Szymon Kamiński

PKO Bank Polski, Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Lublin, lubelskie

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Kierownik Sekcji
PKO Bank Polski
Specjalista
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Kierownik Centrum Operacyjnego
Logo
Dyrektor Centrum Operacyjnego, Call Contact Center
DataContact sp. z o.o.
ContactPoint Sp. z o.o.
Kierownik Centrum Operacyjnego, Call Contact Center, Rzeszów - Warszawa
zarządzanie Centrum Operacyjnym spółki
zarządzanie zespołem Supervisor’ów, Liderów,
kontrola i analiza realizacji budżetu,
procesowanie czynności związanych z optymalizacja przychodów i redukcją kosztów operacyjnych,
analiza wyników finansowych i sprzedażowych,
kontrola jakości na podstawie procedur organizacyjnych spółki,
planowanie kampanii telemarketingowych,
koordynacja projektów Call Center,
efektywna alokacja zasobów Call Center,
kontrola wykorzystania zasobów ludzkich i technologicznych,
opracowanie nowych innowacyjnych rozwiązań mających na
celu wzrost jakości i efektywności,
odpowiedzialność za dystrybucję i wymianę wiedzy, know-how w ramach spółki
rekrutacja pracowników,
ocena pracy podległego zespołu,
analiza potrzeb pracowników,
motywacja,
koordynacja zadań pomiędzy Działem Realizacji i klientami wewnętrznymi spółki,
reprezentowanie spółki w kontaktach z partnerami biznesowymi,
opracowywanie nowych propozycji usług, oraz obszarów współpracy,
analiza ofert handlowych,
negocjacje,
ContactPoint Sp. z o.o.
Supervisor, Call Contact Center
Zarządzanie projektem realizowanym na zlecenie kluczowego klienta firmy – branża telekomunikacyjna.

- organizacja kampanii sprzedażowych
- realizacja badań marketingowych metodą Cati
- przygotowanie skryptów rozmowy
- szkolenia
- raportowanie i analiza
- kontakt z klientami zlecającymi realizacje projektów
- tworzenie systemów motywacyjnych
- nadzorowanie pracy zespołu Liderów i Konsultantów
- Ocena wyników pracy poprzez coaching i monitoring
ContactPoint Sp. z o.o.
Group Leader, Call Contact Center
Nadzorowanie pracy Konsultantów Telefonicznych.

- szkolenia
- przygotowanie raportów
- podnoszenie jakości i efektywności sprzedaży poprzez coaching i monitoring rozmów
- audyty

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Akustyczne książki
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
FORUM
FORUM
Forum jako fenomen. Jak prawidlowo kierowac forum dyskusyjnym? Czy forum moze byc odpowiednim narzedziem w rekach marketera, polityka, przedsiebiorcy?
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
NLP
NLP
NLP
Outsourcing
Outsourcing
Dzieląc się czasem i pieniędzmi, mamy więcej czasu i pieniędzy.
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Rajdowe Mistrzostwa Świata w Mikołajkach 2009
Rajdowe Mistrzostwa Świata w Mikołajkach 2009
O organizowanych w tym roku Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata w Mikołajkach w dn. 25-28 czerwca.
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
trenerzy biznesu
trenerzy biznesu
Dla tych, dla których szkolenia są pasją i wierzą ,że tak chociaż trochę można zmienić świat na lepsze...