Umiejętności
Cloud Computing
Enterprise Software
Microsoft Technologies
przedsprzedaż
zarządzanie sprzedażą
Proces sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Executive
• Prowadzenie i nadzorowanie projektów sprzedażowych do przypisanych klientów ( 30 firm) w oparciu o strategiczne rozwiązania i produkty firmy ( O365 i Platforma Azure, Dynamics 365
• Opracowywanie i wdrażanie stategii i planu sprzedażowego na rok fiskalny poprzez kanał partnerski, territory&account planning, udział zasobów Microsoft
• Skuteczne odnawianie 3-letnich kontraktów z klientami (produkty dodatkowe, cross-selling, up-selling)
• Identyfikowanie nowych szans sprzedażowych w oparciu o technologię i rozwiązania Microsoft, Digital Transformation i IoT wśród dedykowanych klientów oraz angażowanie niezbędnych zasobów do ich realizacji i zamknięcia ( silna współpraca z osobami typu Pre-Sales, wsparcie licencyjne, zespoły produktowe, techniczne i inne istotne role wewnątrz organizacji)
• Prezentowanie i przekazywanie do klientów informacji marketingowych, informacji o nowych produktach, zmianach w licencjonowaniu oraz edukowanie na bieżąco ( spotkania bezpośrednie, Skype Meetings)
• Budowanie wartościowych relacji z klientami na różnych szczeblach firmy oraz utrzymywanie wysokiej satysfakcji współpracy wśród moich klientów
• Opracowywanie i wdrażanie stategii i planu sprzedażowego na rok fiskalny poprzez kanał partnerski, territory&account planning, udział zasobów Microsoft
• Skuteczne odnawianie 3-letnich kontraktów z klientami (produkty dodatkowe, cross-selling, up-selling)
• Identyfikowanie nowych szans sprzedażowych w oparciu o technologię i rozwiązania Microsoft, Digital Transformation i IoT wśród dedykowanych klientów oraz angażowanie niezbędnych zasobów do ich realizacji i zamknięcia ( silna współpraca z osobami typu Pre-Sales, wsparcie licencyjne, zespoły produktowe, techniczne i inne istotne role wewnątrz organizacji)
• Prezentowanie i przekazywanie do klientów informacji marketingowych, informacji o nowych produktach, zmianach w licencjonowaniu oraz edukowanie na bieżąco ( spotkania bezpośrednie, Skype Meetings)
• Budowanie wartościowych relacji z klientami na różnych szczeblach firmy oraz utrzymywanie wysokiej satysfakcji współpracy wśród moich klientów
Corporate Accounts Manager
- Analiza struktury oraz działalności biznesowej klientów w celu identyfikacji jego potrzeb
- Wsparcie, rozwój i doradztwo organizacji z sektora Commercial oraz budowa długoterminowych relacji biznesowych
- Sprzedaż rozwiązań Microsoft do klientów w oparciu o umowy Enterprise, Select oraz umowy serwisowe
- Zastosowanie najlepszych rozwiązań technologicznych mających na celu wsparcie biznesu klientów
- realizacja strategii Microsoft Cloud Technology ( Office 365)
- Budowa wysokiego poziomu Satysfakcji Klienta ( CPE)
- Wsparcie, rozwój i doradztwo organizacji z sektora Commercial oraz budowa długoterminowych relacji biznesowych
- Sprzedaż rozwiązań Microsoft do klientów w oparciu o umowy Enterprise, Select oraz umowy serwisowe
- Zastosowanie najlepszych rozwiązań technologicznych mających na celu wsparcie biznesu klientów
- realizacja strategii Microsoft Cloud Technology ( Office 365)
- Budowa wysokiego poziomu Satysfakcji Klienta ( CPE)
Inside Territory Manager/Licencing Specialist
- Optymalizacja i rozwój infrastruktury i biznesu firm z sektora komercyjnego ( Depth Organizations) w oparciu o rozwiązania: IW Solutions, UC, Security & Management, Dynamics
- Dostarczanie wiedzy do klientów nt rozwiązań Microsoft, w tym organizacja warsztatów, prezentacji, spotkań i szkoleń.
- Wsparcie i doradztwo licencyjne ( Volume Licensing)
- Realizacja planów w założeniu o forecast/pipeline
- Sprzedaż rozwiązań End to End
- Współpraca z Partnerami Microsoft (Certified i Gold Certified, LARs )
- Budowanie długoterminowych relacji biznesowych
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów ( CPE)
- Dostarczanie wiedzy do klientów nt rozwiązań Microsoft, w tym organizacja warsztatów, prezentacji, spotkań i szkoleń.
- Wsparcie i doradztwo licencyjne ( Volume Licensing)
- Realizacja planów w założeniu o forecast/pipeline
- Sprzedaż rozwiązań End to End
- Współpraca z Partnerami Microsoft (Certified i Gold Certified, LARs )
- Budowanie długoterminowych relacji biznesowych
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów ( CPE)
Szkolenia i kursy
* Sztuka Sprzedaży w oparciu o prowadzenie rozmowy typu business development, rozpoznawanie kryteriów decyzyjnych, obiekcje i radzenie sobie z nimi, negocjowanie trudnych wymagań, zmiana negatywnych nastawień - lipiec 2007, NLP NEUROEDUKACJA
* Solution selling and sales training - kwiecień 2010, FREEMAN
* Professional Sales Skills - maj/lipiec 2010, FREEMAN
* Self-Motivation, Stress, Burnout - czerwiec/lipiec 2010, FREEMAN
* Szkolenia/techniki sprzedażowe, produktowe i licencyjne (2007, 2008, 2010 Microsoft):
- Volume Licensing for Large Organizations
- Volume Licensing for Small and Medium Businesses
- Volume Licensing Essentials
* Solution selling and sales training - kwiecień 2010, FREEMAN
* Professional Sales Skills - maj/lipiec 2010, FREEMAN
* Self-Motivation, Stress, Burnout - czerwiec/lipiec 2010, FREEMAN
* Szkolenia/techniki sprzedażowe, produktowe i licencyjne (2007, 2008, 2010 Microsoft):
- Volume Licensing for Large Organizations
- Volume Licensing for Small and Medium Businesses
- Volume Licensing Essentials
Zainteresowania
Rolki, Salsa, Narty, Gotowanie, zwiedzanie świata
Inne
Dodatkowe wyrożnienia/ nagrody - uzyskanie wyróźnienia General Menagera za orientację na potrzeby Klienta oraz uzyskanie wysokiego poziomu satysfakcji wśród klientów ( CPE) - Październik 2009
Grupy
Rolki w Warszawie
Wszyscy którzy chcą jeździć lub już jeżdżą w Warszawie, szukają dobrych miejsc, dobrego towarzystwa lub chcą się umówić na rolki.
SALSA LIFE
Kobiety bardziej kobiece, mężczyźni bardziej męscy. Niezwykle żywe rytmy. Taniec radości, taniec życia... czyli SALSA!
Kiedy słyszysz ten rytm, możesz tańczyć, gdziekolwiek jesteś, kochasz te dźwięk