Umiejętności
Strategia biznesowa
Komunikacja Marketingowa
Rozwój biznesu - Business Development
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Ranking-Bankow.com.pl
[url=http://ranking-bankow.com.pl]Portal Ranking-Bankow.com.pl[/url] dostarcza informacji z zakresu finansów osobistych, lokowania pieniędzy oraz rozsądnego korzystania z kredytów i pożyczek. Aktualne rankingi kont bankowych, lokat, kart kredytowych oraz kredytów umożliwiają klientom wybór oferty dopasowanej do potrzeb. Materiały publikowane na blogu finansowym pomagają rozwikłać zawiłe kwestie świata finansów. Internauci mogą korzystać z bezpłatnego doradztwa ekspertów portalu w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rynek finansowy w Polsce
Wraz z postępem technicznym i informatyzacją praktycznie wszystkich aspektów życia w tyle pozostać nie mogła także bankowość. Instytucje bankowe jako te pracujące bardzo blisko klienta i zmuszone do walki o niego a także dysponujące ogromnymi środkami finansowymi bardzo ochoczo podchodzą do możliwości jakie daje internet, smartfony i ogólnie cały wielki postęp w dziedzinie technologii informatycznych.
Dziś możemy wypłacić pieniądze z bankomatu nie posiadając przy sobie karty, korzystając jedynie z telefonu bądź innego gadżetu. Za pomocą smartfona możemy także dokonywać płatności w sklepie. Na porządku dziennym jest już sprawdzanie salda naszego konta czy płacenie za zakupy w internecie za pomocą aplikacji mobilnej.
Według raportu portalu prnews.pl w III kwartale 2015 roku aktywnie z bankowości internetowej (minimum 1 logowanie w miesiącu) korzystało około 13 milionów polaków. Bardzo szybki rozwój zaobserwować możemy w bankowości mobilnej gdzie w III kwartale 2015 roku aktywny dostęp do swojego konta przez smartfona (minimum 1 logowanie miesięcznie) miało około 5 milionów klientów. W analogicznym okresie w 2014 roku było to około 3 milionów (przy czym dwa banki nie podzieliły się danymi).
Rynek finansowy w Polsce
Wraz z postępem technicznym i informatyzacją praktycznie wszystkich aspektów życia w tyle pozostać nie mogła także bankowość. Instytucje bankowe jako te pracujące bardzo blisko klienta i zmuszone do walki o niego a także dysponujące ogromnymi środkami finansowymi bardzo ochoczo podchodzą do możliwości jakie daje internet, smartfony i ogólnie cały wielki postęp w dziedzinie technologii informatycznych.
Dziś możemy wypłacić pieniądze z bankomatu nie posiadając przy sobie karty, korzystając jedynie z telefonu bądź innego gadżetu. Za pomocą smartfona możemy także dokonywać płatności w sklepie. Na porządku dziennym jest już sprawdzanie salda naszego konta czy płacenie za zakupy w internecie za pomocą aplikacji mobilnej.
Według raportu portalu prnews.pl w III kwartale 2015 roku aktywnie z bankowości internetowej (minimum 1 logowanie w miesiącu) korzystało około 13 milionów polaków. Bardzo szybki rozwój zaobserwować możemy w bankowości mobilnej gdzie w III kwartale 2015 roku aktywny dostęp do swojego konta przez smartfona (minimum 1 logowanie miesięcznie) miało około 5 milionów klientów. W analogicznym okresie w 2014 roku było to około 3 milionów (przy czym dwa banki nie podzieliły się danymi).
Autor
Książka opisuje kreatywne strategie marketingowe, dzięki którym wyróżnisz swoją firmę i uzyskasz przewagę nad konkurencją.
Na realizację większości z 262 pomysłów nie wydasz nawet złotówki!
Pobierz bezpłatny fragment z 5 strategiami:
http://www.262strategie.pl/fragment.pdf
Na realizację większości z 262 pomysłów nie wydasz nawet złotówki!
