Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent - stażysta
- przygotowywanie do wysyłki decyzji administracyjnych i innych dokumentów wychodzących z Sekcji Interwencji i Sekcji Administracji;
- przygotowywanie dokumentów archiwalnych Sekcji Interwencji do przekazania do składnicy akt;
- tworzenie bazy danych beneficjentów uczestniczących w mechanizmach obsługiwanych przez Sekcję interwencji OT ARR w Kielcach;
- sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym poprawności wniosków wpływających do Sekcji Interwencji;
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych z wniosków producentów tytoniu o przyznanie płatności;
- rejestrowanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną wraz z Rzeczowym Wykazem Akt;
- praca w systemie Microsoft Office (Word, Excel);
- obsługa urządzeń biurowych
- przygotowywanie dokumentów archiwalnych Sekcji Interwencji do przekazania do składnicy akt;
- tworzenie bazy danych beneficjentów uczestniczących w mechanizmach obsługiwanych przez Sekcję interwencji OT ARR w Kielcach;
- sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym poprawności wniosków wpływających do Sekcji Interwencji;
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych z wniosków producentów tytoniu o przyznanie płatności;
- rejestrowanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną wraz z Rzeczowym Wykazem Akt;
- praca w systemie Microsoft Office (Word, Excel);
- obsługa urządzeń biurowych
praktykant
Telekomunikacja Polska S.A., Pion Administracji, Dział Zarządzania Nieruchomościami, Obszar w Kielca
- stanowisko pracy ds. utrzymania obiektów w zakresie umów najmu – prowadzenie ewidencji umów najmu, sporządzanie aneksów do umów najmu, księgowanie faktur w systemie Nawigator;
- stanowisko pracy ds. utrzymania obiektów w zakresie umów wynajmu – wystawianie i wysyłka faktur;
- stanowisko pracy ds. utrzymania obiektów w zakresie prowadzenia baz danych – wprowadzanie danych do bazy kosztowej, wprowadzanie danych do Bazy nieruchomości
- stanowisko pracy ds. utrzymania obiektów w zakresie umów wynajmu – wystawianie i wysyłka faktur;
- stanowisko pracy ds. utrzymania obiektów w zakresie prowadzenia baz danych – wprowadzanie danych do bazy kosztowej, wprowadzanie danych do Bazy nieruchomości
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
internet, kosmetyka, pszczelarstwo, komputery, matematyka, muzyka, taniec
Inne
biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, Access, PowerPoint), Mathcad, Internet,
biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych,
doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych,
doświadczenie w zakresie obsługi klienta.