Sylwia Wiśniewska

Regionalny Manager Sprzedaży
Katowice, śląskie

Umiejętności

Szkolenia pracowników Sprzedaż Obsługa klienta Kompetencje interpersonalne

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TUiR WARTA S.A.
Regionalny Manager Sprzedaży
Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta, rozwój sieci sprzedaży.

Rozwój sieci sprzedaży w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie. Negocjowanie oraz zarządzenie sprzedażą. Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych. Budowanie marki i wizerunku firmy. Rekrutacja pracowników, motywowanie, przygotowywanie analiz, ocen oraz planów rozwoju i strategii. Prowadzenie szkoleń produktowych oraz z zakresu kompetencji miękkich, takich jak efektywna komunikacja, czy profesjonalna obsługa klienta. Monitorowanie kampanii sprzedażowych.

Odpowiedzialność za bezpośrednią obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, obieg dokumentów oraz przestrzeganie procedur organizacji.
Nadzór nad wdrażanymi projektami. Współpraca z pionem HR, Sprzedaży, Marketingu i PR, Administracji i IT.
TUiR WARTA S.A.
Koordynator Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Pragma Inkaso SA
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Edukacja

Logo
Psychologia zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.