Agnieszka Machniewicz

Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

24/7 Communication
Account Manager
utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientem
opracowywanie strategii PR dla klienta w zakresie nowych projektów, harmonogramu działań oraz budżetu
realizacja i koordynacja projektów PR zgodnie z ustaloną strategią oraz budżetem
budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz liderami opinii
analiza rynku konkurencji oraz trendów społecznych
przygotowywanie informacji prasowych, tekstów promocyjnych, redakcja publikacji tematycznych
przeprowadzanie monitoringu mediów
prowadzenie działań w zakresie social media
koordynacja działań innych agencji współpracujących w ramach projektów
raportowanie o wykonanych działaniach wyłącznie w języku angielskim

Klienci:
Procter&Gamble – Gillette, Old Spice, Lenor, Vizir, Fairy
PRIMUM Public Relations, Warszawa
account executive
utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientami
opracowywanie pomysłów i propozycji dla klienta, harmonogramu działań projektów realizacja powierzonych projektów PR zgodnie z ustaloną strategią
budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz liderami opinii
przygotowywanie informacji prasowych, tekstów promocyjnych, redakcja publikacji tematycznych
przeprowadzanie monitoringu mediów
prowadzenie działań w zakresie social media
raportowanie o wykonanych działaniach
Actavis Polska
Specjalista ds. PR i Komunikacji
rozwój i implementacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
organizacja i zarządzanie stroną internetową oraz intranetową
przygotowanie i koordynacja kampanii PR
zarządzanie bazą danych mediów branżowych, utrzymywanie właściwych relacji z dziennikarzami
przygotowywanie informacji prasowych, tekstów promocyjnych, redakcja publikacji tematycznych
przeprowadzanie monitoringu mediów
wsparcie komunikacyjne projektów marketingowych
organizowanie spotkań firmowych
raportowanie o wykonanych działaniach
UNICEF Polska
Specjalista ds. Komunikacji
przeprowadzanie monitoringu mediów
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami w celu informowania ich o działaniach organizacji
organizacja konferencji prasowych oraz eventów
tworzenie planu działań public relations i krótkiej, ogólnej strategii komunikacyjnej przygotowywanie materiałów dotyczących działań organizacji, tekstów promocyjnych, materiałów reklamowych, co obejmuje tłumaczenie i redakcje tekstów
wsparcie komunikacyjne projektów marketingowych Działu Sprzedaży w zakresie wykorzystania nowych mediów
raportowanie o wykonanych działaniach

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.