Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. sprzedaży i marketingu
Vegro Kujawska Grupa Producentów
Vegro Kujawska Grupa Producentów jest spółką zatrudniająca około 150 osób, specjalizująca się w uprawie, zbiorach, konfekcjonowaniu i sprzedaży warzyw.
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży na rynku tradycyjny, nowoczesny jak i w dziale exportu.
- Planuje działania komórki sprzedaży i egzekwuje realizację tych planów,
- Wprowadza innowacyjne produkty,
- Odpowiada za kontakty z klientami rynku tradycyjnego, nowoczesnego oraz działu exportu,
- Analizuje koszty, zyski we współpracy z dedykowaną grupą klientów
- Motywuje i koordynuje pracę zespołu,
- Przygotowuje sprawozdania dla Zarządu,
- Odpowiada za aktywny udział na targach spożywczych tak krajowych jak i międzynarodowych,
- Odpowiada za dział marketingu.
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży na rynku tradycyjny, nowoczesny jak i w dziale exportu.
- Planuje działania komórki sprzedaży i egzekwuje realizację tych planów,
- Wprowadza innowacyjne produkty,
- Odpowiada za kontakty z klientami rynku tradycyjnego, nowoczesnego oraz działu exportu,
- Analizuje koszty, zyski we współpracy z dedykowaną grupą klientów
- Motywuje i koordynuje pracę zespołu,
- Przygotowuje sprawozdania dla Zarządu,
- Odpowiada za aktywny udział na targach spożywczych tak krajowych jak i międzynarodowych,
- Odpowiada za dział marketingu.
Key Accoun Manager
Angel Camacho Alimentacion Stovit Group jest jednym z wiodących na rynku polskim producentów dżemów, konfitur, marmolad i powideł a także dystrybutor Disney Party Drinks Firma założona została w 1979 roku.
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów National Account takich jak: SCA Intermarche, Netto, Real, Leclerc, Selgros a także HoReCa.
- negocjacje kontraktów handlowych z kupcami Klientów Sieciowych,
- wprowadzanie innowacyjnych produktów na polski rynek,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży,
- kooperacja z centralą firmy w Hiszpanii, kontrahentem z Włoch oraz Disney (Party Drinks),
- współpraca z działem marketingu w zakresie wsparcia powierzonych grup produktowych,
- odpowiedzialność za marki własne produkowane dla Klientów Sieciowych,
- udział w tworzeniu i kooperacja z klientami kanału Ho-Re-Ca,
- kalkulacje opłacalności prowadzonych inwestycji oraz pozyskiwanie funduszy od Disney (Party Drinks),
- import oraz utrzymywanie stosownych stanów magazynowych polskiego oddziału,
- analiza rynku produktów konkurencyjnych oraz działań liderów rynkowych,
- motywowanie i koordynowanie pracą zespołu.
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów National Account takich jak: SCA Intermarche, Netto, Real, Leclerc, Selgros a także HoReCa.
- negocjacje kontraktów handlowych z kupcami Klientów Sieciowych,
- wprowadzanie innowacyjnych produktów na polski rynek,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży,
- kooperacja z centralą firmy w Hiszpanii, kontrahentem z Włoch oraz Disney (Party Drinks),
- współpraca z działem marketingu w zakresie wsparcia powierzonych grup produktowych,
- odpowiedzialność za marki własne produkowane dla Klientów Sieciowych,
- udział w tworzeniu i kooperacja z klientami kanału Ho-Re-Ca,
- kalkulacje opłacalności prowadzonych inwestycji oraz pozyskiwanie funduszy od Disney (Party Drinks),
- import oraz utrzymywanie stosownych stanów magazynowych polskiego oddziału,
- analiza rynku produktów konkurencyjnych oraz działań liderów rynkowych,
- motywowanie i koordynowanie pracą zespołu.
Specjalista ds. ekonomiczno - finansowych
Spółka zatrudniająca około 200 osób, specjalizująca się w budownictwie konstrukcji stalowych i żelbetowych oraz prefabrykacji i montażu instalacji przemysłowych.
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę kosztów, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów takich jak główny inwestor, firmy podwykonawcze, banki, firmy ubezpieczeniowe, energetyczne i zaopatrzeniowe.
- Weryfikował realizację budżetu oraz plany finansowe
- Nadzorował rozliczenia w zakresie zaplanowanych i realizowanych inwestycji na obszarze kraju
- Egzekwował ustalenia centralne
- Odpowiadał za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, optymalizację podatkową
- Przygotowywał sprawozdania dla Zarządu
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę kosztów, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów takich jak główny inwestor, firmy podwykonawcze, banki, firmy ubezpieczeniowe, energetyczne i zaopatrzeniowe.
- Weryfikował realizację budżetu oraz plany finansowe
- Nadzorował rozliczenia w zakresie zaplanowanych i realizowanych inwestycji na obszarze kraju
- Egzekwował ustalenia centralne
- Odpowiadał za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, optymalizację podatkową
- Przygotowywał sprawozdania dla Zarządu
Area Sales Manager
Orkla Foods – Abba Seafood, Superfish, Kotlin, Guseppe
Koncern zatrudniający około 600 osób. Producent marek własnych z dedykowaną grupą klientów National Account. Lider w produkcji owoców morza oraz żywności mrożonej. Wicelider rynku dżemów, koncentratów i ketchupu. Właściciel m.in. marek Kotlin, Sorella, Superfish, Elbro, Arko, Guseppe, Abba.
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów National Account:
- Rekrutował, budował, szkolił, motywował i rozliczał pracę 8 Przedstawicieli Handlowych na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego
- Realizował budżet marketingowy
- Egzekwował ustalenia centralne
- Prognozował i zarządzał sprzedażą
- Zarządzał grupą 4 Przedstawicieli Handlowych outsourcingu na podległym terenie
- Przygotowywał sprawozdania i prezentacje handlowe
- Przygotowanie zmiany struktury zatrudnienia na rzecz outsourcingu
Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów National Account:
- Rekrutował, budował, szkolił, motywował i rozliczał pracę 8 Przedstawicieli Handlowych na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego
- Realizował budżet marketingowy
- Egzekwował ustalenia centralne
- Prognozował i zarządzał sprzedażą
- Zarządzał grupą 4 Przedstawicieli Handlowych outsourcingu na podległym terenie
- Przygotowywał sprawozdania i prezentacje handlowe
- Przygotowanie zmiany struktury zatrudnienia na rzecz outsourcingu
Key Account Manager
Orkla Foods – Abba Seafood, Superfish, Kotlin, Guseppe
Organizował i nadzorował sprzedaż na terenie województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, wielkopolskiego w kanale National Account:
- Szkolił, motywował i rozliczał pracę 4 Przedstawicieli Handlowych i 8 merchandiserów na podległym terenie
- Dbał o wizerunek firmy oraz wspierał kreatywnie wprowadzanie nowych produktów
- Egzekwował ustalenia centralne
- Organizował regionalne akcje odsprzedażowe
Przykładowe Osiągnięcia:
- uzyskanie najlepszych wyników sprzedaży w kwartale 4Q’2004, 4Q’2005, 4Q’2006 produktów mrożonych,
- osiągnięcie największych przyrostów aktywnych klientów i sprzedaży w grupie Abba Seafood.
- Szkolił, motywował i rozliczał pracę 4 Przedstawicieli Handlowych i 8 merchandiserów na podległym terenie
- Dbał o wizerunek firmy oraz wspierał kreatywnie wprowadzanie nowych produktów
- Egzekwował ustalenia centralne
- Organizował regionalne akcje odsprzedażowe
Przykładowe Osiągnięcia:
- uzyskanie najlepszych wyników sprzedaży w kwartale 4Q’2004, 4Q’2005, 4Q’2006 produktów mrożonych,
- osiągnięcie największych przyrostów aktywnych klientów i sprzedaży w grupie Abba Seafood.
