Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zadowolenie klienta
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Sales
Przywództwo w zespole
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Specialist
zarządzanie obiegiem zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych oraz planowanie produkcji pod kątem realizacji zleceń produkcyjnych, odpowiedzialność za terminowe wysyłki towaru, logistyka, współpraca z działem projektowym, handlowym, zakupami podczas wdrażania nowych produktów, przeprowadzanie analizy zadowolenia klienta, szkolenie nowych pracowników na stanowisko Customer Service.
Szkolenia i kursy
1. Jednotygodniowe szkolenie z zakresu sprzedaży bezpośredniej – Eniro Polska, 20.03.2009
2. Dwudniowe szkolenie „Excel w logistyce - czyli jak skrócić czas przygotowywania danych i podnieść efektywność analiz logistycznych" - Progress Project Sp. z o.o., 14.03 - 15.03.2011
3. Jednodniowe szkolenie (8h) „Procedury celne w obrocie towarem zagranicą” Agencja Celna i Spedycja „PROFI” Tomasz Łuczak
2. Dwudniowe szkolenie „Excel w logistyce - czyli jak skrócić czas przygotowywania danych i podnieść efektywność analiz logistycznych" - Progress Project Sp. z o.o., 14.03 - 15.03.2011
3. Jednodniowe szkolenie (8h) „Procedury celne w obrocie towarem zagranicą” Agencja Celna i Spedycja „PROFI” Tomasz Łuczak
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Gotowanie, squash, joga, aranżacje wnętrz, sporty zimowe, fotografia, roki
Inne
-czynne prawo jazdy kat. B od 2008 roku + somochód osobowy
- doświadczenie w przygotowywaniu, prowadzeniu szkoleń w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
- doświadczenie w przygotowywaniu, prowadzeniu szkoleń w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.