Języki
angielski
dobry
Szkolenia i kursy
Conferences:
"Społeczne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw"
„Pobudzanie innowacyjności organizacji”
„Konkurencyjność, wiedza, innowacje: Polska na tle Europy i współczesnych wyzwań rozwojowych”
AFC 2007
CHi 2006
AFC 2005
Trade Fairs:
In Cosmetics 2011 (Mediolan)
In Cosmetics 2009 (Monachium),
In Cosmetics 2008 (Amsterdam),
Beyond Beauty 2007 (Paryż),
Trainings:
„Kosmetyki naturalne”
„Surowce naturalne w produkcji kosmetyków, ekocertyfikacje”
"Konserwanty w produkcji kosmetyków"
"Standardy dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i kontroli jakości w produkcji kosmetyków" - Bio-Tech Consulting
Seminars:
"Nowe technologie i substancje czynne w kosmetologii" - WSZKiPZ
"Norma GMP 22716 w produkcji kosmetyków" - WSZKiPZ
"Czy suplementacja może zastąpić kosmetyki anti-age? " - WSZKiPZ
"Pielęgnacja i regeneracja włosów - możliwości i ograniczenia" - WSZKiPZ
"Społeczne determinanty innowacyjności przedsiębiorstw"
„Pobudzanie innowacyjności organizacji”
„Konkurencyjność, wiedza, innowacje: Polska na tle Europy i współczesnych wyzwań rozwojowych”
AFC 2007
CHi 2006
AFC 2005
Trade Fairs:
In Cosmetics 2011 (Mediolan)
In Cosmetics 2009 (Monachium),
In Cosmetics 2008 (Amsterdam),
Beyond Beauty 2007 (Paryż),
Trainings:
„Kosmetyki naturalne”
„Surowce naturalne w produkcji kosmetyków, ekocertyfikacje”
"Konserwanty w produkcji kosmetyków"
"Standardy dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i kontroli jakości w produkcji kosmetyków" - Bio-Tech Consulting
Seminars:
"Nowe technologie i substancje czynne w kosmetologii" - WSZKiPZ
"Norma GMP 22716 w produkcji kosmetyków" - WSZKiPZ
"Czy suplementacja może zastąpić kosmetyki anti-age? " - WSZKiPZ
"Pielęgnacja i regeneracja włosów - możliwości i ograniczenia" - WSZKiPZ
Edukacja
Zainteresowania
Travelling & Handball
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Chemia
"Żadna liczba eksperymentów nie może dowieść, że mam rację, jeden eksperyment może pokazać, że jej nie mam."
Chemia kosmetyczna
Grupa dla wszystkich zainteresowanych chemią kosmetyczną. Celem istnienia nowo powstałej grupy jest stworzenie platformy umożliwiającej m.in. wymianę poglądów, opinii i doświadczeń, a także naw