Umiejętności
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Obsługa klienta
Kompetencje interpersonalne
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Manager Sprzedaży
Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta, rozwój sieci sprzedaży.
Rozwój sieci sprzedaży w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie. Negocjowanie oraz zarządzenie sprzedażą. Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych. Budowanie marki i wizerunku firmy. Rekrutacja pracowników, motywowanie, przygotowywanie analiz, ocen oraz planów rozwoju i strategii. Prowadzenie szkoleń produktowych oraz z zakresu kompetencji miękkich, takich jak efektywna komunikacja, czy profesjonalna obsługa klienta. Monitorowanie kampanii sprzedażowych.
Odpowiedzialność za bezpośrednią obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, obieg dokumentów oraz przestrzeganie procedur organizacji.
Nadzór nad wdrażanymi projektami. Współpraca z pionem HR, Sprzedaży, Marketingu i PR, Administracji i IT.
Rozwój sieci sprzedaży w zakresie ubezpieczeń grupowych na życie. Negocjowanie oraz zarządzenie sprzedażą. Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych. Budowanie marki i wizerunku firmy. Rekrutacja pracowników, motywowanie, przygotowywanie analiz, ocen oraz planów rozwoju i strategii. Prowadzenie szkoleń produktowych oraz z zakresu kompetencji miękkich, takich jak efektywna komunikacja, czy profesjonalna obsługa klienta. Monitorowanie kampanii sprzedażowych.
Odpowiedzialność za bezpośrednią obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, obieg dokumentów oraz przestrzeganie procedur organizacji.
Nadzór nad wdrażanymi projektami. Współpraca z pionem HR, Sprzedaży, Marketingu i PR, Administracji i IT.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.