Umiejętności
Dane
Bazy danych
E-commerce
Elektronika
Grafika
Internet
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
Marketing
Media
Negocjacje
Administracja sieci
Public Relations
Publikacje
administracja systemami
Technologia
Wirtualizacja
Web Design
Windows Server
SQL Server
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik serwisu
- administracja i wsparcie informatyczne u kluczowych klientów firmy (instytucje publiczne, instytucje rządowe, NFZ, MSZ, ZUS, Urząd Miasta Warszawa, PGE, Auchan, LeroyMerlin, Komendy Wojewódzkie Policji, itp.)
- instalacja, konfiguracja i administracja nad powierzonymi systemami informatycznymi opartych o systemy Windows Serwer 2003/2008/2012/2014 oraz bazy MS SQL
- zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy systemów oraz aplikacji
- diagnozowanie i usuwanie awarii zgłaszanych przez klientów
- wdrażanie zmian w środowisku produkcyjnym i udział w stabilizacji rozwiązań
- koordynacja i kontrola pracy pracowników serwisu, dbanie o jakość i wydajność pierwszej linii wsparcia technicznego
- utrzymywanie dokumentacji podwykonawczej i utrzymani owej
- instalacja, konfiguracja i administracja nad powierzonymi systemami informatycznymi opartych o systemy Windows Serwer 2003/2008/2012/2014 oraz bazy MS SQL
- zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy systemów oraz aplikacji
- diagnozowanie i usuwanie awarii zgłaszanych przez klientów
- wdrażanie zmian w środowisku produkcyjnym i udział w stabilizacji rozwiązań
- koordynacja i kontrola pracy pracowników serwisu, dbanie o jakość i wydajność pierwszej linii wsparcia technicznego
- utrzymywanie dokumentacji podwykonawczej i utrzymani owej
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Programista PHP