Doświadczenie zawodowe
Regionalny Dyrektor Regionu IRVING
Obszar działania:
Zachód (Szczecin, Zielona Góra, Gorzów W, Poznań, Jelenia Góra, Wrocław).
kluczowe obowiązki: Kanał Tradycyjny/
- raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
- współpraca z działem Dystrybucji bezpośredniej CD (4)
- zarządzanie zespołem do 18 przedstawicieli handlowych i 3 menedżerów zatrudnionych na stanowiskach kierowników sprzedaży
- rekrutacje, szkolenia, motywowanie, rozwój, ocena pracownicza, coaching / training on the job
- sprzedaż i dystrybucja produktów Irving, minimalizacja krótkotrwałych braków magazynowych (OOS) na podległym terenie działania
- bezpośrednie negocjacje / współprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami
- zapewnienie bezpieczeństwa transakcji z klientami poprzez odpowiednie określanie limitów kredytowych i zabezpieczeń
- minimalizacja przeterminowanych kredytów i eliminację tzw. „złych kredytów”
- zarządzanie budżetem, w tym: akcje trade - marketingowe aktywizujące odsprzedaż u dystrybutorów oraz w sieciach lokalnych, rozwój podhurtu, rozwój PSD – standardy merchandising’owe
- zarządzanie sprzedażą oraz odsprzedażą poprzez wykorzystywanie danych z SAP, analiz AC Nielsen, danych raportowych z działu analiz rynkowych
- rekomendowanie nowych rozwiązań biznesowych na poziomie Dywizji
- współpraca z pracownikami działów: HR, marketing, biuro klientów ogólnopolskich, BOK, logistyka.
Zachód (Szczecin, Zielona Góra, Gorzów W, Poznań, Jelenia Góra, Wrocław).
kluczowe obowiązki: Kanał Tradycyjny/
- raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
- współpraca z działem Dystrybucji bezpośredniej CD (4)
- zarządzanie zespołem do 18 przedstawicieli handlowych i 3 menedżerów zatrudnionych na stanowiskach kierowników sprzedaży
- rekrutacje, szkolenia, motywowanie, rozwój, ocena pracownicza, coaching / training on the job
- sprzedaż i dystrybucja produktów Irving, minimalizacja krótkotrwałych braków magazynowych (OOS) na podległym terenie działania
- bezpośrednie negocjacje / współprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami
- zapewnienie bezpieczeństwa transakcji z klientami poprzez odpowiednie określanie limitów kredytowych i zabezpieczeń
- minimalizacja przeterminowanych kredytów i eliminację tzw. „złych kredytów”
- zarządzanie budżetem, w tym: akcje trade - marketingowe aktywizujące odsprzedaż u dystrybutorów oraz w sieciach lokalnych, rozwój podhurtu, rozwój PSD – standardy merchandising’owe
- zarządzanie sprzedażą oraz odsprzedażą poprzez wykorzystywanie danych z SAP, analiz AC Nielsen, danych raportowych z działu analiz rynkowych
- rekomendowanie nowych rozwiązań biznesowych na poziomie Dywizji
- współpraca z pracownikami działów: HR, marketing, biuro klientów ogólnopolskich, BOK, logistyka.
Kierownik Regionu
(firma powstała po fuzji: Sonda S.A. z Agros Fortuna Sp. z o.o., obecnie po przejęciu: Kotlin Sp. z o.o., Elbro Sp. z o.o.)
