Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR
BUKOVINA Terma Hotel Spa
- działania z zakresu media relations, e-PR, CSR, zarządzanie kryzysowe,
organizacja eventów, budowanie wizerunku employer branding
- przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych i promocyjnych
- budowa wizerunku marki za pomocą nowoczesnych narzędzi
marketingowych
- medialna obsługa imprez i wydarzeń sportowych, rozrywkowych
- prowadzenie/redagowanie stron www, monitorowanie mediów
- obsługa aplikacji internetowych, CMS, portali społecznościowych
- współpraca z mediami, partnerami marki, agencjami reklamowymi
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych (billboardów,
reklam w prasie, zaproszeń, plakatów, katalogów, bannerów, gadżetów)
- organizacja imprez promocyjnych (show events, konferencje, targi)
- tworzenie tekstów promocyjnych i prasowych
organizacja eventów, budowanie wizerunku employer branding
- przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych i promocyjnych
- budowa wizerunku marki za pomocą nowoczesnych narzędzi
marketingowych
- medialna obsługa imprez i wydarzeń sportowych, rozrywkowych
- prowadzenie/redagowanie stron www, monitorowanie mediów
- obsługa aplikacji internetowych, CMS, portali społecznościowych
- współpraca z mediami, partnerami marki, agencjami reklamowymi
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych (billboardów,
reklam w prasie, zaproszeń, plakatów, katalogów, bannerów, gadżetów)
- organizacja imprez promocyjnych (show events, konferencje, targi)
- tworzenie tekstów promocyjnych i prasowych
Rzecznik prasowy/specjalista ds. marketingu i PR
- działania z zakresu media relations, e-PR, CSR, zarządzanie kryzysowe,
organizacja eventów,
- przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych i promocyjnych
- budowa wizerunku marki za pomocą nowoczesnych narzędzi
marketingowych
- medialna obsługa imprez i wydarzeń sportowych, rozrywkowych
- prowadzenie/redagowanie stron www, monitorowanie mediów
- obsługa aplikacji internetowych, CMS, portali społecznościowych
- współpraca z mediami, partnerami marki, agencjami reklamowymi
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych (billboardów,
reklam w prasie, zaproszeń, plakatów, katalogów, bannerów, gadżetów)
- organizacja imprez promocyjnych (show events, konferencje, targi)
- tworzenie tekstów promocyjnych i prasowych
organizacja eventów,
- przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych i promocyjnych
- budowa wizerunku marki za pomocą nowoczesnych narzędzi
marketingowych
- medialna obsługa imprez i wydarzeń sportowych, rozrywkowych
- prowadzenie/redagowanie stron www, monitorowanie mediów
- obsługa aplikacji internetowych, CMS, portali społecznościowych
- współpraca z mediami, partnerami marki, agencjami reklamowymi
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych (billboardów,
reklam w prasie, zaproszeń, plakatów, katalogów, bannerów, gadżetów)
- organizacja imprez promocyjnych (show events, konferencje, targi)
- tworzenie tekstów promocyjnych i prasowych
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo