Umiejętności
B2B
B2C
Biznes
Coaching
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Finanse
Human Resources
Zarządzanie incydentami
Zarządzanie
Manages
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Projekty
Public Relations
Zapewnienia Jakości
Zarządzanie jakością
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
dostarczanie usług
Train the Trainer
Obsługa klienta
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
zarzadzanie klientem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Service Manager
wystawiono
Wysoki poziom kompetencji zawodowych popartych doświadczeniem.
Rzetelny, otwarty na współpracę fachowiec.
Rzetelny, otwarty na współpracę fachowiec.
wystawiono
Włodka można z scharakteryzować w dwu płaszczyznach, biznesowej i koleżeńskiej.
Płaszczyzna biznesowa - to człowiek z pasją i zaangażowaniem w to co robi - świetny i sumienny specjalista.
Zawsze doprowadzał tematy do końca
Na płaszczyźnie koleżeńskiej dał się poznać jako bardzo wesoły przyjazny człowiek potrafiący odnaleźć się w sytuacji.
Szczerze polecam jako pracownika.
Płaszczyzna biznesowa - to człowiek z pasją i zaangażowaniem w to co robi - świetny i sumienny specjalista.
Zawsze doprowadzał tematy do końca
Na płaszczyźnie koleżeńskiej dał się poznać jako bardzo wesoły przyjazny człowiek potrafiący odnaleźć się w sytuacji.
Szczerze polecam jako pracownika.
wystawiono
Pracę z tym Menedżerem mogę ocenić w wielu pozytywach.
Zawsze był wsparciem dla pracowników i starał się wskazać odpowiedni kierunek działania. Będąc na stanowisku Menedżerskim nie ograniczał się do siedzenia w ciepłym gabinecie, ale pokazywał jak pracować. Wskazywał błędy i wspólnie z pracownikiem starał się je eliminować. Nie podawał gotowych rozwiązań, tylko angażował pracownika do kreatywnego myślenia.
W bardzo przemyślany sposób zadaniował podwładnych i konsekwentnie kontrolował realizację powierzonych zadań.
Dodam jeszcze, że posiada bardzo duże umiejętności potrzebne do motywacji podwładnych.
Zawsze był wsparciem dla pracowników i starał się wskazać odpowiedni kierunek działania. Będąc na stanowisku Menedżerskim nie ograniczał się do siedzenia w ciepłym gabinecie, ale pokazywał jak pracować. Wskazywał błędy i wspólnie z pracownikiem starał się je eliminować. Nie podawał gotowych rozwiązań, tylko angażował pracownika do kreatywnego myślenia.
W bardzo przemyślany sposób zadaniował podwładnych i konsekwentnie kontrolował realizację powierzonych zadań.
Dodam jeszcze, że posiada bardzo duże umiejętności potrzebne do motywacji podwładnych.
elektromonter
Wykonywanie i uruchamianie instalacji sieci elektrycznej i teletechnicznej.
Analiza projektów instalacji elektrycznej.
Pomiary
Analiza projektów instalacji elektrycznej.
Pomiary
Szkolenia i kursy
19.07.2004 - Certyfikat Międzynarodowego Testera IIAC
03.10.2008 - Efektywny coaching dla zespołu handlowego
18.09.2009 - Kreatywne rozwiązywanie problemów
09.06.2010 - Train the Trainer seminar
2012-2013 - Certyfikowany Sędzia Polskich Mistrzostw Baristów
10.09.2014 - Account management – zarządzanie klientem poprzez wskaźniki ekonomiczne
02.12.2014 - Zarządzanie sprzedażą – perswazyjne techniki sprzedaży
Uprawnienia SEP do 1kV z zakresu eksploatacji i dozoru (kat.E,D)
03.10.2008 - Efektywny coaching dla zespołu handlowego
18.09.2009 - Kreatywne rozwiązywanie problemów
09.06.2010 - Train the Trainer seminar
2012-2013 - Certyfikowany Sędzia Polskich Mistrzostw Baristów
10.09.2014 - Account management – zarządzanie klientem poprzez wskaźniki ekonomiczne
02.12.2014 - Zarządzanie sprzedażą – perswazyjne techniki sprzedaży
Uprawnienia SEP do 1kV z zakresu eksploatacji i dozoru (kat.E,D)
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Inne
Zainteresowania
film, muzyka, ogród, majsterkowanie
Inne
• Merytoryczne zarządzanie działem serwisu, poprzez podnoszenia rentowności sprzedaży części zamiennych oraz usług serwisowych, jakość usług serwisowych
• Umiejętności analityczne, tworzenia dokumentacji technicznej, prawidłowa ocena sytuacji, obsługa komputera, w szczególności MS Office, Outlook
• Współpraca z klientami, nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie negocjacji, planowanie, organizowanie, kontrolowanie i wykonanie projektów serwisowych
• Budowanie wizerunku marki wśród klientów
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla serwisu SCS, Autoryzowanych Punktów Serwisowych, oraz przeprowadzanie audytów
• Przygotowanie i prowadzenie spotkań dotyczących serwisowania urządzeń z najważniejszymi klientami SCS, we współpracy z KAM, także przygotowywanie planów serwisowych
• Stała pomoc i wsparcie techniczne dla techników serwisu przy najtrudniejszych naprawach
• Ekspertyzy techniczne, określenie zasadności wykonywania napraw odpłatnych oraz reklamacji u najważniejszych klientów i dostawców
• Kluczowy użytkownik modułu serwisowego SAP, CRM
• Umiejętności analityczne, tworzenia dokumentacji technicznej, prawidłowa ocena sytuacji, obsługa komputera, w szczególności MS Office, Outlook
• Współpraca z klientami, nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie negocjacji, planowanie, organizowanie, kontrolowanie i wykonanie projektów serwisowych
• Budowanie wizerunku marki wśród klientów
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń technicznych dla serwisu SCS, Autoryzowanych Punktów Serwisowych, oraz przeprowadzanie audytów
• Przygotowanie i prowadzenie spotkań dotyczących serwisowania urządzeń z najważniejszymi klientami SCS, we współpracy z KAM, także przygotowywanie planów serwisowych
• Stała pomoc i wsparcie techniczne dla techników serwisu przy najtrudniejszych naprawach
• Ekspertyzy techniczne, określenie zasadności wykonywania napraw odpłatnych oraz reklamacji u najważniejszych klientów i dostawców
• Kluczowy użytkownik modułu serwisowego SAP, CRM
Grupy
ZenDriving
ZenDriving to innowacyjny projekt mający na celu promocję bezpiecznej i uważnej jazdy samochodem oraz szkolenie Kierowców w zakresie podnoszenia poziomu koncentracji i redukcji stresu za kierow