stanowisko: Kierownik Regionu / Regionalny Kierownik Sprzedaży
województwa: łódzkie, świętokrzyskie (od 2004); Wielkopolska (2003); kaliskie, opolskie (2003)
kluczowe obowiązki:
- zarządzanie zespołem do 23 przedstawicieli handlowych i 5 menedżerów zatrudnionych na stanowiskach kierowników obszarów sprzedaży (do końca 2007) oraz kierowników hurtu
- rekrutacje, szkolenia, motywowanie, rozwój, ocena pracownicza, coaching / training on the job
- sprzedaż i dystrybucja produktów Agros Nova, minimalizacja krótkotrwałych braków magazynowych (OOS) na podległym terenie działania
- bezpośrednie negocjacje / współprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami (14 hurtowników w randze dystrybutorów, sieci lokalne)
- zapewnienie bezpieczeństwa transakcji z klientami poprzez odpowiednie określanie limitów kredytowych i zabezpieczeń
- minimalizacja przeterminowanych kredytów i eliminację tzw. „złych kredytów”
- zarządzanie budżetem regionalnym, w tym: akcje trade - marketingowe aktywizujące odsprzedaż u dystrybutorów oraz w sieciach lokalnych, rozwój podhurtu, rozwój PSD – standardy merchandising’owe
- zawieranie umów dystrybucyjnych, umów wsparcia sprzedaży (podhurty) aktywizacja odsprzedaży w sieciach
- zarządzanie sprzedażą oraz odsprzedażą poprzez wykorzystywanie danych z E-cod, analiz AC Nielsen, danych raportowych z działu analiz rynkowych
- rekomendowanie nowych rozwiązań biznesowych na poziomie regionalnym, a także monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie działań reakcyjnych
- raportowanie do Dyrektora Dywizji / Dyrektora Dystryktu Sprzedaży
- współpraca z pracownikami działów: HR, marketing, biuro klientów ogólnopolskich, BOK, logistyka.
stanowisko: Kierownik Regionu / Regionalny Kierownik Sprzedaży
województwa: łódzkie, świętokrzyskie (od 2004); Wielkopolska (2003); kaliskie, opolskie (2003)
kluczowe obowiązki:
- zarządzanie zespołem do 23 przedstawicieli handlowych i 5 menedżerów zatrudnionych na stanowiskach kierowników obszarów sprzedaży (do końca 2007) oraz kierowników hurtu
- rekrutacje, szkolenia, motywowanie, rozwój, ocena pracownicza, coaching / training on the job
- sprzedaż i dystrybucja produktów Agros Nova, minimalizacja krótkotrwałych braków magazynowych (OOS) na podległym terenie działania
- bezpośrednie negocjacje / współprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami (14 hurtowników w randze dystrybutorów, sieci lokalne)
- zapewnienie bezpieczeństwa transakcji z klientami poprzez odpowiednie określanie limitów kredytowych i zabezpieczeń
- minimalizacja przeterminowanych kredytów i eliminację tzw. „złych kredytów”
- zarządzanie budżetem regionalnym, w tym: akcje trade - marketingowe aktywizujące odsprzedaż u dystrybutorów oraz w sieciach lokalnych, rozwój podhurtu, rozwój PSD – standardy merchandising’owe
- zawieranie umów dystrybucyjnych, umów wsparcia sprzedaży (podhurty) aktywizacja odsprzedaży w sieciach
- zarządzanie sprzedażą oraz odsprzedażą poprzez wykorzystywanie danych z E-cod, analiz AC Nielsen, danych raportowych z działu analiz rynkowych
- rekomendowanie nowych rozwiązań biznesowych na poziomie regionalnym, a także monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie działań reakcyjnych
- raportowanie do Dyrektora Dywizji / Dyrektora Dystryktu Sprzedaży
- współpraca z pracownikami działów: HR, marketing, biuro klientów ogólnopolskich, BOK, logistyka.
Kierownik Regionu KD/KN
Obszar działania:
Wielkopolska, łódzkie, mazowieckie.
kluczowe obowiązki: Kanał Tradycyjny/Nowoczesny
- raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych detal/sieci
- rekrutacje, szkolenia, motywowanie, rozwój, ocena pracownicza, coaching / training on the job
- sprzedaż i dystrybucja produktów Staropolanka, minimalizacja krótkotrwałych braków magazynowych (OOS) na podległym terenie działania
- bezpośrednie negocjacje / współprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami hurtowymi (DS.) Sieciowymi (Sieci międzynarodowe, lokalne).
