Tomasz Bury

Autor książki "262 strategie marketingowe"
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Komunikacja Marketingowa Rozwój biznesu - Business Development

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Ranking-Bankow.com.pl
[url=http://ranking-bankow.com.pl]Portal Ranking-Bankow.com.pl[/url] dostarcza informacji z zakresu finansów osobistych, lokowania pieniędzy oraz rozsądnego korzystania z kredytów i pożyczek. Aktualne rankingi kont bankowych, lokat, kart kredytowych oraz kredytów umożliwiają klientom wybór oferty dopasowanej do potrzeb. Materiały publikowane na blogu finansowym pomagają rozwikłać zawiłe kwestie świata finansów. Internauci mogą korzystać z bezpłatnego doradztwa ekspertów portalu w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty.

Rynek finansowy w Polsce
Wraz z postępem technicznym i informatyzacją praktycznie wszystkich aspektów życia w tyle pozostać nie mogła także bankowość. Instytucje bankowe jako te pracujące bardzo blisko klienta i zmuszone do walki o niego a także dysponujące ogromnymi środkami finansowymi bardzo ochoczo podchodzą do możliwości jakie daje internet, smartfony i ogólnie cały wielki postęp w dziedzinie technologii informatycznych.

Dziś możemy wypłacić pieniądze z bankomatu nie posiadając przy sobie karty, korzystając jedynie z telefonu bądź innego gadżetu. Za pomocą smartfona możemy także dokonywać płatności w sklepie. Na porządku dziennym jest już sprawdzanie salda naszego konta czy płacenie za zakupy w internecie za pomocą aplikacji mobilnej.

Według raportu portalu prnews.pl w III kwartale 2015 roku aktywnie z bankowości internetowej (minimum 1 logowanie w miesiącu) korzystało około 13 milionów polaków. Bardzo szybki rozwój zaobserwować możemy w bankowości mobilnej gdzie w III kwartale 2015 roku aktywny dostęp do swojego konta przez smartfona (minimum 1 logowanie miesięcznie) miało około 5 milionów klientów. W analogicznym okresie w 2014 roku było to około 3 milionów (przy czym dwa banki nie podzieliły się danymi).
Vasco Electronics LLC
Marketing & PR Specialist
Compagnia Lingua Sp. z o.o. S.K.A.
Marketing & PR Specialist
262 strategie marketingowe
Autor
Książka opisuje kreatywne strategie marketingowe, dzięki którym wyróżnisz swoją firmę i uzyskasz przewagę nad konkurencją.

Na realizację większości z 262 pomysłów nie wydasz nawet złotówki!

Pobierz bezpłatny fragment z 5 strategiami:
http://www.262strategie.pl/fragment.pdf
Agnieszka G.
Agnieszka G. · klient
wystawiono
Młody i pomysłowy.
Współpracowaliśmy przez parę miesięcy nad projektem graficznym do nowego poradnika "262 strategie marketingowe".
To konkretne kompendium wiedzy dla laików i tych bardziej ogarniętych. Mnóstwo dobrych i trafnych porad dla każdego.
Nomax Trading sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu i PR
- tworzenie strategii marketingu i PR;
- organizacja seminariów oraz imprez dla klientów;
- współpraca z 6 oddziałami w Polsce oraz działem sprzedaży eksportowej,
- współpraca z mediami branżowymi oraz agencjami reklamowymi;
- redakcja oraz tworzenie treści do biuletynu firmowego „Zoom”;
- przeprowadzanie badań rynkowych;

Osiągnięcia:
- zakończone sukcesem kilkumiesięczne przygotowania firmy do najważniejszych w branży targów międzynarodowych IFFA 2013 w Niemczech;
- organizacja dwudniowego seminarium dla 100 klientów promującego pierwszą maszynę skonstruowaną w firmie oraz Jubileuszu 25 lecia działalności firmy
Logo
Własna działalność
Bright Solutions
- realizacja projektów z zakresu marketingu internetowego (m.in. Hotel Zawiercie oraz Drukarna Dicon);
- delegacja zadań, współpraca z podwykonawcami;

