Tomasz Kaczmarski

Dyrektor Operacyjny Call Center (Grupa Data Contact), Universal Agent S.A.
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Universal Agent S.A.
Dyrektor Operacyjny Call Center (Grupa Data Contact)
Analiza i weryfikacja targetów dla CC
Odpowiedzialność za wynik operacyjny CC – przychód, koszty, marża na wszystkich prowadzonych projektach
Planowanie i nadzór nad realizacją wskaźników sprzedażowych i operacyjnych na poszczególnych projektach
Analiza i podejmowanie decyzji kadrowych
Analiza zapotrzebowania rekrutacyjnego na wszystkich szczeblach
Plan zachowania ciągłości pracy na projektach CC
Planowanie i nadzór nad efektywnym wykorzystaniem stanowisk w call center
Utrzymanie dobrych, stałych relacji z Klientami Firmy
Sprzedaż dodatkowych usług już obsługiwanym Klientom
Universal Agent S.A.
Z-ca Dyrektora Operacyjnego
Universal Agent S.A.
Kierownik Projektu
UPC Polska
Kierownik Zespołu Call Center
Zadania:
Udział w procesie integracji spółek UPC i ASTER.
Wdrożenie nowych standardów obsługi w zarządzanym zespole (zgodnych ze standardami UPC).
Udział w implementacji nowego drzewa IVR.
Przygotowywanie raportów cyklicznych (dziennych/tygodniowych/miesięcznych) z funkcjonowania Call Center.
Zarządzanie ruchem telefonicznym - utrzymanie wysokiego współczynnika odbieralności.
„Coaching” konsultantów Call Center - m.in. w zakresie jakości obsługi, sprzedaży, dosprzedaży.
Operacyjne zarządzanie funkcjonowaniem Call Center.
Zarządzenie celami pracowników i monitorowanie ich realizacji
Odpowiedzialność:
Realizacja budżetu sprzedażowego
Utrzymanie założonych parametrów obsługi (jakości obsługi)
ASTER Sp. z o.o.
Kierownik Zespołu Call Center
Zadania:
Zarządzanie ruchem telefonicznym - utrzymanie wysokiego współczynnika odbieralności dla klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
„Coaching” konsultantów Call Center - m.in. w zakresie jakości obsługi, sprzedaży, dosprzedaży i wiedzy technicznej.
Tworzenie harmonogramu pracy konsultantów
Koordynacja wychodzących akcji sprzedażowych.
Zarządzenie celami pracowników.
Rekrutacja konsultantów.
Udział w procesie integracji firm ASTER z ASTER Kraków oraz ASTER z Ghnet - w zakresach: unifikacja produktowa, unifikacja obsługowa.
Udział w projekcie wdrożenia nowych aplikacji CRM oraz IVR.
Odpowiedzialność:
Realizacja budżetu sprzedażowego
Utrzymanie założonych parametrów obsługi
Logo
Koordynator Departamentu Obsługi Klienta
ASTER Sp. z o.o. (dawniej RTK Autocom)
Zadania:
Zarządzanie jakością obsługi.
„Coaching” konsultantów w zakresie standardów obsługi i sprzedaży produktów Firmy.
Wdrażanie nowych pracowników działu.
Nadzorowanie akcji wychodzących.
Udział w tworzeniu strategii promocyjnej i sprzedażowej.
Udział we wdrażaniu nowych produktów.
Udział w tworzeniu procesów i dokumentów formalnych.
Korespondencja mailowa z abonentami.
Bieżąca obsługa klientów (Call center)
Odpowiedzialność:
Utrzymanie wysokich parametrów obsługowych i sprzedażowych w Zespole.
Regionalna Telewizja Kablowa AUTOCOM Sp. z o.o.
Referent ds. Obsługi Klienta
Zadania:
Bieżąca obsługa klientów (Call Center oraz Biuro Obsługi Bezpośredniej), m.in.:
Sprzedaż i dosprzedaż produktów Firmy.
Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez abonentów.
Przyjmowanie reklamacji.
Prowadzenie rozmów windykacyjnych.
Udział w wychodzących akcjach sprzedażowych.
Utrzymanie abonenta.
Podpisywanie umów z abonentami.
Odpowiedzialność:
Utrzymanie wysokich parametrów obsługowych i sprzedażowych
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Firma Inżynierska ARMA
Zadania:
Sprzedaż produktów budowlanych (m.in. dylatacje mostowe).
Przygotowywanie ofert cenowych.
Składanie zamówień.
Poszukiwane nowych odbiorców.
Negocjacje z dostawcami.
Odpowiedzialność:
Utrzymanie wysokiego poziomu sprzedaży.

Edukacja

Logo
Ekonomia; Specjalność: Strategie Rozwoju i Doradztwo Ekonomiczne, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing; Specjalność: Zarządzanie nieruchomościami, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Krakowie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.