Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
• Tworzenie i implementacja strategii marketingowej w obszarze działań ATL, BTL,PR, CSR, zakup mediów,
• Realizacja kampanii i działań reklamowych wspierających sprzedaż oraz wizerunek marki na polskim rynku
• Realizacja działań trade marketingowych (ścisła współpraca z działem sprzedaży)
• Nadzór nad stroną www i działaniami w social mediach, komunikacją online do klientów i dystrybutorów
• Nadzór nad projektami z obszaru go mobile ( aplikacje, rozwój narzędzi online)
• Prowadzenie projektów z obszaru CSR ( program Road Safety, sponsoring Muzeum Chopina w Warszawie)
• Bieżąca współpraca z domem mediowym, agencjami reklamowymi, agencjami badawczymi, PR, domami produkcyjnymi etc
• Bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Zarządzanie podległym zespołem
• Realizacja kampanii i działań reklamowych wspierających sprzedaż oraz wizerunek marki na polskim rynku
• Realizacja działań trade marketingowych (ścisła współpraca z działem sprzedaży)
• Nadzór nad stroną www i działaniami w social mediach, komunikacją online do klientów i dystrybutorów
• Nadzór nad projektami z obszaru go mobile ( aplikacje, rozwój narzędzi online)
• Prowadzenie projektów z obszaru CSR ( program Road Safety, sponsoring Muzeum Chopina w Warszawie)
• Bieżąca współpraca z domem mediowym, agencjami reklamowymi, agencjami badawczymi, PR, domami produkcyjnymi etc
• Bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań
• Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
• Zarządzanie podległym zespołem
Head of ATL & BTC Marketing Communications
Aviva
• Opracowywanie i implementacja strategii komunikacji marketingowej: kampanie ATL, BTL, zakup mediów, performance marketing etc.
• Wprowadzenie na rynek i budowa marki Aviva - rebranding z marki Commercial Union
• Koordynacja działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych ( w tym Aviva Investors) w tym kampanii reklamowych, promocji produktowych, konkursów, działań xsell & upsell- ścisła współpraca z działem sprzedaży,CRM.
• Analiza efektywności prowadzonych działań
• Nadzór nad przygotowywaniem materiałów BTL dla wszystkich linii produktowych, komunikacją online, stroną WWW
• Ścisła współpraca z działem badań min.: opracowywanie insightów konsumenckich w oparciu min o segmentację klientów, badania produktowe, pre i post testy etc.
• Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, agencjami interaktywnymi, domami produkcyjnymi, agencjami badawczymi, PR, wydawnictwami, stacjami TV- negocjowanie umów, warunków finansowych
• Ścisła współpraca z Aviva Global Marketing Team ( min reprezentowanie Aviva Polska w przetargu mediowym, kreatywnym, launch kampanii globalnej "You are the big picture",implementacja programów Marketing Capability, Builiding Insight Capability itd)
• Nadzór nad budżetem marketingowym
• Zarządzanie podległym zespołem
• Członek prestiżowego Aviva Talent Club
• Wprowadzenie na rynek i budowa marki Aviva - rebranding z marki Commercial Union
• Koordynacja działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych ( w tym Aviva Investors) w tym kampanii reklamowych, promocji produktowych, konkursów, działań xsell & upsell- ścisła współpraca z działem sprzedaży,CRM.
• Analiza efektywności prowadzonych działań
• Nadzór nad przygotowywaniem materiałów BTL dla wszystkich linii produktowych, komunikacją online, stroną WWW
• Ścisła współpraca z działem badań min.: opracowywanie insightów konsumenckich w oparciu min o segmentację klientów, badania produktowe, pre i post testy etc.
• Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, agencjami interaktywnymi, domami produkcyjnymi, agencjami badawczymi, PR, wydawnictwami, stacjami TV- negocjowanie umów, warunków finansowych
• Ścisła współpraca z Aviva Global Marketing Team ( min reprezentowanie Aviva Polska w przetargu mediowym, kreatywnym, launch kampanii globalnej "You are the big picture",implementacja programów Marketing Capability, Builiding Insight Capability itd)
• Nadzór nad budżetem marketingowym
• Zarządzanie podległym zespołem
• Członek prestiżowego Aviva Talent Club
Group Account Manager
• Zarządzanie i koordynacja pracą warszawskiego oddziału Agencji
• Odpowiedzialność za realizacje celów biznesowych oddziału
• Nadzór nad opracowaniem i realizacją strategii marketingowych dla klientów Agencji we współpracy z działem strategii i kreacji
• Realizacja i produkcją kampanii ATL i BTL
• Nadzór nad przygotowaniem i przebiegiem promocji konsumenckich, działań B2B,kampanii internetowych, działań z obszaru marketingu wirusowego, eventów, projektów i produkcji materiałów POS
• Koordynacja bieżącej obsługi klientów, planowanie i kontrola powierzonych budżetów
• Zarządzanie podległym zespołem
• Odpowiedzialność za realizacje celów biznesowych oddziału
• Nadzór nad opracowaniem i realizacją strategii marketingowych dla klientów Agencji we współpracy z działem strategii i kreacji
• Realizacja i produkcją kampanii ATL i BTL
• Nadzór nad przygotowaniem i przebiegiem promocji konsumenckich, działań B2B,kampanii internetowych, działań z obszaru marketingu wirusowego, eventów, projektów i produkcji materiałów POS
• Koordynacja bieżącej obsługi klientów, planowanie i kontrola powierzonych budżetów
• Zarządzanie podległym zespołem
Account Manager
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowych dla klientów Agencji we współpracy z działem strategii i kreacji
• Realizacją i produkcją kampanii ATL i BTL
• Realizacja działań z obszaru promocji konsumenckich, działań B2B, działań typu direct marketing, marketing wystawienniczy etc
• Bieżąca obsługa klientów, planowanie i kontrola powierzonych budżetów
• Działania New Business, koordynacja przygotowań do przetargów
• Zarządzenie podległym zespołem
• Realizacją i produkcją kampanii ATL i BTL
• Realizacja działań z obszaru promocji konsumenckich, działań B2B, działań typu direct marketing, marketing wystawienniczy etc
• Bieżąca obsługa klientów, planowanie i kontrola powierzonych budżetów
• Działania New Business, koordynacja przygotowań do przetargów
• Zarządzenie podległym zespołem
Szkolenia i kursy
Liczne kursy z obszaru marketingu, sprzedaży, zarządzania personelem min: Szczere rozmowy, Kapitał Ludzki- broń w rękach managera, Market & Customer Insights, Commercial Effectiveness, Briefing fort Great Campaigns.
Roczny kurs ICAN Institute- Harvard BUsiness Review
Roczny kurs ICAN Institute- Harvard BUsiness Review
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.