Agnieszka Anna Dziedzic

Dyrektor PR Microsoft Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mennica Polska S.A.
Dyrektor ds. Handlu i Marketingu
Microsoft Polska sp. z o.o.
2009 – 2015 Microsoft. PR Lead. Nieformalny członek Board of Directors w polskim oddziale
• Odpowiedzialna za tworzenie i budowanie strategii Microsoft w zakresie Public Relations, co skutkowało ujednoliceniem strategii oraz zbudowaniem spójnego przekazu Microsoft na rynku lokalnym (strategia długoterminowa i strategia roczna)
• Całkowite przeprojektowanie strategii, procesów, struktury organizacyjnej i celów
• Stworzenie struktury działań w obszarze Digital Marketing (kanałów odbiorczych dla wyselekcjonowanych grup odbiorców, cyklicznych webcastów, portali informacyjnych i grup komunikacyjnych w mediach społecznościowych)
• Rozszerzenie działań PR o projekty specjalne na styku administracji publicznej i biznesu
• Przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpiecznego internetu, sztuki opanowywania stresu, sztuki prezentacji, wystąpień publicznych, zarządzania komunikacją kryzysową, zarządzania stresem; dla wyselekcjonowanych grup odbiorców od uczniów liceów ogólnokształcących, Policji, Żandarmerii Wojskowej, przedstawicieli Parlamentu do prezesów i dyrektorów przedsiębiorstw
• Laureatka Gold Star Award
• Zwycięzca nagrody Microsoft EMEA
• Zwycięzca światowej nagrody Microsoft Newshound (8 x)
Prokom Software S.A.
Prokom Software SA.; Dyrektor Działu Marketingu I Komunikacji Korporacyjnej
• Odpowiedzialna za relacje z mediami, przedstawicielami administracji publicznej i samorządowej oraz zarządzanie zespołem 12 osób
IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o. o.
2002 -2003 IBM Polska Sp. z o.o., Marketing and Public Relations Manager w IBM Polska
IBM
• Odpowiedzialna za strategie marketingu i komunikacji dla Polski
• Odpowiedzialna za realizację programów integracyjnych: KidSmart (we współpracy z premierem, Ministerstwem IT i Ministerstwem Edukacji), Hermitage Program (we współpracy z Ministerstwem Kultury) oraz innych programów na styku biznesu i komunikacji (e-biznesu)
• Zarządzanie kryzysem

Szkolenia i kursy

Value Proposition Development/Storytelling as part of Microsoft Academy, 2012
• Crucial Conversations, 2012
• Strategic Thinking, 2012
• Global Storytelling Agenda and storytelling workshop 2011
• Cross Boundary Collaboration, 2011
• A Framework for Effective Influence, 2011
• Managing in New Blue, IBM People Management, Austria
• Integrated Marketing and Communications Methods, IBM,
• Germany
• Marketing & Public Relations Methods, Warsaw, Poland
• External & Internal Communications, Compress, Warsaw, Poland
• Media Communication, Polish Radio Course, Warsaw, Poland

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Inne

PROFIL ZAWODOWY
Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Komunikacji z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i międzynarodowym. Obszar kompetencji obejmuje:
• Strategiczną komunikację marketingową
• Promocję i pozycjonowanie marki
• Government Affairs
• Negocjowanie kontraktów
• Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją
• Zarządzanie zespołami (różnorodne zespoły; dojrzałe struktury, start-up itd.)
• Zarządzanie kryzysem
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie złożonymi projektami

Grupy

Rekruter
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.