Osiągnięcia:
- stworzenie koncepcji i prowadzenie portalu Miejsce-Pamieci.pl (wirtualny cmentarz);
- znalezienie inwestora oraz sprzedaż portalu;
Logo
Marketing & Sales Manager
Profil Solar s.j.
- opieka nad marką solariów Blue Solar (10 salonów na terenie południowej Polski);
- współpraca i nadzór nad zespołem 20 pracowników, rekrutacja pracowników;
- tworzenie i realizacja koncepcji marketingowych oraz wizerunkowych;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, tworzenie raportów;
- współpraca z partnerami biznesowymi;

Osiągnięcia:
- wdrożenie planu motywacyjnego dla pracowników solariów;
- stworzenie karty rabatowej dzięki współpracy kilku obiektów usługowych w Zabrzu;
Logo
Założyciel i wspólnik przedsiębiorstwa prowadzącego portal TwojaSala.pl
Własna działaność
- tworzenie portalu prezentującego sale weselne i konferencyjne;
- identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów, tworzenie ofert i kontakt z klientami oraz partnerami;
- rekrutacja, organizacja pracy i rozliczanie praktykantów;
- promocja portalu (w tym pozycjonowanie i optymalizacja pod wyszukiwarkę google);

Osiągnięcia:
- odwiedzalność na poziomie 25 000 odwiedzin miesięcznie;
- stworzenie raportu „Rynek obiektów weselnych 2010”, na podstawie ankiet wśród 1650 par młodych;
- stworzenie bazy kontaktowej ponad 5000 hoteli i domów weselnych;
- negocjacje z inwestorami oraz sprzedaż portalu;

Edukacja

Logo
Ekonomia (Komunikacja w biznesie), magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

sporty ekstremalne, turystyka górska i rowerowa

Organizacje

Stowarzyszenie Pokolenie (01.10.2009 – 01.06.2011):
- pozyskiwanie uczestników szkoleń z zakresu kierowania przedsiębiorstwem w projekcie dofinansowanym z funduszy unijnych „Akademia przedsiębiorczości”;

Osiągnięcia:
- zrealizowanie targetu (ilość uczestników szkoleń), który decydował o sukcesie/porażce projektu;


Działalność w Parlamencie Studenckim (08.10.2008 – 08.10.2009):
- rozwiązywanie problemów studentów;
- członek Rady Wydziału Ekonomii oraz Komisji Socjalnej;


Działalność w Stowarzyszeniu NZS (15.10.2005 – 10.10.2008):
- zastępca koordynatora projektu „Primus Inter Pares” w województwie śląskim;
- koordynacja projektów „Kredyt na studia” oraz „Make a Connection”;
- ambasador firmy McKinsey & Company (m.in. organizowanie spotkań z firmą na uczelni);

Inne

Język angielski – A2;

Komputer:
System operacyjny Windows, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), Google Adwords, Google Alerts, Google Analytics oraz inne narzędzia związane z marketingiem internetowym;

Inne:
Prawo jazdy kat.B, własny samochód;

Grupy

326 wszystkich wypowiedzi
25 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ALVEO
ALVEO
Wymieniaj się doświadczeniami i poszerz swoją wiedzę o preparacie ziołowym ALVEO - flagowym produkcie kanadyjskiej firmy Akuna.
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Architektura i budownictwo
Architektura i budownictwo
Pomoc dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o procesie inwestycyjnym, budowaniu, projektowaniu, aspektach prawnych i technicznych oraz o tym, czego możesz zażądać od architekta któremu płacisz i
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica
b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica
Grupa dla zajmujacych sie spedycją międzynarodową - ladunkami czesciowymi i kurierskimi. Grupa dla profesjonalistow - Nie przyjmujemy osob o nazwiskach sugerujacych falszywe dane, a zatem i osob ukr
b2b FREIGHT SEA Spedycja morska
b2b FREIGHT SEA Spedycja morska
Tu prosze zamieszczac tylko ogloszenia o zapotrzebowaniu na transport morski lub oferty transportu morskiego
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie. Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!