Tomasz Greber

Trener, konsultant, właściciel firmy PROQUAL
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener/konsultant
Doradztwo i szkolenia
Małgorzata M.
Małgorzata M. · klient
wystawiono
Pan Tomasz nie potrzebuje referencji, gdyż Jego szkolenia rozchodzą się jak gorące bułeczki z najlepszej piekarni :-) Dla mnie to Mistrz i Trener najlepszy jakiego znam. Współpraca z Panem Tomaszem to przygoda pełna pasji, profesjonalizmu i wyzwań, za to zawsze kończąca się wspaniałymi efektami i zadowoleniem. Szczerze polecam i zachęcam do współpracy z Panem Tomaszem!!!
Logo
Redaktor Naczelny
Magazyn "Zarządzanie Jakością"
Tomasz Dzielecki
Tomasz Dzielecki · usługodawca
wystawiono
Nigdy wcześniej nie znałem tak otwartego i profesjonalnego człowieka, jakim jest Tomek. Osobiście uważam, że jest to jeden z najlepszych w Polsce specjalistów z tematyki: metod i technik zarządzania jakością. Uczestniczyłem w szkoleniach, które prowadził oraz przeczytałem jego publikacje. Rewelacja! Tomek potrafi przekazać wiedzę w sposób bardzo prosty i jasny, dlatego polecam jego oraz firmę PROQUAL do prowadzenia szkoleń w Waszych firmach. Ręczę, że będziecie w pełni zadowoleni. :)

Szkolenia i kursy

• „Umweltmanagementsystem ISO 14001”, Zertifikat RWTÜV – Register Nr: 717813/18, RWTÜV Essen,
• „Quality Management”, Certificate International Resource Development United Kingdom 460/97/WSZ-IRD, International Resource Development United Kingdom,
• „Zarządzanie zmianą”,
• „Selbstmanagement und Problemlösungstechniken nach der LöhnMethode” – Steibeis-Transferzentrum Systemische Qualifizierung,
• „Formy i metody warsztatu pracy instruktorów i wykładowców”,
• „Training for Trainers” - Certificate International Resource Development United Kingdom 452/WSZ-IRD/00, International Resource Development United Kingdom,
• „QS 9000”,
• „Wprowadzenie do programu STATISTICA”,
• „Wprowadzenie TQM w polskich warunkach”,
• „Identyfikacja, analiza i optymalizacja procesów biznesowych w przedsiębiorstwach”,
• „Statystyczne metody sterowania jakością”,
• „Zarządzanie jakością w branży transportowej”,
• „Systemy Zapewnienia Jakości według norm ISO serii 9000”, Certyfikat nr 20/79/00,
• „Szkoła auditorów wewnętrznych ISO/TS 16949”,
• „Ekspert Dolnośląskiej Nagrody Jakości”,
• „KAIZEN – BASIC”,
• „TPM - Total Productive Maintenance”,
• „Auditor wiodący”.

Edukacja

Logo
Informatyka i Zarządzanie, doktorat
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Inne

PUBLIKACJE
1. Greber T., Statystyczne sterowanie procesami w świetle Polskich Norm, Normalizacja 1997 r., nr 8, s. 26-29.
2. Greber T., Statystyczne sterowanie procesem a Polskie Normy, [w:] Systemy jakości w wytwarzaniu maszyn, pod red. Janusza Zymonika i Zofii Zymonik, Samodzielna Agenda Wydawnicza SIMP, Wrocław 1997 r., s. 87-94.
3. Greber T., Metody statystyczne w zarządzaniu jakości a normy PN-ISO serii 9000, Normalizacja 1997 r., nr 11, s. 14-16, 27.
4. Greber T., Organizacyjne aspekty wdrażania metod statystycznych w zarządzaniu jakością, [w:] Nowe tendencje w nauce o organizacji i zarządzaniu, międzynarodowa konferencja naukowa, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1998 r., s. 264-268.
5. Greber T., The Analysis of Information as a Source of Quality Improvement, [w:] Management Information Systems – Conceptual and Technological Issues, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1998 r.
6. Greber T., Statystyczne sterowanie procesami ciągłymi – karty kontrolne, Normalizacja 1998 r., nr 11.
7. Greber T., Niestandardowe karty kontrolne – czyli jak sobie radzić w nietypowych sytuacjach, [w:] Statystyka w przemyśle, materiały na seminarium organizowane przez StatSoft, Warszawa 1999 r., s. 26-35.
8. Greber T., Jak czytać karty kontrolne Shewharta, Normalizacja 1999 r., nr 11, s. 17-22.
9. Greber T., Kurs na sukces. Znaczenie szkoleń dla wdrażania a firmie norm jakościowych ISO, Personel 1999 r., nr 12, s. 50-53
10. Greber T., Metody statystyczne w systemie wynagradzania i motywowania, [w:] Metody wynagradzania za pracę - Polska i inne kraje. Materiały konferencyjne. Wrocław, 7-8 luty 2000, Wrocław: Wyższa Szkoła Zarządzania Finansami, s. 144-151.
11. Greber T., Statystyka – wróg nr 1, Problemy Jakości 2000 r., nr 6, s. 35-36.
12. Greber T., Badanie satysfakcji klienta w kontekście zapewnienia jakości, [w:] Metody statystyczne w zarządzaniu jakością, Seminarium – Warszawa 12 października 2000, Statsoft, Kraków 2000 r., s. 41-50.
13. Greber T., Narzędzia wspomagające doskonalenie systemów jakości, [w:] Doskonalenie systemów jakości, pod red. Janusza Zymonika i Zofii Zymonik, Agenda Wydawnicza Wrocławskiej Rady FSNT NOT, Wrocław 2000 r., s. 155-164.
14. Greber T., Statystyczne sterowanie procesem – doskonalenie jakości z pakietem STATISTICA, StatSoft, Kraków 2000 r., 232 stron.
15. Greber T., Badanie satysfakcji klientów w aspekcie zarządzania jakością, [w:] Człowiek, ekologia, środowisko, pod red. Zdzisława Jasińskiego, Agenda Wydaw. Wrocławskiej Rady FSNT, Wrocław 2001 r.
16. Greber T., Rola klienta w kształtowaniu zarządzania jakością, Materiały konferenc.: [w:] Funkcjonowanie i rozwój organizacji w zmiennym otoczeniu, Materiały ogólnopolskiej konferencji naukowej, red. nauk. Jerzy Czupiał, Wyższa Szkoła Menedżerska, Legnica, 2001 r., s. 103-109.
17. Greber T., Karty kontrolne przy ocenie liczbowej w sterowaniu procesami – założenie i analiza, [w:] Statystyka dla jakości produktów i usług – six sigma i inne strategie, Seminarium – Warszawa 28 października 2002 r., StatSoft, Kraków 2002 r., s. 11-21.
18. Greber T., Analiza systemu pomiarowego (MSA), [w:] Statystyka dla jakości produktów i usług – six sigma i inne strategie, Seminarium – Warszawa 28 października 2002 r., StatSoft, Kraków 2002 r., s. 31-38.
19. Greber T., TQM i SIX SIGMA – koncentracja na kliencie, [w:] Analiza satysfakcji i lojalności klientów, StatSoft, Warszawa-Kraków, 2003 r.
20. Greber T., Zastosowanie kart kontrolnych do analizy zadowolenia klientów, [w:] Analiza satysfakcji i lojalności klientów, StatSoft, Warszawa-Kraków, 2003 r.
21. Greber T., Wprowadzenie do statystyki w analizie danych dotyczących jakości, LAB 2003 r., nr 6.
22. Greber T., Rozkład normalny i jego wykorzystanie – podstawy praktycznej statystyki, LAB 2004 r., nr 1.
23. Greber T., Ocena normalności rozkładu danych – metody podstawowe, LAB 2004 r., nr 2.
24. Greber T., Ocena zdolności procesów, LAB 2004 r., nr 3.
25. Greber T., Karty kontrolne w zarządzaniu jakością – podstawy, LAB 2004 r., nr 4.
26. Greber T., System zarządzania jakością w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., Problemy Jakości 2004 r., nr 11.
27. Greber T., Statystyczna kontrola odbiorcza – wprowadzenie, LAB 2004 r., nr 5.
28. Greber T., Opracowywanie planów badania przy statystycznej kontroli jakości wg oceny liczbowej, LAB 2004 r., nr 6
29. Greber T., Statystyczne kontrola odbiorcza – metoda R, LAB 2005 r., nr 1.
30. Greber T., Statystyczne kontrola odbiorcza – metoda sigma, LAB 2005 r., nr 2.
31. Greber T., Badanie zdolności procesów – niebezpieczne wskaźniki, Zarządzanie Jakością 2005 r., nr 1.
32. Greber T., Statystyczne kontrola odbiorcza – ocena alternatywna, LAB 2005 r., nr 3.
33. Greber T., Karty kontrolne przy ocenie alternatywnej, LAB 2005 r., nr 4.


