Umiejętności
Marketing afiliacyjny
Analitical
Business Decision Making
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Kreatywność
CRM
E-commerce
Ekonomika
Excel Dashboards
Finanse
zorientowanie na cel
Hardwork
Niezależność
Przywództwo
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Motywacja
Negocjacje
Office 2010
Reklama online
Marketing internetowy
Online Travel
zarządzanie operacyjne
Public Relations
Publikacje
Zarządzanie Sprzedażą
Salesforce.com
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
MS Excel
Prawo jazdy kat B
Negotionation
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
turecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Travel
Zakres obowiązków:
• Współtworzenie oraz odpowiedzialność za realizację strategii firmy
• Odpowiedzialność za Profits & Losses największej linii biznesowej w Polsce
• Zarządzanie rozwojem branży turystycznej i pozyskiwaniem partnerów w Polsce, Czechach, Węgrzech i Słowacji
• Negocjacje i pozyskiwanie kluczowych partnerów (np. sieci hotelowe) w Polsce, Czechach, Węgrzech i Słowacji
• Tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży na poszczególnych rynkach
• Zarządzanie i rozwój zespołem managerów, przedstawicieli handlowych, analityków, opiekunów biznesowych i project managerów:
• Rekrutacja nowych pracowników
• Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
• Przeprowadzanie okresowej oceny pracowników
• Tworzenie systemów motywacji i wynagradzania pracowników
• Tworzenie planów pracy i systemu raportowania sprzedaży i działów operacyjnych
• Rozwój biznesu oraz implementacja globalnych standardów w sprzedażowych i nie-sprzedażowych organizacjach
• Nadzór przygotowania oraz kontrola realizacji budżetów sprzedaży
• Współtworzenie strategii marketingowej firmy
• Współuczestnictwo w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie
• Reprezentacja firmy na zewnątrz
• Bezpośrednie raportowanie do CEO w Polsce i Head of Travel EMEA
Osiągnięcia:
- Osiągnięcie najwyższego stopnia atrybucji przychodu linii biznesowej do przychodów kraju w całym regionie EMEA
- Osiągnięcie najwyższych przychodów linii biznesowej wśród wszystkich krajów w regionie EMEA (czerwiec i lipiec 2013)
- Osiągnięcie najwyższej efektywności pracowników (mierzonej produktywnością) w regionie EMEA
- Utrzymanie najniższego stopnia rotacji wśród pracowników ze wszystkich linii biznesowych w Polsce
- Pozyskanie ponad 500 unikatowych partnerów do współpracy z platformą Groupon Travel
- Osiągnięcie wzrostu w przychodach i obrotach (rok do roku)
• Współtworzenie oraz odpowiedzialność za realizację strategii firmy
• Odpowiedzialność za Profits & Losses największej linii biznesowej w Polsce
• Zarządzanie rozwojem branży turystycznej i pozyskiwaniem partnerów w Polsce, Czechach, Węgrzech i Słowacji
• Negocjacje i pozyskiwanie kluczowych partnerów (np. sieci hotelowe) w Polsce, Czechach, Węgrzech i Słowacji
• Tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży na poszczególnych rynkach
• Zarządzanie i rozwój zespołem managerów, przedstawicieli handlowych, analityków, opiekunów biznesowych i project managerów:
• Rekrutacja nowych pracowników
• Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
• Przeprowadzanie okresowej oceny pracowników
• Tworzenie systemów motywacji i wynagradzania pracowników
• Tworzenie planów pracy i systemu raportowania sprzedaży i działów operacyjnych
• Rozwój biznesu oraz implementacja globalnych standardów w sprzedażowych i nie-sprzedażowych organizacjach
• Nadzór przygotowania oraz kontrola realizacji budżetów sprzedaży
• Współtworzenie strategii marketingowej firmy
• Współuczestnictwo w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie
• Reprezentacja firmy na zewnątrz
• Bezpośrednie raportowanie do CEO w Polsce i Head of Travel EMEA
Osiągnięcia:
- Osiągnięcie najwyższego stopnia atrybucji przychodu linii biznesowej do przychodów kraju w całym regionie EMEA
- Osiągnięcie najwyższych przychodów linii biznesowej wśród wszystkich krajów w regionie EMEA (czerwiec i lipiec 2013)
- Osiągnięcie najwyższej efektywności pracowników (mierzonej produktywnością) w regionie EMEA
- Utrzymanie najniższego stopnia rotacji wśród pracowników ze wszystkich linii biznesowych w Polsce
- Pozyskanie ponad 500 unikatowych partnerów do współpracy z platformą Groupon Travel
- Osiągnięcie wzrostu w przychodach i obrotach (rok do roku)
Senior City Planning Specialist
Zakres obowiązków:
• Analiza trendów rynkowych oraz prognozowanie analiza sprzedaży
• Ewaluacja i planowanie ofert przeznaczonych do kampanii internetowych
• Optymalizacja procesów działu i maksymalizacja efektywności przedstawicieli handlowych
• Koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych
• Szkolenie i „onbaording” nowych pracowników
• Koordynowanie pracy City Plannerów w dziale Travel
Osiągnięcia:
- Awans na stanowisko Head of Travel w ciągu 5 miesięcy
• Analiza trendów rynkowych oraz prognozowanie analiza sprzedaży
• Ewaluacja i planowanie ofert przeznaczonych do kampanii internetowych
• Optymalizacja procesów działu i maksymalizacja efektywności przedstawicieli handlowych
• Koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych
• Szkolenie i „onbaording” nowych pracowników
• Koordynowanie pracy City Plannerów w dziale Travel
Osiągnięcia:
- Awans na stanowisko Head of Travel w ciągu 5 miesięcy
City Planning Specialist
Zakres obowiązków:
• Analiza trendów rynkowych oraz prognozowanie analiza sprzedaży
• Ewaluacja i planowanie ofert przeznaczonych do kampanii internetowych
• Optymalizacja procesów działu i maksymalizacja efektywności przedstawicieli handlowych
• Koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych
Osiągnięcia:
- Awans na stanowisko Senior City Planner w ciągu 10 miesięcy
• Analiza trendów rynkowych oraz prognozowanie analiza sprzedaży
• Ewaluacja i planowanie ofert przeznaczonych do kampanii internetowych
• Optymalizacja procesów działu i maksymalizacja efektywności przedstawicieli handlowych
• Koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych
Osiągnięcia:
- Awans na stanowisko Senior City Planner w ciągu 10 miesięcy
Purchasing Administrator (Młodszy kupiec)
wysyłanie zapytań ofertowych/uzyskiwanie ofert od dostawców, tworzenie analiz i zestawień otrzymanych ofert, praca z systemem ERP QAD – wprowadzanie danych/generowanie zamówień, komunikacja wewnętrzna: lokalnie z Działem Planowania, korporacyjnie – z Działem Marketingu
Praktykant w dziale Administracyjnym
praca z oprogramowaniem Partenon, ewidencja dokumentów, wsparcie
zespołu oraz pomoc w archiwizacji i porządkowaniu wniosków ubezpieczeniowych
zespołu oraz pomoc w archiwizacji i porządkowaniu wniosków ubezpieczeniowych
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Finanse międzynarodowe
Bankowość
Przemysł filmowy
Snowboard
Podróże
Bankowość
Przemysł filmowy
Snowboard
Podróże
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.