- zapewnienie bezpieczeństwa transakcji z klientami poprzez odpowiednie określanie limitów kredytowych i zabezpieczeń
- minimalizacja przeterminowanych kredytów i eliminację tzw. „złych kredytów”
- zarządzanie budżetem regionalnym, sieci w tym: akcje trade - marketingowe aktywizujące odsprzedaż u dystrybutorów oraz w sieciach lokalnych, rozwój podhurtu, rozwój PSD – standardy merchandising’owe
- zawieranie umów dystrybucyjnych, umów wsparcia sprzedaży (podhurty) aktywizacja odsprzedaży w sieciach
- zarządzanie sprzedażą oraz odsprzedażą poprzez wykorzystywanie danych i analiz AC Nielsen, danych raportowych z działu analiz rynkowych
- rekomendowanie nowych rozwiązań biznesowych na poziomie regionalnym, a także monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie działań reakcyjnych
Wielkopolska, łódzkie, mazowieckie.
kluczowe obowiązki: Kanał Tradycyjny/Nowoczesny
- raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.
- zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych detal/sieci
- rekrutacje, szkolenia, motywowanie, rozwój, ocena pracownicza, coaching / training on the job
- sprzedaż i dystrybucja produktów Staropolanka, minimalizacja krótkotrwałych braków magazynowych (OOS) na podległym terenie działania
- bezpośrednie negocjacje / współprowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami hurtowymi (DS.) Sieciowymi (Sieci międzynarodowe, lokalne).
- zapewnienie bezpieczeństwa transakcji z klientami poprzez odpowiednie określanie limitów kredytowych i zabezpieczeń
- minimalizacja przeterminowanych kredytów i eliminację tzw. „złych kredytów”
- zarządzanie budżetem regionalnym, sieci w tym: akcje trade - marketingowe aktywizujące odsprzedaż u dystrybutorów oraz w sieciach lokalnych, rozwój podhurtu, rozwój PSD – standardy merchandising’owe
- zawieranie umów dystrybucyjnych, umów wsparcia sprzedaży (podhurty) aktywizacja odsprzedaży w sieciach
- zarządzanie sprzedażą oraz odsprzedażą poprzez wykorzystywanie danych i analiz AC Nielsen, danych raportowych z działu analiz rynkowych
- rekomendowanie nowych rozwiązań biznesowych na poziomie regionalnym, a także monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie działań reakcyjnych
Koordynator Do Spraw Sprzedaży (ASM) - Kalisz, Konin, Łódź,
Do Moich obowiązków należało między innymi:
- Zarządzanie zespołem pracowników – 10 osób, w tym 2 menagerów KS i KH
- Negocjacje i realizacja planów sprzedaży
- Dystrybucja Numeryczna i Wolumenowa,
- Szkolenia pracowników.
- Zarządzanie zespołem pracowników – 10 osób, w tym 2 menagerów KS i KH
- Negocjacje i realizacja planów sprzedaży
- Dystrybucja Numeryczna i Wolumenowa,
- Szkolenia pracowników.
Przedstawiciel Handlowy DsKK - Kalisz, Konin, Sieradz, Z.Wola
Do Moich obowiązków należało:
Praca z kluczowymi klientami - hurt
Praca z kluczowymi klientami - hurt
Szkolenia i kursy
Dodatkowe kursy i szkolenia:
- 2001 Schenk Institute P-ACand TC – Efektywne negocjacje w kontaktach z klientami.
Program: Przygotowanie do negocjacji, Prowadzenie negocjacji, Konflikt, taktyki
Manipulacje i sposoby przeciwdziałania, techniki komunikowania,
Egzekwowanie postanowień porozumienia.
- 2001 Schenk Institute P-ACand TC – Planowanie Ekonomiczne
Program: Zarządzanie przetsiembiorstwem przez pryzmat celów finansowych.
