Tomasz Nowak

Tomasz Nowak

Dyrektor Obszaru / Regionu Sprzedaży

Toruń, kujawsko-pomorskie

Podsumowanie

  • bankowość
  • Bankowość handlowa
  • Kredyty konsumenckie
  • Kredyt
  • Kredyty
  • Zarządzanie
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie relacjami
  • Bankowość detaliczna
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Zarządzanie zespołem
Doświadczony menedżer sprzedaży oraz trener sił sprzedażowych z dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych korporacji z sektora bankowego. Kluczowe osiągnięcia i kompetencje:

 Realizacja celów sprzedażowych, wolumenowych i jakościowych firmy.
 Zarządzanie zespołami (budowanie struktur, stawianie celów oraz monitorowanie ich realizacji, motywowanie).
 Kierowanie rozwojem Dyrektorów, Kierowników oraz Doradców sprzedaży (oceny, plany rozwoju, szkolenia, treningi).
 Zarządzanie budżetami (sprzedaż, marketing) oraz kontrola kosztów w podległych jednostkach.
 Nadzór nad rozwojem współpracy oraz umowami z partnerami.
Obszarowy Dyrektor Sieci Sprzedazy Detalicznej

Raiffeisen Bank Polska S.A.

listopad 2012 - czerwiec 2014 (przez 1 rok i 8 miesięcy)
 Zarządzałem sprzedażą oddziałów detalicznych w obszarze kujawsko-pomorskim (9-13 oddziałów skierowanych na obsługę klienta indywidualnego oraz sektor micro przedsiębiorstw), zapewniałem realizację celów sprzedażowych podległych jednostek.
 Kierowałem zbudowanym przez siebie zespołem menedżerów oraz doradców (do 70 osób), a także odpowiadałem za ich rozwój (programy rozwojowe, szkolenia, treningi, warsztaty i coachingi).
 Regularnie rekrutowałem pracowników na stanowiska doradcze oraz specjalistyczne. W całym okresie pracy przeprowadziłem kilkaset godzin rozmów rekrutacyjnych.
 Zarządzałem budżetem wspierającym sprzedaż i działalność wizerunkową na rynku lokalnym.
 Reprezentowałem firmę na spotkaniach biznesowych oraz eventach organizowanych przez różne grupy zawodowe.
 Zainicjowałem, opracowałem i wdrożyłem standardy pracy menedżerów w kierowanym obszarze, co miało bezpośredni wpływ na zobiektywizowanie oceny zespołów. Działania, jakie podjąłem przyczyniły się do wzrostu efektywności oraz poprawy jakości wykonywanych zadań.
 Brałem czynny udział w pracy oddziałów oraz spotkaniach sprzedażowych, dzięki czemu zawsze mogłem być blisko wydarzeń – wyzwań i przeciwności, z jakimi mierzą się codziennie pracownicy sprzedaży.
Obszarowy Dyrektor Sieci Sprzedaży

Polbank EFG

lipiec 2009 - listopad 2012 (przez 3 lata i 5 miesięcy)
 Zarządzałem sprzedażą oddziałów detalicznych w obszarze kujawsko-pomorskim (9-13 oddziałów skierowanych na obsługę klienta indywidualnego oraz sektor micro przedsiębiorstw), zapewniałem realizację celów sprzedażowych podległych jednostek.
 Kierowałem zbudowanym przez siebie zespołem menedżerów oraz doradców (do 70 osób), a także odpowiadałem za ich rozwój (programy rozwojowe, szkolenia, treningi, warsztaty i coachingi).
 Regularnie rekrutowałem pracowników na stanowiska doradcze oraz specjalistyczne. W całym okresie pracy przeprowadziłem kilkaset godzin rozmów rekrutacyjnych.
 Zarządzałem budżetem wspierającym sprzedaż i działalność wizerunkową na rynku lokalnym.
 Reprezentowałem firmę na spotkaniach biznesowych oraz eventach organizowanych przez różne grupy zawodowe.
 Zainicjowałem, opracowałem i wdrożyłem standardy pracy menedżerów w kierowanym obszarze, co miało bezpośredni wpływ na zobiektywizowanie oceny zespołów. Działania, jakie podjąłem przyczyniły się do wzrostu efektywności oraz poprawy jakości wykonywanych zadań.
 Brałem czynny udział w pracy oddziałów oraz spotkaniach sprzedażowych, dzięki czemu zawsze mogłem być blisko wydarzeń – wyzwań i przeciwności, z jakimi mierzą się codziennie pracownicy sprzedaży.
Kierownik Oddziału Operacyjnego

Polbank EFG

lipiec 2007 - lipiec 2009 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
 Zarządzałem, organizowałem i monitorowałem sprzedaż największego oddziału detalicznego w województwie kujawsko-pomorskim (7-10 specjalistów ds. sprzedaży).
 W okresie największego rozwoju sieci oddziałów nadzorowałem powstawanie nowych jednostek oraz uczestniczyłem w doborze lokalizacji (Toruń, Bydgoszcz). Odpowiadałem za pierwsze miesiące funkcjonowania oddziałów (prowadzenie równocześnie 3 oddziałów).
 Odpowiadałem za rekrutację oraz rozwój pracowników. Prowadziłem programy mentorskie, po których na stanowiska menedżerskie awansowali doradcy.
 Wypracowałem, przygotowałem i wdrożyłem system raportowania, który został wykorzystany w całym regionie do codziennego monitoringu sprzedaży oddziałów.
 Realizowałem regularne kontrole wewnętrzne funkcjonalne, utrzymując wysoki poziom oceny oddziału.
 Odpowiadałem za budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami banku – firmami pośredniczącymi w sprzedaży produktów kredytowych.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży

Citibank Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A.

wrzesień 2005 - luty 2007 (przez 1 rok i 6 miesięcy)
Customer Service

Adam's Mark Resort, USA Florida (Hilton hotels)

maj 2005 - wrzesień 2005 (przez 5 miesięcy)
Specjalista ds. Sprzedaży

RESERVED

luty 2004 - czerwiec 2005 (przez 1 rok i 5 miesięcy)

Specjalizacje

Bankowość » Bankowość detaliczna

Bankowość » Zarządzanie bankowością

Edukacja/Szkolenia » Coaching

Języki

Angielski

dobry

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

 Zawód Szef
 Zarządzanie zespołem sprzedażowym
 Zastosowanie analizy transakcyjnej w kierowaniu zespołem
 Nowoczesne trendy w sprzedaży
 Motywy zakupowe – dlaczego klienci nie kupują Twoich produktów?
 Negocjacje podnoszące efektywność sprzedaży
 Zarządzanie zespołem sprzedawców
 Etyczne aspekty zarządzania
 Negocjacje biznesowe
 Stymulacja sprzedaży na niestabilnym rynku
 Od strategii do zarządzania operacyjnego sprzedażą
 Leadership. Zasady twórczego przywództwa
 Zarządzanie marką
 Coaching menedżerski I
 Coaching menedżerski II
 Komunikowanie trudnych decyzji
 Lead-R. Przywództwo na poważnie
 Analiza kredytowa osób fizycznych i przedsiębiorstw

Grupy

Zobacz szczegóły »