Tomasz Pajka

Key Account Manager ONKOLOGIA
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie budżetem Umiejętności analityczne umiejętność szybkiego uczenia się Zarządzanie klientami elastyczność komunikatywność Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Efektywne zarządzanie czasem pracy Umiejętności sprzedaży Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji Zarządzanie terenem Budowanie relacji z klientem promocja leków

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Accord Healthcare
- Promocja leków biologicznych Accofil/Pelgraz w lecznictwie otwartym i zamkniętym, wśród lekarzy onkologów i hematologów na terenie województwa pomorskiego
- Promocja leku opioidowego Accordeon/oxycodon wśród lekarzy medycyny paliatywnej, leczenia bólu oraz radioterapeutów
- Realizacja strategii marketingowej i planów sprzedaży
- Zarządzanie podległym terenem i budżetem promocyjnym
- Prowadzenie i organizowanie warsztatów, prezentacji i spotkań merytorycznych
- Pozyskiwanie nowych klientów i weryfikacja ich potencjału
- Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Key Opinion Leader’ami
- Współpraca z Działem Hospital Accord w celu efektywnej promocji oraz weryfikacji umów przetargowych leków szpitalnych (lek biologiczny Pelgraz)
- Współpraca z osobami decyzyjnymi w Aptekach otwartych
- Bieżące monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji
- Reprezentacja firmy podczas Kongresów
- Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu strategii i materiałów promocyjnych
Logo
Key Account Manager - ONKO/URO Team
Alvogen Poland Sp. z o.o.
promocja m.in.leków biologicznych (Nivestim) w środowisku lekarzy onkologów /hematologów/radioterapeutów oraz analogu LHRH Reseligo wśród urologów na terenie woj.pomorskiego i warm.-mazurskiego
Phytopharm Klęka SA
Regionalny Przedstawiciel Medyczny/Farmaceutyczny
współpraca z lekarzami stomatologami oraz farmaceutami - promocja i aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie woj.pomorskiego oraz kujawsko-pomorskiego
Mundipharma Polska
Starszy Przedstawiciel Medyczny (specjalistyka: onkologia/med.paliatywna/leczenie bólu -analgetyki)
• Realizacja strategii marketingowych i planów sprzedaży
• Zarządzanie podległym terenem i budżetem promocyjnym
• Prowadzenie i organizowanie warsztatów, prezentacji i spotkań merytorycznych
• Pozyskiwanie nowych klientów i weryfikacja ich potencjału
• Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Key Opinion Leader’ami
• Koordynacja działań przetargowych: współpraca z Działami Zamówień
Publicznych oraz Aptekami Szpitalnymi
• Wprowadzanie leków poza przetargiem do placówek służby zdrowia
• Współpraca z osobami decyzyjnymi w Aptekach otwartych i Hurtowniach Farmac.
• Bieżące monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji
• Reprezentacja firmy podczas Kongresów
• Wprowadzanie do pracy i szkolenia dla nowych REP
• Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu strategii i materiałów promocyj.
• Organizacja i współorganizacja spotkań firmowych
Bristol-Myers Squibb
Przedstawiciel Medyczny (POZ i specjalistyka – antybiotyk i NLPZ)
Współpraca z lekarzami oraz farmaceutami w lecznictwie otwartym na terenie województwa pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Praca w branży FMCG
- PZ Cussons Polska (rynek nowoczesny: klienci sieciowi/kluczowi)

- Kimberly-Clark/International Paper-Klucze S.A. (rynek nowoczesny: klienci sieciowi/kluczowi)

- Kraft Jacobs Suchard (rynek tradycyjny: klienci detaliczni)

- Mokate S.A. (detal, następnie klienci sieciowi/kluczowi)

Zakres obowiązków:

• Sprzedaż i promocja produktów firmy
• Zarządzanie budżetem marketingowym i maksymalizacja sprzedaży na obsługiwanym terenie
• Bieżąca kontrola stanów magazynowych oraz centralnych akcji marketingowych
• Negocjacje dot. wielkości zamówień, usytuowania materiałów reklamowych oraz dodatkowych wysp promocyjnych
• Dbanie o zgodne z layout’em usytuowanie produktów na półce
• Organizowanie lokalnych działań promocyjnych
• Wprowadzanie produktów do gazetek promocyjnych sklepów sieciowych
• Zarządzanie grupą merchandiserów
• Wprowadzanie nowych SKU na listy towarowe sklepów sieciowych
• Aktywne poszukiwanie i rozwijanie nowych możliwości sprzedaży i promocji produktów
• Analiza działań konkurencji

Szkolenia i kursy

• Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów - Komunikacja z klientem, Umiejętności sprzedaży, Coaching, Negocjacje w biznesie
• Greń Communication - Zarządzanie kluczowymi klientami
• Grupa Teraz - Zarządzanie zmianą, Elastyczność w kontaktach z klientami, Co nam daje merchandising?
• Szkolenie PFS - „Patient Focus Selling” (koncentracja promocji merytorycznej na konkretnym pacjencie)
• Szkolenie „Inside” (mapa kolorów klienta, umiejętne dopasowanie przekazu do osobowości klienta)
• Szkolenie „Zasady tworzenia i prowadzenia skutecznej prezentacji”.

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Zarządzanie i Marketing, inżynierskie
Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna

Zainteresowania

Muzyka jazzowa, motoryzacja - fan programu „Top Gear”, entuzjasta trąbki Chrisa Bottiego

Inne

• Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office)
• Prawo jazdy kat „B”

Grupy

Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Life Sciences
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Reprezentant medyczny
Reprezentant medyczny
Grupa skupiająca przedstawicieli medycznych z różnych firm farmaceutycznych.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.