Szymon Grzybowski

Kierownik Segmentu Pomp Ściekowych
Brzeg, opolskie

Umiejętności

Budowa CRM Inżynieria Microsoft Office Microsoft Technologies MS Project Prawo jazdy kategorii B Szybkie nawiązywanie kontaktów Praca w stresie Szybkie nawiazywanie kontaktów z nowo poznanymi osobami Efektywna organizacja pracy Pompy obsługa komputera: system Windows, pakiet MS Office, CRM KAM Efektywna współpraca z klientami i partnerami firmy, umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków Armatura Przepompownie Mieszadła

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

EBARA Pompy Polska Sp z.o.o
Kierownik Segmentu Pomp Ściekowych/ Product Manager
- Promowanie oraz ofertowanie produktów, w szczególności pompy ściekowe na obszarze całego kraju
- Poszukiwanie nowych klientów, wizyty, współpraca z projektantami, nadzorowanie projektów oraz inwestycji
- Dobór urządzeń oferowanych przez pracodawcę
- Uczestnictwo w imprezach targowych, sympozjach oraz szkoleniach zgodnie z planami marketingowymi Pracodawcy w kraju i zagranicą
- Organizacja oraz prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych dot. pomp ściekowych;
Brzeska Fabryka Pomp i Armatury Meprozet Sp. z o.o.
Sales Manager- opiekun regionu zachód (Dolnośląskie, Wielkopolskie, Lubuskie, Zachodnio-pomorskie)
- sprzedaż i reklama produktów oferowanych przez firmę
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych w ramach rozwoju handlowego firmy
- przygotowywanie ofert handlowych
- doradztwo techniczne
- promowanie firmy na rynku krajowym
- utrzymywanie kontaktów biznesowych w istniejących punktach handlowych i serwisowych w kraju

Szkolenia i kursy

Skuteczna sprzedaż

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Politechnika Opolska
Logo
Matematyka, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Komputery, nowe technologie, samochody

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Tylko sprzedaż
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.