Zuzanna Partyka

pracownik branży hotelarskiej
Paczółtowice, małopolskie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Recepcjonistka
Perfect Hotels
- bieżąca obsługa gości hotelowych
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
- obsługa systemu hotelowego Chart
- wystawianie faktur, obsługa terminala płatniczego oraz kasy fiskalnej
- obsługa internetowych portali rezerwacyjnych w zakresie uaktualniania cen i dostępności allotmentu hotelowego
-dbanie o pozytywny wizerunek firmy przy pierwszym kontakcie z klientem
KRAKOW VALLEY GOLF & COUNTRY CLUB
Recepcjonistka pola golfowego
- bieżąca obsługa klientów pola golfowego
- sprzedaż usług golfowych oraz wyposażenia sklepu z akcesoriami
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
- prowadzenie kalendarza imprez oraz kalendarza spotkań zarządu
- przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych i informacyjnych
- zapewnianie prawidłowego przepływu informacji w firmie
- pomoc przy organizacji i prowadzeniu szkoleń i turniejów golfowych
- wystawianie faktur
- obsługa terminala płatniczego oraz kasy fiskalnej
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy przy pierwszym kontakcie z klientem
KRAKOW VALLEY GOLF & COUNTRY CLUB
Recepcjonistka w hotelu
- bieżąca obsługa gości hotelowych
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
- udzielanie podstawowych informacji na temat zakresu działalności firmy
- zapewnianie płynnego przepływu informacji w firmie
- prowadzenie kalendarza imprez oraz kalendarza spotkań zarządu
- służenie pomocą innym pracownikom firmy w wykonywaniu ich zadań
- dodatkowe prace biurowe
KRAKOW VALLEY GOLF & COUNTRY CLUB
Barmanka/kelnerka
- bieżąca obsługa gości w barze i restauracji hotelu
- obsługa imprez okolicznościowych (przyjęcia weselne, komunijne, imprezy integracyjne)
- odpowiedzialność za stany magazynowe oraz ich comiesięczne rozliczanie
KRAKOW VALLEY GOLF & COUNTRY CLUB
Staż w recepcji hotelu
- bieżąca obsługa gości hotelowych
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
- udzielanie podstawowych informacji na temat zakresu działalności firmy
- zapewnianie płynnego przepływu informacji w firmie
- prowadzenie kalendarza imprez oraz kalendarza spotkań zarządu
- służenie pomocą innym pracownikom firmy w wykonywaniu ich zadań
- dodatkowe prace biurowe

Szkolenia i kursy

Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej - certyfikat państwowy

Edukacja

Logo
Edukacja obronna i zarządzanie kryzysowe, magisterskie
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
Pedagogika resocjalizacyjna i profilaktyka społeczna, licencjackie
Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Psychologia, literatura, film.

Inne

Prawo jazdy: od 2008 r., kat „B”, czynne

Obsługa komputera: bardzo dobra - system operacyjny Windows 2000/XP, pakiet MS OFFICE, biegła
znajomość Internetu, ponadto program hotelowy ReHot, Panasonic (program obsługujący centrale telefoniczne), GH-Pos (sprzedaż gastronomiczna oraz sprzedaż usług i akcesoriów)

aktualna książeczka Sanepid

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny