Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
KAMAZ EURO TRUCKS SP. Z O.O.
kierowanie zespołem handlowców i koordynacja sprzedaży pojazdów na rynku polskim, litewskim, ukraińskim, czeskim, węgierskim i rumuńskim. Nadzór nad serwisem. Opracowanie strategii sprzedaży, ścisła współpraca z producentem w Rosji,
zarządzanie siecią dealerską w Polsce i europie. Organizacja targów i reklamy, motywowanie i szkolenia kadry handlowców. Zarządzanie budżetem działu sprzedaży i marketingu. Nawiązywanie nowych kontaktów z producentami zabudów w
Polsce i na rynku wschodnim. Negocjacje handlowe dotyczące zakupów i sprzedaży. Budowa sieci dealerskiej oraz świadomości marki
zarządzanie siecią dealerską w Polsce i europie. Organizacja targów i reklamy, motywowanie i szkolenia kadry handlowców. Zarządzanie budżetem działu sprzedaży i marketingu. Nawiązywanie nowych kontaktów z producentami zabudów w
Polsce i na rynku wschodnim. Negocjacje handlowe dotyczące zakupów i sprzedaży. Budowa sieci dealerskiej oraz świadomości marki
Dyrektor Handlowy Supermarketu. Kontrakt na okres 1 roku.
Super Eden Sp. z o.o.
Kierowanie marketem o pow. 10 tys. m2 , wynajem lokali w pasażu handlowym, zatrudnianie pracowników, organizacja sprzedaży i zaopatrzenia, zawieranie umów handlowych z dostawcami, windykacja należności. Reklama i promocja marketu i towarów.
Szkolenia i kursy
2010
1. Techniki Sprzedaży – Inicjacja kontaktu z nowym klientem
2. Jak kontrolować, nadzorować i motywować zespół handlowców
2009
1. Komunikacja w biznesie
2. Jak skutecznie składać oferty? Psychologia ofertowania w praktyce.
3. Warsztaty negocjacji
4. Sztuka riposty w kontakcie handlowym
2008
1. Jak dobierać i zarządzać pracownikami? – sztuka doboru, komunikacji i motywacji.
2. Psychologia nowoczesnej obsługi handlowej
3. Gry i manipulacje w sprzedaży
2006
1. Techniki Sprzedaży – sztuka dotarcia do osoby decyzyjnej
2. Jak rozpocząć, utrzymać i rozszerzyć eksport na Wschód
2004
1. Warsztaty negocjacji – Mistrzowie sprzedaży.
2. Psychologia skutecznej sprzedaży
1. Techniki Sprzedaży – Inicjacja kontaktu z nowym klientem
2. Jak kontrolować, nadzorować i motywować zespół handlowców
2009
1. Komunikacja w biznesie
2. Jak skutecznie składać oferty? Psychologia ofertowania w praktyce.
3. Warsztaty negocjacji
4. Sztuka riposty w kontakcie handlowym
2008
1. Jak dobierać i zarządzać pracownikami? – sztuka doboru, komunikacji i motywacji.
2. Psychologia nowoczesnej obsługi handlowej
3. Gry i manipulacje w sprzedaży
2006
1. Techniki Sprzedaży – sztuka dotarcia do osoby decyzyjnej
2. Jak rozpocząć, utrzymać i rozszerzyć eksport na Wschód
2004
1. Warsztaty negocjacji – Mistrzowie sprzedaży.
2. Psychologia skutecznej sprzedaży
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
motocykle i podróże z nimi związane, narty, homeopatia, zdrowy styl życia