Doświadczenie zawodowe
Departament Marketingu
• Zarządzanie treścią oraz rozbudowa witryn należących do Grupy Netia,
• Bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi,
• Analiza rynku, konkurencji w zakresie działań marketingowych,
• Analiza rynku reklamy w zakresie nowych mediów oraz nowych sposobów sprzedaży towarów i usług,
• Samodzielne projektowanie materiałów reklamowych, a także edycja materiałów przygotowanych przez agencje reklamowe.
• Bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi,
• Analiza rynku, konkurencji w zakresie działań marketingowych,
• Analiza rynku reklamy w zakresie nowych mediów oraz nowych sposobów sprzedaży towarów i usług,
• Samodzielne projektowanie materiałów reklamowych, a także edycja materiałów przygotowanych przez agencje reklamowe.
Konsultant, Departament Marketingu i Rozwoju Produktów
• Zarządzanie treścią witryn należących do korporacji oraz ich rozbudowa,
• Nadzór nad tworzeniem witryn produktowych oraz okolicznościowych, zarządzanie nimi,
• Planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych jak i sprzedażowych w Internecie (planowanie mediów, nadzór nad tworzeniem kreacji i przebiegiem kampanii),
• Współtworzenie strategii marketingowych wizerunku marki oraz poszczególnych produktów,
• Autorski nadzór i wsparcie realizacji projektów ATL / BTL dla kampanii reklamowych,
• Aktywny udział w projektach tworzenia nowych usług,
• Kreacja, realizacja oraz nadzór nad przebiegiem ogólnopolskich konkursów dla abonentów,
• Przygotowywanie przetargów, a także udział w analizie i wyborze firm współpracujących, agencji interaktywnych i domów mediowych,
• Bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi oraz domami mediowymi,
• Analiza rynku, konkurencji w zakresie działań marketingowych,
• Analiza rynku reklamy w zakresie nowych mediów oraz nowych sposobów sprzedaży towarów i usług,
• Samodzielne projektowanie materiałów reklamowych, a także edycja materiałów przygotowanych przez agencje reklamowe.
• Nadzór nad tworzeniem witryn produktowych oraz okolicznościowych, zarządzanie nimi,
• Planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych jak i sprzedażowych w Internecie (planowanie mediów, nadzór nad tworzeniem kreacji i przebiegiem kampanii),
• Współtworzenie strategii marketingowych wizerunku marki oraz poszczególnych produktów,
• Autorski nadzór i wsparcie realizacji projektów ATL / BTL dla kampanii reklamowych,
• Aktywny udział w projektach tworzenia nowych usług,
• Kreacja, realizacja oraz nadzór nad przebiegiem ogólnopolskich konkursów dla abonentów,
• Przygotowywanie przetargów, a także udział w analizie i wyborze firm współpracujących, agencji interaktywnych i domów mediowych,
• Bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi oraz domami mediowymi,
• Analiza rynku, konkurencji w zakresie działań marketingowych,
• Analiza rynku reklamy w zakresie nowych mediów oraz nowych sposobów sprzedaży towarów i usług,
• Samodzielne projektowanie materiałów reklamowych, a także edycja materiałów przygotowanych przez agencje reklamowe.
wystawiono
Tomek to wybitny fachowiec od marketingu internetowego, ze szczególnym naciskiem na promocję kanału e-commerce. Otwarty na sugestię, kreujący nowe, funkcjonalne rozwiązania, jest niezastąpionym partnerem w projektach dotyczących szeroko rozumianej promocji i reklamy w kanale elektronicznym. Jeśli ktoś poszukuje fachowca swobodnie poruszającego się w obszarze marketingu interaktywnego powinien postawić na Tomka!
wystawiono
Współpracowałam z Tomkiem w Dziale Strategii Marketingowej w Telefonii Dialog. Wraz z zespołem byliśmy odpowiedzialni za komunikację marketingową produktów i usług oferowanych przez operatora. Tomek odpowiedzialny był za media internetowe. Nie tylko bardzo rzetelnie i sumiennie realizował przyjęte plany, ale równiez był głównym strategiem i inicjatorem podejmowanych w seici działań. Dzięki temu praca z nim należała do przyjemności. Szczerze polecam Tomka jako eksperta w dziedzinie webdesignu i Internetu.
Kierownik Działu Marketingu
Firma komputerowa
• Zarządzanie kampanią reklamową w mediach (Internet, prasa, billboard, komunikacja miejska, inne rodzaje reklamy zewnętrznej),
• Projekt i realizacja materiałów dla w/w kampanii,
• Projekt i realizacja druków na potrzeby firmy (katalogi produktów, ulotki promocyjne, reklama na pojazdach),
• Nadzór prowadzenia witryny internetowej, sklepu firmy pod względem merytorycznym (layout, bieżące akcje promocyjne, tekst i grafika),
• Kontakt z dystrybutorami i kluczowymi klientami,
• Koordynacja i nadzór sprzedaży on-line,
• Nadzór sklepów sieci,
• Nadzór administracyjny nad bazami komercyjnych kont poczty e-mail i witryn klientów firmy oraz kont pracowników.
• Projekt i realizacja materiałów dla w/w kampanii,
• Projekt i realizacja druków na potrzeby firmy (katalogi produktów, ulotki promocyjne, reklama na pojazdach),
• Nadzór prowadzenia witryny internetowej, sklepu firmy pod względem merytorycznym (layout, bieżące akcje promocyjne, tekst i grafika),
• Kontakt z dystrybutorami i kluczowymi klientami,
• Koordynacja i nadzór sprzedaży on-line,
• Nadzór sklepów sieci,
• Nadzór administracyjny nad bazami komercyjnych kont poczty e-mail i witryn klientów firmy oraz kont pracowników.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
DTP. Poligrafia.
Zapraszam wszystkich grafików, DTP-owców i inne osoby związane z przygotowaniem do druku. Masz problem? Pomogę. Jeśli nie ja to może ktoś inny.
InDesign
Wszystko co dotyczy Adobe InDesign - od linków, nauki, narzędzi i inspiracji. Dla użytkowników tego programu.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.