Zysk, koszty, budżet, kryteria podejmowania decyzji.
- 2002 Schenk Institute P-ACand TC – Zarządzanie Swoim Terytorium
Program: Rola szefa, Cechy i sposób myślenia szefa sprzedaży, typologia stylów
Kierowania, Rola szefa w rozwoju zawodowym handlowców,
Planowanie długoterminowe, Wdrażanie strategii.
- 2002 Sonda S.A. – Negocjacje Handlowe – Dział Personalny
- 2002 Sonda S.A. – Zarządzanie zespołem – Dział Personalny
Program: Rola i zadania ASM w Firmie, Planowanie pracy PH, Zasady rządzące
Motywacją handlowców i jak je wykorzystać, Typy osobowości, Org. Spot.
Ustalanie celów i zadań PH.
- 2002 Sonda S.A. – Umiejętności trenerskie – Dział Personalny
- 2003 Sonda S.A. – Zasady coachingu i oceny pracowniczej – Dział Personalny
- 2003 Grupa Szkoleniowa Kontakt OSH – Coaching – standardy pracy.
- 2005 HUMAN POWER SOLUTIONS – GB Resources Polska – Standard Sprzedaży
- 2005 HUMAN POWER SOLUTIONS – GB Resources Polska – Standard Coachingowy
- 2006 HUMAN POWER SOLUTIONS – GB Resources Polska – EFS – Nr SPORZL-2.3a-2- 14-095/0264 – Zarządzanie zespołem I motywowanie.
- 2001 Schenk Institute P-ACand TC – Efektywne negocjacje w kontaktach z klientami.
Program: Przygotowanie do negocjacji, Prowadzenie negocjacji, Konflikt, taktyki
Manipulacje i sposoby przeciwdziałania, techniki komunikowania,
Egzekwowanie postanowień porozumienia.
- 2001 Schenk Institute P-ACand TC – Planowanie Ekonomiczne
Program: Zarządzanie przetsiembiorstwem przez pryzmat celów finansowych.
Zysk, koszty, budżet, kryteria podejmowania decyzji.
- 2002 Schenk Institute P-ACand TC – Zarządzanie Swoim Terytorium
Program: Rola szefa, Cechy i sposób myślenia szefa sprzedaży, typologia stylów
Kierowania, Rola szefa w rozwoju zawodowym handlowców,
Planowanie długoterminowe, Wdrażanie strategii.
- 2002 Sonda S.A. – Negocjacje Handlowe – Dział Personalny
- 2002 Sonda S.A. – Zarządzanie zespołem – Dział Personalny
Program: Rola i zadania ASM w Firmie, Planowanie pracy PH, Zasady rządzące
Motywacją handlowców i jak je wykorzystać, Typy osobowości, Org. Spot.
Ustalanie celów i zadań PH.
- 2002 Sonda S.A. – Umiejętności trenerskie – Dział Personalny
- 2003 Sonda S.A. – Zasady coachingu i oceny pracowniczej – Dział Personalny
- 2003 Grupa Szkoleniowa Kontakt OSH – Coaching – standardy pracy.
- 2005 HUMAN POWER SOLUTIONS – GB Resources Polska – Standard Sprzedaży
- 2005 HUMAN POWER SOLUTIONS – GB Resources Polska – Standard Coachingowy
- 2006 HUMAN POWER SOLUTIONS – GB Resources Polska – EFS – Nr SPORZL-2.3a-2- 14-095/0264 – Zarządzanie zespołem I motywowanie.
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1023901184
Varnish cache server
Inne
Wieloletnia obsługa komputera w bardzo szerokim zakresie,
Prawo jazdy Kat. B
Zrzeszenie w WOPR, GOPR
Kursy taneczne 1-5 stopnia
Prawo jazdy Kat. B
Zrzeszenie w WOPR, GOPR
Kursy taneczne 1-5 stopnia
Grupy
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.