Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Operacji
Obowiązki:
-nadzorowanie pracy podległego zespołu
-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- praca z Bazą Klientów oraz telefoniczne przedstawianie oferty firmy ( usługi PTK Centertel)
-realizacja wskaźników ilościowych i jakościowych
-kontrola jakości doradców
-prowadzenie szkoleń dla doradców
-prowadzenie szkoleń wstępnych na stanowisko Konsultanta oraz szkoleń produktowych ( wsparcie trenera)
-organizacja coachingów indywidualnych i grupowych ( techniki negocjacji, język korzyści)
-nadzorowanie pracy podległego zespołu
-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- praca z Bazą Klientów oraz telefoniczne przedstawianie oferty firmy ( usługi PTK Centertel)
-realizacja wskaźników ilościowych i jakościowych
-kontrola jakości doradców
-prowadzenie szkoleń dla doradców
-prowadzenie szkoleń wstępnych na stanowisko Konsultanta oraz szkoleń produktowych ( wsparcie trenera)
-organizacja coachingów indywidualnych i grupowych ( techniki negocjacji, język korzyści)
Szkolenia i kursy
Lider w Contact Center
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
fotografia, postprocesing