34. Greber T., Statystyczne sterowanie procesami – praktyczne przykłady zastosowania, [w:] Zastosowania analizy danych w przemyśle, StatSoft, Warszawa-Kraków 2005 r.
35. Greber T., Szerokie wymagania odnośnie stosowania metod statystycznych w doskonaleniu jakości w normach ISO serii 9000:2000, LAB 2005 r., nr 5

36. Greber T., Zarządzanie jakością w bankach – możliwe rozwiązania, Zarządzanie Jakością 2006 r., nr 2.
37. Greber T., Metody i narzędzia doskonalenia jakości w polskich i europejskich organizacjach – wyniki badań, [w:] Zarządzanie jakością w procesie integracji europejskiej, pod red. J. Zymonika i Z. Zymonik, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2006 r.
38. Greber T., System zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 – odniesienie do producentów oprogramowania, [w:] Bezpieczeństwo systemów informatycznych, pod red. A. Niemiec, J.S. Nowak, J.K. Grebara, Polskie Towarzystwo Informatyczne, Katowice 2006 r.
39. Greber T., Działania korygujące i zapobiegawcze w zarządzaniu jakością, Zarządzanie Jakością 2006 r., nr 4.

40. Greber T., Anna Tomczyk, Rachunek kosztów jakości jako narzędzie prewencyjne w systemach zarządzania jakością, [w:] Wyzwania zarządzania jakością, pod red. Marka Salerno-Kochana, Centrum Rozwoju i Promocji Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007 r.
41. Greber T., Cyniak J., Doskonalenie jakości badań statystycznych zgodnie ze standardami Europejskiego Systemu Statystycznego (ESS) – mierniki jakości, Zarządzanie Jakością 2007, nr 2.
42. Greber T., Korporacyjne systemy zarządzania jakością, Zarządzanie Jakością 2007, nr 3.
43. Greber T., Statystyczne sterowanie procesami - dlaczego karty kontrolne bywają nieskuteczne, Zarządzanie Jakością 2007, nr 4.

44. Greber T., Badanie skuteczności procesów, Zarządzanie Jakością 2008, nr 1.
45. Greber T., ASA – technika rozwiązywania problemów, Zarządzanie Jakością 2008 r., nr 3.
46. Greber T., Znaczenie szkoleń dla rozwoju systemu zarządzania jakością, Zarządzanie Jakością 2008 r., nr 4.

47. Greber T., O korzyściach z SPC, Zarządzanie Jakością 2009, nr 3-4.
48. Greber T., FMEA jako element prewencji przy zarządzaniu jakością – rozwój metody, Zarządzanie Jakością 2009 r., nr 3-4.


49. Greber T., Analiza FMEA – prawidłowe definiowanie niezgodności jako podstawa skutecznej analizy, Zarządzanie Jakością 2010 r., nr 1.
50. **Greber T., Analiza skutków niezgodności dla klienta w ramach analizy FMEA, Zarządzanie Jakością 2010 r., nr 2.
51. **Greber T., Przyczyny niezgodności w procesach – identyfikowanie i ocenianie w ramach FMEA, Zarządzanie Jakością 2010 r., nr 3-4.


52. Greber T., Audit drugiej strony jako badanie zadowolenia klienta i szansa na rozwój, [w:] Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości, pod red. T. Borysa i P. Rogali Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2011
53. Greber T., Kontrola i sterowanie w analizie ryzyka zgodnie z metodą FMEA, Zarządzanie Jakością 2011 r., nr 1.
54. Oborska-Kumaszewska D., Greber T., Ocena ryzyka w radiologii – element auditu klinicznego, Zarządzanie Jakością 2011 r., nr 2.
55. Słuja P., Greber T., Zarządzanie jakością a praca menedżerów, Zarządzanie Jakością 2011 r., nr 3.

Grupy

260 wszystkich wypowiedzi
90 plusów
Akademia Lean
Akademia Lean
Akademia Lean to grupa profesjonalistów, którzy chcą podzielić się praktycznymi sposobami wykorzystania nowoczesnej metodyki zarządzania Lean Management.
Auditorzy Systemów Zarządzania
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Biblia
Biblia
Biblia, przemyślenia, komentarze, przekłady ...
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
CSO . Szkolenia . Realizacje . Wymiana wiedzy i doświadczeń . Grupa MERYTORYCZNA
CSO . Szkolenia . Realizacje . Wymiana wiedzy i doświadczeń . Grupa MERYTORYCZNA
Bezpieczeństwo biznesu, ochrona informacji, tajemnica firmy oraz zagadnienia powiązane.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
elearning w Zarządzaniu Jakością
elearning w Zarządzaniu Jakością
E-learning ISO, czyli szkolenia ISO przez Internet.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMEA
FMEA
Dla tych, którzy stosują FMEA w praktyce
FRIENDSHIP in BUSINESS
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Grupa PM
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.