Sylwia Jaskulska

Sylwia Jaskulska

Revenue Management, Pricing, Efektywność promocji, Kompania Piwowarska SA

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Specjalizacja w ramach zarządzania przychodami, pozycjonowania cenowego, długoterminowych strategii pricingowych jak i efektywności promocji cenowych. Bogate doświadczenie w badaniach marketingowych/ konsumenckich.
    Analityk ds. efektywności promocji/ specjalista ds zarządzania przychodami / dział Revenue Managemen

    Kompania Piwowarska S.A. (SABMiller Group)

    od września 2011 (od 2 lat i 11 miesięcy)
    Senior Research Executive / sektor HealthCare - badania ilościowe

    Synovate

    kwiecień 2010 - sierpień 2011 (przez 1 rok i 5 miesięcy)
    Researcher / sektor HealthCare - badania ilościowe

    GfK Polonia

    październik 2005 - marzec 2010 (przez 4 lata i 6 miesięcy)
    2006-01 - 2007-12 Junior Researcher
    2005-10 - 2006-01 Assistant
    Asystent Badacza / sektor FMCG - badania ilościowe

    A.B.R. Sesta

    październik 2003 - grudzień 2004 (przez 1 rok i 3 miesiące)

    Edukacja

    Wydział Zarządzania - Zarządzanie i Marketing, magisterskie

    Uniwersytet Warszawski

    październik 2002 - czerwiec 2004 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
    Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne / dodatowo ścieżka „Narzędzia ilościowe w analizach marketingowych”, magisterskie

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

    październik 2001 - czerwiec 2006 (przez 4 lata i 9 miesięcy)
    Wydział Zarządzania - Zarządzanie i Marketing, licencjackie

    Uniwersytet Warszawski

    październik 1999 - czerwiec 2002 (przez 2 lata i 9 miesięcy)

    Specjalizacje

    Finanse/Ekonomia » Zarządzanie finansami

    Finanse/Ekonomia » Inne

    Marketing » Badania marketingowe

    Języki

    Angielski

    biegły

    Niemiecki

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Grupy