Agnieszka Oszczepalińska

Agnieszka Oszczepalińska

specjalista
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. trade marketingu
Specjalista ds. trade marketingu
współorganizacja i udział w targach, wystawach, współpraca z agencjami reklamowymi, wdrażanie strategii marketingowej firmy, koordynacja działań i wspieranie sprzedaży przy wprowadzaniu nowych marek, rozliczanie przedstawicieli ze sprzedaży promocyjnej, kreowanie materiałów reklamowych (ulotki, gadżety, plakaty), negocjowanie cen i umów z dostawcami, tworzenie budżetu promocyjnego i jego realizacja, analiza powierzonego segmentu rynku w oparciu o dane IMS, kontakt z Działami Marketingu i Działami Przetargów w hurtowniach farmaceutycznych, kreowanie i organizowanie działań promocyjnych firmy w segmencie OTC i Rx u dystrybutorów hurtowych, analiza poczynań konkurencji, wspomaganie sprzedaży w LZ poprzez intensyfikowanie działań przetargowych;
Fortuna Communication Sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu
współpraca z klientami strategicznymi – np. Philips,Janex, prezentacje multimedialne dla klientów, organizacja udziału w targach (Targi Poznańskie- Securex), działalność marketingowo – promocyjna: gadżety, broszury, katalogi, organizacja akcji promocyjnych, organizacja szkoleń, wspomaganie sprzedaży;
Logo
specjalista ds. marketingu i promocji
Gourmet Foods – jedyny dystrybutor herbaty Dilmah
współpraca z agencjami reklamowymi i PR, negocjowanie i opracowywanie terminów reklam w prasie (media planner), przygotowywanie i rozliczanie akcji promocyjnych w całej Polsce (budżet promocyjny),opracowywanie i realizacja budżetu marketingowego, raporty marketingowe, gadżety promocyjne i handlowe, opracowywanie i wdrażanie strategii marki, koordynacja i nadzór pracy hostess;
Logo
specjalista ds. promocji i cen
Cormay Poland S.A. Warszawa – hurtownia farmaceutyczna
organizacja promocji i ich nadzór, organizacja pracy zaopatrzenia pod kątem promocji, projekty graficzne opisujące te działania, raporty marketingowe, koordynacja zamówień pod kątem promocji, współtworzenie polityki handlowej firmy, raportowanie z baz danych IMS, monitorowanie działań konkurencji i wnioskowanie o obniżanie/podwyższanie marż;

Edukacja

Logo
Zarzadzanie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
marketing i promocja, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Grupy

123 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
AWF WARSZAWA
AWF WARSZAWA
Ukończyłeś Akademię lub jesteś jej studentem to dopisz się. Jesteśmy wszędzie.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Doradztwo Finansowe. Opinie
Doradztwo Finansowe. Opinie
Wymiana wrażeń, opinii na temat doradztwa finansowego w Polsce.
E zakupy dla firm
E zakupy dla firm
Forum poświęcona zakupom dla firm.
eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.