyjnej DGP – EOP, koordynowanie prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, opracowanie planów budżetowych, kontrola stanu majątku firmy itp.
Logo
Manager umów
Outdoor Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: przygotowywanie umów handlowych, koordynowanie prac związanych z wdrożeniem umów, nadzór nad płatnościami (dzierżawa-sprzedaż), kompletowanie dokumentacji potrzebnej do pozwolenia na postawienie nowego nośnika reklamowego, uzyskiwanie pozwoleń na postawienie nośnika reklamowego, stały kontakt z instytucjami państwowymi, koordynowanie prac związanych z postawieniem i usuwaniem nośników reklamowych itp.
Atlanta Poland S.A.
Kierownik ds. logistyki i zakupów
Zakres obowiązków: nadzorowanie i organizowanie procesów produkcyjnych, magazynowych i logistyki zgodnie ze strategią firmy w ukierunkowaniu na wydajność i efektywność, kontrola przebiegu procesów produkcyjnych i magazynowych, logistyki i zakupów materiałów, opakowań, półproduktów oraz ich rozliczanie, monitorowanie planowania operacyjnego produkcji, logistyki i zakupów, stała kontrola efektywności, terminowości i jakości działów produkcyjnych, magazynów, działu logistyki i zakupów, kontrola działu logistyki i zakupów w zakresie współpracy z dostawcami, utrzymanie długofalowych relacji z dostawcami i usługodawcami, planowanie i nadzór nad realizacją budżetów podległych działów, bieżące monitorowanie kosztów podległych działów, planowanie i nadzór nad realizacją procesów inwestycyjnych, współpraca z działem handlowym, exportem i importem w celu optymalnego wykorzystywania możliwości produkcyjnych i magazynowych, współpraca z działem kontroli jakości w zakresie wdrażania nowych produktów, bieżącej kontroli jakości wyrobów gotowych oraz stanu sanitarnego obszaru produkcji i magazynu, zarządzanie ludźmi w obszarach produkcji, magazynowania, logistyki i zakupów, wdrożenia nowych procedur zaopatrzenia, negocjacje cen i umów, ocena i rejestr dostawców, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska (rozliczenia środowiskowe), nadzór nad komórką transportu, zatwierdzanie czasu pracy kierowców, nadzór nad systemem ochrony przed szkodnikami, zawieranie umów leasingowych, współpraca z firmami spedycyjnymi, rekrutacja pracowników, nadzór nad zabezpieczeniem materiałowym BHP I HACAP, wdrożenie systemu zarządzania IFS (kluczowy użytkownik) itp.
Atlanta Poland S.A.
Referent ds. logistyki i zaopatrzenia
ARMET-BIS Sp. z o.o.
Pracownik biurowy, handlowiec
pozyskiwanie i obsługa klientów, nadzorowanie przepływu dokumentów firmowych, prowadzenie dokumentacji handlowej, zaopatrzenie materiałowe, realizacja bieżących zakupów, tworzenie wstępnych wizualizacji, itp.

Szkolenia i kursy

- Szkolenie w zakresie emisji gazów do atmosfery
- Szkolenie w zakresie ochrony środowiska (podstawowe obowiązki przedsiębiorców)
- Szkolenie w zakresie zarządzania zmianą w firmie
- Szkolenie menadżerskie w zakresie umiejętności zarządzania personelem
- Szkolenie w zakresie budowanie zespołu
- Szkolenie w zakresie postępowania w stanach zagrożenia życia
- Szkolenie w zakresie HACCP w świetle wymagań BRC
- Szkolenie w zakresie skutecznych negocjacji handlowych
- Szkolenie w zakresie prawa budowlanego

Edukacja

Logo
Nawigacja Morska, inżynierskie
Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zakupy
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

teatr, turystyka, taniec

Inne

Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dobra znajomość obsługi programów biurowych (Word, Excel), obsługa urządzeń biurowych, znajomość systemu zarządzania IFS ,wysokie umiejętności interpersonalne.

Grupy

HRO Personnel
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.