Pobierz bezpłatny fragment z 5 strategiami:
http://www.262strategie.pl/fragment.pdf
Specjalista ds. Marketingu i PR
- tworzenie strategii marketingu i PR;
- organizacja seminariów oraz imprez dla klientów;
- współpraca z 6 oddziałami w Polsce oraz działem sprzedaży eksportowej,
- współpraca z mediami branżowymi oraz agencjami reklamowymi;
- redakcja oraz tworzenie treści do biuletynu firmowego „Zoom”;
- przeprowadzanie badań rynkowych;
Osiągnięcia:
- zakończone sukcesem kilkumiesięczne przygotowania firmy do najważniejszych w branży targów międzynarodowych IFFA 2013 w Niemczech;
- organizacja dwudniowego seminarium dla 100 klientów promującego pierwszą maszynę skonstruowaną w firmie oraz Jubileuszu 25 lecia działalności firmy
- organizacja seminariów oraz imprez dla klientów;
- współpraca z 6 oddziałami w Polsce oraz działem sprzedaży eksportowej,
- współpraca z mediami branżowymi oraz agencjami reklamowymi;
- redakcja oraz tworzenie treści do biuletynu firmowego „Zoom”;
- przeprowadzanie badań rynkowych;
Osiągnięcia:
- zakończone sukcesem kilkumiesięczne przygotowania firmy do najważniejszych w branży targów międzynarodowych IFFA 2013 w Niemczech;
- organizacja dwudniowego seminarium dla 100 klientów promującego pierwszą maszynę skonstruowaną w firmie oraz Jubileuszu 25 lecia działalności firmy
Własna działalność
Bright Solutions
- realizacja projektów z zakresu marketingu internetowego (m.in. Hotel Zawiercie oraz Drukarna Dicon);
- delegacja zadań, współpraca z podwykonawcami;
Osiągnięcia:
- stworzenie koncepcji i prowadzenie portalu Miejsce-Pamieci.pl (wirtualny cmentarz);
- znalezienie inwestora oraz sprzedaż portalu;
- delegacja zadań, współpraca z podwykonawcami;
Osiągnięcia:
- stworzenie koncepcji i prowadzenie portalu Miejsce-Pamieci.pl (wirtualny cmentarz);
- znalezienie inwestora oraz sprzedaż portalu;
Marketing & Sales Manager
Profil Solar s.j.
- opieka nad marką solariów Blue Solar (10 salonów na terenie południowej Polski);
- współpraca i nadzór nad zespołem 20 pracowników, rekrutacja pracowników;
- tworzenie i realizacja koncepcji marketingowych oraz wizerunkowych;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, tworzenie raportów;
- współpraca z partnerami biznesowymi;
Osiągnięcia:
- wdrożenie planu motywacyjnego dla pracowników solariów;
- stworzenie karty rabatowej dzięki współpracy kilku obiektów usługowych w Zabrzu;
- współpraca i nadzór nad zespołem 20 pracowników, rekrutacja pracowników;
- tworzenie i realizacja koncepcji marketingowych oraz wizerunkowych;
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, tworzenie raportów;
- współpraca z partnerami biznesowymi;
Osiągnięcia:
- wdrożenie planu motywacyjnego dla pracowników solariów;
- stworzenie karty rabatowej dzięki współpracy kilku obiektów usługowych w Zabrzu;
Założyciel i wspólnik przedsiębiorstwa prowadzącego portal TwojaSala.pl
Własna działaność
- tworzenie portalu prezentującego sale weselne i konferencyjne;
- identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów, tworzenie ofert i kontakt z klientami oraz partnerami;
- rekrutacja, organizacja pracy i rozliczanie praktykantów;
- promocja portalu (w tym pozycjonowanie i optymalizacja pod wyszukiwarkę google);
Osiągnięcia:
- odwiedzalność na poziomie 25 000 odwiedzin miesięcznie;
- stworzenie raportu „Rynek obiektów weselnych 2010”, na podstawie ankiet wśród 1650 par młodych;
- stworzenie bazy kontaktowej ponad 5000 hoteli i domów weselnych;
- negocjacje z inwestorami oraz sprzedaż portalu;
- identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów, tworzenie ofert i kontakt z klientami oraz partnerami;
- rekrutacja, organizacja pracy i rozliczanie praktykantów;
- promocja portalu (w tym pozycjonowanie i optymalizacja pod wyszukiwarkę google);
Osiągnięcia:
- odwiedzalność na poziomie 25 000 odwiedzin miesięcznie;
- stworzenie raportu „Rynek obiektów weselnych 2010”, na podstawie ankiet wśród 1650 par młodych;
- stworzenie bazy kontaktowej ponad 5000 hoteli i domów weselnych;
- negocjacje z inwestorami oraz sprzedaż portalu;
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
sporty ekstremalne, turystyka górska i rowerowa
Organizacje
Stowarzyszenie Pokolenie (01.10.2009 – 01.06.2011):
- pozyskiwanie uczestników szkoleń z zakresu kierowania przedsiębiorstwem w projekcie dofinansowanym z funduszy unijnych „Akademia przedsiębiorczości”;
Osiągnięcia:
- zrealizowanie targetu (ilość uczestników szkoleń), który decydował o sukcesie/porażce projektu;
Działalność w Parlamencie Studenckim (08.10.2008 – 08.10.2009):
- rozwiązywanie problemów studentów;
- członek Rady Wydziału Ekonomii oraz Komisji Socjalnej;
Działalność w Stowarzyszeniu NZS (15.10.2005 – 10.10.2008):
- zastępca koordynatora projektu „Primus Inter Pares” w województwie śląskim;
- koordynacja projektów „Kredyt na studia” oraz „Make a Connection”;
- ambasador firmy McKinsey & Company (m.in. organizowanie spotkań z firmą na uczelni);
- pozyskiwanie uczestników szkoleń z zakresu kierowania przedsiębiorstwem w projekcie dofinansowanym z funduszy unijnych „Akademia przedsiębiorczości”;
Osiągnięcia:
- zrealizowanie targetu (ilość uczestników szkoleń), który decydował o sukcesie/porażce projektu;
Działalność w Parlamencie Studenckim (08.10.2008 – 08.10.2009):
- rozwiązywanie problemów studentów;
- członek Rady Wydziału Ekonomii oraz Komisji Socjalnej;
Działalność w Stowarzyszeniu NZS (15.10.2005 – 10.10.2008):
- zastępca koordynatora projektu „Primus Inter Pares” w województwie śląskim;
- koordynacja projektów „Kredyt na studia” oraz „Make a Connection”;
- ambasador firmy McKinsey & Company (m.in. organizowanie spotkań z firmą na uczelni);
Inne
Język angielski – A2;
Komputer:
System operacyjny Windows, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), Google Adwords, Google Alerts, Google Analytics oraz inne narzędzia związane z marketingiem internetowym;
Inne:
Prawo jazdy kat.B, własny samochód;
Komputer:
System operacyjny Windows, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), Google Adwords, Google Alerts, Google Analytics oraz inne narzędzia związane z marketingiem internetowym;
Inne:
Prawo jazdy kat.B, własny samochód;
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ALVEO
Wymieniaj się doświadczeniami i poszerz swoją wiedzę o preparacie ziołowym ALVEO - flagowym produkcie kanadyjskiej firmy Akuna.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Architektura i budownictwo
Pomoc dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o procesie inwestycyjnym, budowaniu, projektowaniu, aspektach prawnych i technicznych oraz o tym, czego możesz zażądać od architekta któremu płacisz i
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica
Grupa dla zajmujacych sie spedycją międzynarodową - ladunkami czesciowymi i kurierskimi.
Grupa dla profesjonalistow - Nie przyjmujemy osob o nazwiskach sugerujacych falszywe dane, a zatem i osob ukr
b2b FREIGHT SEA Spedycja morska
Tu prosze zamieszczac tylko ogloszenia o zapotrzebowaniu na transport morski lub oferty transportu morskiego
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!