Umiejętności
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie budżetem
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
Zarządzanie klientami
elastyczność
komunikatywność
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Efektywne zarządzanie czasem pracy
Umiejętności sprzedaży
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Zarządzanie terenem
Budowanie relacji z klientem
promocja leków
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Accord Healthcare
- Promocja leków biologicznych Accofil/Pelgraz w lecznictwie otwartym i zamkniętym, wśród lekarzy onkologów i hematologów na terenie województwa pomorskiego
- Promocja leku opioidowego Accordeon/oxycodon wśród lekarzy medycyny paliatywnej, leczenia bólu oraz radioterapeutów
- Realizacja strategii marketingowej i planów sprzedaży
- Zarządzanie podległym terenem i budżetem promocyjnym
- Prowadzenie i organizowanie warsztatów, prezentacji i spotkań merytorycznych
- Pozyskiwanie nowych klientów i weryfikacja ich potencjału
- Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Key Opinion Leader’ami
- Współpraca z Działem Hospital Accord w celu efektywnej promocji oraz weryfikacji umów przetargowych leków szpitalnych (lek biologiczny Pelgraz)
- Współpraca z osobami decyzyjnymi w Aptekach otwartych
- Bieżące monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji
- Reprezentacja firmy podczas Kongresów
- Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu strategii i materiałów promocyjnych
- Promocja leku opioidowego Accordeon/oxycodon wśród lekarzy medycyny paliatywnej, leczenia bólu oraz radioterapeutów
- Realizacja strategii marketingowej i planów sprzedaży
- Zarządzanie podległym terenem i budżetem promocyjnym
- Prowadzenie i organizowanie warsztatów, prezentacji i spotkań merytorycznych
- Pozyskiwanie nowych klientów i weryfikacja ich potencjału
- Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Key Opinion Leader’ami
- Współpraca z Działem Hospital Accord w celu efektywnej promocji oraz weryfikacji umów przetargowych leków szpitalnych (lek biologiczny Pelgraz)
- Współpraca z osobami decyzyjnymi w Aptekach otwartych
- Bieżące monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji
- Reprezentacja firmy podczas Kongresów
- Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu strategii i materiałów promocyjnych
Starszy Przedstawiciel Medyczny (specjalistyka: onkologia/med.paliatywna/leczenie bólu -analgetyki)
• Realizacja strategii marketingowych i planów sprzedaży
• Zarządzanie podległym terenem i budżetem promocyjnym
• Prowadzenie i organizowanie warsztatów, prezentacji i spotkań merytorycznych
• Pozyskiwanie nowych klientów i weryfikacja ich potencjału
• Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Key Opinion Leader’ami
• Koordynacja działań przetargowych: współpraca z Działami Zamówień
Publicznych oraz Aptekami Szpitalnymi
• Wprowadzanie leków poza przetargiem do placówek służby zdrowia
• Współpraca z osobami decyzyjnymi w Aptekach otwartych i Hurtowniach Farmac.
• Bieżące monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji
• Reprezentacja firmy podczas Kongresów
• Wprowadzanie do pracy i szkolenia dla nowych REP
• Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu strategii i materiałów promocyj.
• Organizacja i współorganizacja spotkań firmowych
• Zarządzanie podległym terenem i budżetem promocyjnym
• Prowadzenie i organizowanie warsztatów, prezentacji i spotkań merytorycznych
• Pozyskiwanie nowych klientów i weryfikacja ich potencjału
• Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Key Opinion Leader’ami
• Koordynacja działań przetargowych: współpraca z Działami Zamówień
Publicznych oraz Aptekami Szpitalnymi
• Wprowadzanie leków poza przetargiem do placówek służby zdrowia
• Współpraca z osobami decyzyjnymi w Aptekach otwartych i Hurtowniach Farmac.
• Bieżące monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji
• Reprezentacja firmy podczas Kongresów
• Wprowadzanie do pracy i szkolenia dla nowych REP
• Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu strategii i materiałów promocyj.
