Tomasz Zacłona

Tomasz Zacłona

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu (PWSZ w Nowym Sączu), wykładowca, rzecznik prasowy

Nowy SączKraków, małopolskie

Podsumowanie

Nauczyciel akademicki (PWSZ w Nowym Sączu) w tym wykładowca studiów podyplomowych z zakresu public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadzi zajęcia w projekcie: „Kompetentny nauczyciel” realizowanym przez Uczelnie Heleny Chodkowskiej w Warszawie. W przeszłości prowadził zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie i Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Saczu. Posiada bardzo bogate doświadczenie jako trener i konsultant współpracujący z instytucjami szkoleniowymi, podmiotami gospodarczymi i organizacjami non – profit. Prowadził szkolenia m. in. dla: PKO BP, Jeronimo Martins Dystrybucja S.A, Bumar Łabędy S.A., Wasko S.A., Polskie Tatry S.A., VAN PUR S.A., NEOdom Sp. z o.o., Kopalnia Surowców Skalnych w Klęczanach Sp. z o.o. Posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Brał czynny udział w przygotowywaniu strategii sprzedażowych, standardów obsługi klienta i scenariuszy rozmów handlowych dla wielu polskich przedsiębiorstw. Jest autorem prawie trzydziestu publikacji z zakresu public relations, marketingu i negocjacji. Pisze rozprawę doktorską poświęconą zagadnieniu zarządzania wizerunkiem uczelni w Polsce. W centrum jego zainteresowań pozazawodowych pozostają nauki humanistyczne: psychologia, socjologia, historia. W czasie wolnym uwielbia spotkania ze znajomymi, bieganie, ćwiczenia siłowe i podróże. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia Visegrad Maraton Rytro.

Edukacja

Innowatyka, studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

październik 2010 - styczeń 2012 (przez 1 rok i 4 miesiące)
Innowacyjne zarządzanie badaniami naukowymi, studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

styczeń 2010 - marzec 2011 (przez 1 rok i 3 miesiące)
Metody Badań Marketingowych w Praktyce Przedsiębiorstw i Instytucji Finansowych, studia podyplomowe

Uniwersytet Jagielloński

październik 2003 - czerwiec 2004 (przez 9 miesięcy)
Public Relations, studia podyplomowe

Uniwersytet Jagielloński

październik 2001 - czerwiec 2002 (przez 9 miesięcy)

Informacje dodatkowe

Grupy

Zobacz szczegóły »