Weronika Gapińska

Menedżer ds. Sprzedaży korporacyjnej PZU ŻYCIE SA
Gniezno, wielkopolskie

Umiejętności

Call Center Human Resources Microsoft Office Sprzedaż Prawo jazdy kat B Umiejętności komunikacyjne obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) Finanse Doradztwo finansowo-ubezpieczeniowe kasa fiskalna i terminale platnicze Kasa/Bank

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PZU Życie S.A.
Menedżer ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Realizacja planów sprzedażowych poprzez zarządzanie portfelem oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami oraz lokalnym rynkiem przedsiębiorców, brokerów, multiagencji.
Obsługa posprzedażowa.
Współpraca z kanałami zewnętrznymi w zakresie oferty grupowych ubezpieczeń na życie, prywatnej opieki medycznej z brokerami i multiagencjami.
Analiza, monitorowanie działań konkurencji oraz raportowanie wyników sprzedażowych
Gestamp Polska
Asystent Działu Personalnego
Wsparcie pracy działu personalnego, publikowanie ogłoszeń o pracę oraz uczestniczenie w rekrutacjach pracowników. Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych. Wsparcie działu księgowości. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz informacji w firmie. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Współpraca z dostawcami usług, dbanie o zaopatrzenie całej firmy. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania różnych działów firmy w bieżących projektach i zadaniach.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca ds. klienta indywidualnego
Prezentowanie oferty produktowej Banku, finalizacja sprzedaży. Realizacja comiesięcznych planów poprzez aktywne pozyskiwanie klientów. Prowadzenie akcji mikromarketingowych. Obsługa kasowa w walutach: PLN, EUR, USD.
Specjalizowanie się w obsłudze klienta anglojęzycznego.
Logo
zastępca kierownika
Salon Odzieżowy ‘CANTAERT’
Aranżacja wnętrza zgodnie z obowiązującymi trendami. Kompleksowa obsługa kontrahentów- zajmowanie się rozpatrywaniem reklamacji, zamówieniami towarów, przeprowadzaniem inwentaryzacji. Uczestniczenie w rekrutacji. Tworzenie harmonogramu pracy.
Alior Bank S.A.
Opiekun Klienta Indywidualnego
Analiza i doradztwo finansowe zgodnie ze standardami firmy. Realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie dotychczasowych relacji z pozyskanymi wcześniej klientami. Odpowiedzialność za przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
Logo
Doradca Klienta
Simple CP
Kompleksowa obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o aranżację wnętrza zgodnie z wytycznymi. Realizacja planów sprzedażowych nałożonych na zespół.
CALZ POLSKA sp. z o.o.
Sales Assistant
Obsługa klientów zgodnie z włoskimi standardami. Odpowiedzialność za aranżację witryn i całego salonu. Realizacja planów sprzedażowych. Kontakt z klientem anglojęzycznym.

Szkolenia i kursy

Kursy językowe
*EMPIK SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH- poz. general english upper intermediate
*EMPIK SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH- poz.conversational course
*EMPIK SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH-poz. general english intermediate

Szkolenia
*Sprzedaź akwizycyjna- budowanie krótkich relacji z klientem
*Jakość obsługi klienta
*Emocje w negocjacjach
*Wystąpienia publiczne
*Wartość i prawdziwość pieniądza
*Ubezpieczenia: Hestia, Generali, Open Life, MetLife, Warta- zdobyte uprawnienia wraz z certyfikatami

*kurs nauki jazdy-prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
Innowacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie spec. zarządzanie marketingowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Fitness- w szczególności joga.
Koncerty, festiwale muzyczne.