Włodzimierz Cieślak

Kierownik Serwisu, After Sales Manager
Grzegorzewice, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Biznes Coaching Kreatywne rozwiązywanie problemów Finanse Human Resources Zarządzanie incydentami Zarządzanie Manages Marketing Microsoft Office Negocjacje Projekty Public Relations Zapewnienia Jakości Zarządzanie jakością Sales Zarządzanie Sprzedażą dostarczanie usług Train the Trainer Obsługa klienta obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) zarzadzanie klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Gourmet Foods
After Sales Manager
Strauss Cafe Poland Sp. z o.o.
Service Manager
Paweł Madaj
Paweł Madaj · współpracownik
wystawiono
Kompetentna i zaangażowana w swoje obowiązki osoba. Bardzo dobry specjalista
Dariusz Skorupa
Dariusz Skorupa · współpracownik
wystawiono
Wysoki poziom kompetencji zawodowych popartych doświadczeniem.
Rzetelny, otwarty na współpracę fachowiec.
Andrzej Iwanowski
Andrzej Iwanowski · współpracownik
wystawiono
Włodka można z scharakteryzować w dwu płaszczyznach, biznesowej i koleżeńskiej.
Płaszczyzna biznesowa - to człowiek z pasją i zaangażowaniem w to co robi - świetny i sumienny specjalista.
Zawsze doprowadzał tematy do końca
Na płaszczyźnie koleżeńskiej dał się poznać jako bardzo wesoły przyjazny człowiek potrafiący odnaleźć się w sytuacji.
Szczerze polecam jako pracownika.
Kuba Gwiazdowski
Kuba Gwiazdowski · przełożony
wystawiono
Pracę z tym Menedżerem mogę ocenić w wielu pozytywach.
Zawsze był wsparciem dla pracowników i starał się wskazać odpowiedni kierunek działania. Będąc na stanowisku Menedżerskim nie ograniczał się do siedzenia w ciepłym gabinecie, ale pokazywał jak pracować. Wskazywał błędy i wspólnie z pracownikiem starał się je eliminować. Nie podawał gotowych rozwiązań, tylko angażował pracownika do kreatywnego myślenia.
W bardzo przemyślany sposób zadaniował podwładnych i konsekwentnie kontrolował realizację powierzonych zadań.
Dodam jeszcze, że posiada bardzo duże umiejętności potrzebne do motywacji podwładnych.
Van Pur S.A.
KEG serwis
serwis instalacji KEG-owych, obsługa eventów
BERENDSEN Textile Service Sp. z o.o.
kierowca
wynajem mat wejściowych i odzieży ochronnej
CHD Chałupka Dariusz
elektromonter
Wykonywanie i uruchamianie instalacji sieci elektrycznej i teletechnicznej.
Analiza projektów instalacji elektrycznej.
Pomiary

Szkolenia i kursy

19.07.2004 - Certyfikat Międzynarodowego Testera IIAC
03.10.2008 - Efektywny coaching dla zespołu handlowego
18.09.2009 - Kreatywne rozwiązywanie problemów
09.06.2010 - Train the Trainer seminar
2012-2013 - Certyfikowany Sędzia Polskich Mistrzostw Baristów
10.09.2014 - Account management – zarządzanie klientem poprzez wskaźniki ekonomiczne
02.12.2014 - Zarządzanie sprzedażą – perswazyjne techniki sprzedaży

Uprawnienia SEP do 1kV z zakresu eksploatacji i dozoru (kat.E,D)

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Inne

Zainteresowania

film, muzyka, ogród, majsterkowanie

Inne

• Merytoryczne zarządzanie działem serwisu, poprzez podnoszenia rentowności sprzedaży części zamiennych oraz usług serwisowych, jakość usług serwisowych
• Umiejętności analityczne, tworzenia dokumentacji technicznej, prawidłowa ocena sytuacji, obsługa komputera, w szczególności MS Office, Outlook
• Współpraca z klientami, nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie negocjacji, planowanie, organizowanie, kontrolowanie i wykonanie projektów serwisowych
• Budowanie wizerunku marki wśród klientów
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla serwisu SCS, Autoryzowanych Punktów Serwisowych, oraz przeprowadzanie audytów
• Przygotowanie i prowadzenie spotkań dotyczących serwisowania urządzeń z najważniejszymi klientami SCS, we współpracy z KAM, także przygotowywanie planów serwisowych
• Stała pomoc i wsparcie techniczne dla techników serwisu przy najtrudniejszych naprawach
• Ekspertyzy techniczne, określenie zasadności wykonywania napraw odpłatnych oraz reklamacji u najważniejszych klientów i dostawców
• Kluczowy użytkownik modułu serwisowego SAP, CRM

Grupy

ZenDriving
ZenDriving
ZenDriving to innowacyjny projekt mający na celu promocję bezpiecznej i uważnej jazdy samochodem oraz szkolenie Kierowców w zakresie podnoszenia poziomu koncentracji i redukcji stresu za kierow