• Organizacja i współorganizacja spotkań firmowych
Przedstawiciel Handlowy
Praca w branży FMCG
- PZ Cussons Polska (rynek nowoczesny: klienci sieciowi/kluczowi)
- Kimberly-Clark/International Paper-Klucze S.A. (rynek nowoczesny: klienci sieciowi/kluczowi)
- Kraft Jacobs Suchard (rynek tradycyjny: klienci detaliczni)
- Mokate S.A. (detal, następnie klienci sieciowi/kluczowi)
Zakres obowiązków:
• Sprzedaż i promocja produktów firmy
• Zarządzanie budżetem marketingowym i maksymalizacja sprzedaży na obsługiwanym terenie
• Bieżąca kontrola stanów magazynowych oraz centralnych akcji marketingowych
• Negocjacje dot. wielkości zamówień, usytuowania materiałów reklamowych oraz dodatkowych wysp promocyjnych
• Dbanie o zgodne z layout’em usytuowanie produktów na półce
• Organizowanie lokalnych działań promocyjnych
• Wprowadzanie produktów do gazetek promocyjnych sklepów sieciowych
• Zarządzanie grupą merchandiserów
• Wprowadzanie nowych SKU na listy towarowe sklepów sieciowych
• Aktywne poszukiwanie i rozwijanie nowych możliwości sprzedaży i promocji produktów
• Analiza działań konkurencji
- Kimberly-Clark/International Paper-Klucze S.A. (rynek nowoczesny: klienci sieciowi/kluczowi)
- Kraft Jacobs Suchard (rynek tradycyjny: klienci detaliczni)
- Mokate S.A. (detal, następnie klienci sieciowi/kluczowi)
Zakres obowiązków:
• Sprzedaż i promocja produktów firmy
• Zarządzanie budżetem marketingowym i maksymalizacja sprzedaży na obsługiwanym terenie
• Bieżąca kontrola stanów magazynowych oraz centralnych akcji marketingowych
• Negocjacje dot. wielkości zamówień, usytuowania materiałów reklamowych oraz dodatkowych wysp promocyjnych
• Dbanie o zgodne z layout’em usytuowanie produktów na półce
• Organizowanie lokalnych działań promocyjnych
• Wprowadzanie produktów do gazetek promocyjnych sklepów sieciowych
• Zarządzanie grupą merchandiserów
• Wprowadzanie nowych SKU na listy towarowe sklepów sieciowych
• Aktywne poszukiwanie i rozwijanie nowych możliwości sprzedaży i promocji produktów
• Analiza działań konkurencji
Szkolenia i kursy
• Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów - Komunikacja z klientem, Umiejętności sprzedaży, Coaching, Negocjacje w biznesie
• Greń Communication - Zarządzanie kluczowymi klientami
• Grupa Teraz - Zarządzanie zmianą, Elastyczność w kontaktach z klientami, Co nam daje merchandising?
• Szkolenie PFS - „Patient Focus Selling” (koncentracja promocji merytorycznej na konkretnym pacjencie)
• Szkolenie „Inside” (mapa kolorów klienta, umiejętne dopasowanie przekazu do osobowości klienta)
• Szkolenie „Zasady tworzenia i prowadzenia skutecznej prezentacji”.
• Greń Communication - Zarządzanie kluczowymi klientami
• Grupa Teraz - Zarządzanie zmianą, Elastyczność w kontaktach z klientami, Co nam daje merchandising?
• Szkolenie PFS - „Patient Focus Selling” (koncentracja promocji merytorycznej na konkretnym pacjencie)
• Szkolenie „Inside” (mapa kolorów klienta, umiejętne dopasowanie przekazu do osobowości klienta)
• Szkolenie „Zasady tworzenia i prowadzenia skutecznej prezentacji”.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
Muzyka jazzowa, motoryzacja - fan programu „Top Gear”, entuzjasta trąbki Chrisa Bottiego
Inne
• Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office)
• Prawo jazdy kat „B”
• Prawo jazdy kat „B”
Grupy
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.