Tomasz Pawelski

Content Manager w Internet Mall Polska Sp. z o. o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Cross-functional Team Leadership E-biznes E-commerce Marketing Komunikacja Marketingowa Zarządzanie produktem marketing produktu Handel Zarządzanie Sprzedażą SAP ERP Przywództwo w zespole Praca w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Internet Mall Polska Sp. z o.o.
Content Manager
• koordynowanie kampanii marketingowych oraz tworzenie akcji promocyjnych obecnych na stronie internetowej sklepu
• koordynowanie przepływu informacji pomiędzy polskim oddziałem firmy a centralą w Republice Czeskiej
• wdrażanie nowej witryny internetowej firmy – planowanie, kontrola, testowanie, ścisła współpraca z działem IT, raportowanie
• projektowanie i wdrażanie/koordynowanie wdrażania zmian na stronie sklepu (dotyczących nie tylko oferty produktowej - formularze, raty, regulaminy, komentarze/oceny produktowe)
• wprowadzanie/koordynowanie zmian w polskim oddziale, które zostały zlecone przez centralę firmy
• projektowanie i przebudowa wybranych sekcji menu sklepu
• rozwiązywanie problemów dotyczących technicznej strony prezentacji produktów

English

• coordination of marketing campaigns at the store’s website
• coordination of information flow between company’s branch in Poland and Central in Czech Republic
• implementation of company’s new website – process planning, control, testing, implementation, cooperation with dev team, reporting
• implementation of changes at the store (concerning not only the product offer - forms, installment plan, terms, product comments, etc.)
• implementation of changes commissioned by company’s Central in Czech Republic
• design and reconstruction of the shop’s menu
Internet Mall Polska Sp. z o.o.
Product Specialist Team Leader
• zarządzanie i rozwój zespołu Produkt Specjalistów
• jakościowa i ilościowa kontrola pracy zespołu
• koordynowanie projektów, których głównym celem było zdecydowane poszerzenie gamy produktowej sklepu w jak najkrótszym czasie
• tworzenie raportów i zestawień z bieżącej pracy działu
• przygotowywanie cenników przed wprowadzeniem ich przez zespół do systemu – jakościowa selekcja produktów, pozycjonowanie cen
• koordynowanie współpracy z działem produktowym w centrali firmy

English

• management and development of Product Specialists department
• quantitative and qualitative control of the Product Specialists team
• coordination of projects which main goal was to expand the store’s product range
• creation of reports and statements from ongoing operations
• preparation of price lists before entering them to the system - qualitative selection, price positioning
• ongoing cooperation with the company’s product departments – Poland – Czech Republic
Internet Mall Polska Sp. z o.o.
Product Specialist
• zarządzanie i rozwój zespołu Produkt Specjalistów
• jakościowa i ilościowa kontrola pracy zespołu
• koordynowanie projektów, których głównym celem było zdecydowane poszerzenie gamy produktowej sklepu w jak najkrótszym czasie
• tworzenie raportów i zestawień z bieżącej pracy działu
• przygotowywanie cenników przed wprowadzeniem ich przez zespół do systemu – jakościowa selekcja produktów, pozycjonowanie cen
• koordynowanie współpracy z działem produktowym w centrali firmy

English

• management and development of Product Specialists department
• quantitative and qualitative control of the Product Specialists team
• coordination of projects which main goal was to expand the store’s product range
• creation of reports and statements from ongoing operations
• preparation of price lists before entering them to the system - qualitative selection, price positioning
• ongoing cooperation with the company’s product departments – Poland – Czech Republic
Megamedia sp. z o.o.
Sp. ds. Baz Danych / dział marketingu
• zarządzanie i rozwój zespołu Produkt Specjalistów
• jakościowa i ilościowa kontrola pracy zespołu
• koordynowanie projektów, których głównym celem było zdecydowane poszerzenie gamy produktowej sklepu w jak najkrótszym czasie
• tworzenie raportów i zestawień z bieżącej pracy działu
• przygotowywanie cenników przed wprowadzeniem ich przez zespół do systemu – jakościowa selekcja produktów, pozycjonowanie cen
• koordynowanie współpracy z działem produktowym w centrali firmy

English

• management and development of Product Specialists department
• quantitative and qualitative control of the Product Specialists team
• coordination of projects which main goal was to expand the store’s product range
• creation of reports and statements from ongoing operations
• preparation of price lists before entering them to the system - qualitative selection, price positioning
• ongoing cooperation with the company’s product departments – Poland – Czech Republic

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Logo
Europeistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Zainteresowania

e-commerce, marketing, SEO, nowinki technologiczne, Informatyka, telekomunikacja, kino, muzyka, motoryzacja

Inne

Prawo jazdy kategorii B (od 2003 roku)

Grupy

Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)