Key Account Representative
Orkla Foods – Abba Seafood, Superfish, Kotlin, Guseppe
Brał udział w organizowaniu tradycyjnej sieci sprzedażna na poziomie hurtu oraz detalu i promowaniu nowych produktów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
- Przygotowywał plany handlowych dla kategorii i kanałów dystrybucji
- Prowadził szkolenia sprzedażowe i produktowe dla przedstawicieli handlowych dystrybutorów firmy
- Przygotowywał plany handlowych dla kategorii i kanałów dystrybucji
- Prowadził szkolenia sprzedażowe i produktowe dla przedstawicieli handlowych dystrybutorów firmy
Przedstawiciel Handlowy
ATA-INT Sp. o.o.
Wyłączny polski importer i dystrybutor maszyn oraz urządzeń biurowych grupy Ricoh (kserokopiarki, powielacze cyfrowe, maszyny wielofunkcyjne) oraz luksusowych artykułów papierniczych Neusiedler.
Odpowiedzialny za kreowanie polityki cenowo – marketingowej oraz promocję produktów firmy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
- Prezentował najnowsze rozwiązania grupy Ricoh, Canon, Mita, Rexel oraz olivetti w dziedzinie techniki biurowej
- Organizował szkolenia dla kluczowych odbiorców
- Negocjował warunki handlowe dla odbiorców indywidualnych
- Nadzorował terminowość realizacji zamówień
- Osiągał rentowność współpracy z klientami
- Szkolił klientów w zakresie efektywnej eksploatacji urządzeń biurowych
- Ściśle współpracował z Urzędami Miast, Urzędami Gmin, Biurami Poselskimi, Radiem Toruń, Radiem Maryja, Stowarzyszeniami, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu
Odpowiedzialny za kreowanie polityki cenowo – marketingowej oraz promocję produktów firmy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
- Prezentował najnowsze rozwiązania grupy Ricoh, Canon, Mita, Rexel oraz olivetti w dziedzinie techniki biurowej
- Organizował szkolenia dla kluczowych odbiorców
- Negocjował warunki handlowe dla odbiorców indywidualnych
- Nadzorował terminowość realizacji zamówień
- Osiągał rentowność współpracy z klientami
- Szkolił klientów w zakresie efektywnej eksploatacji urządzeń biurowych
- Ściśle współpracował z Urzędami Miast, Urzędami Gmin, Biurami Poselskimi, Radiem Toruń, Radiem Maryja, Stowarzyszeniami, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu
Szkolenia i kursy
Fokus – „Akademia Umiejętności Handlowych - profesjonalne techniki sprzedaży”
Marschall – „Negocjacje – kanały nowoczesne”
Fokus – „ABC Merchandisingu”
„Excel – Estymacje, kalkulacje, koszty a zyski”
Conversa – „Marketing, lojalność klientów, techniki sprzedaży, komunikacja a realia”
3WAY – “Direct Method For English”
Academia Iberica – “Język angielski metodą Blended Lerning”
„Efektywne sposoby motywowania pracowników”
Marschall – „Negocjacje – kanały nowoczesne”
Fokus – „ABC Merchandisingu”
„Excel – Estymacje, kalkulacje, koszty a zyski”
Conversa – „Marketing, lojalność klientów, techniki sprzedaży, komunikacja a realia”
3WAY – “Direct Method For English”
Academia Iberica – “Język angielski metodą Blended Lerning”
„Efektywne sposoby motywowania pracowników”
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Aktywny wypoczynek:
- kajakarstwo,
- łyżwiarstwo,
- wspinaczka,
- spin-bike,
- rolki.
Motoryzacja.
Stolarstwo (Thonet to klasyka).
- kajakarstwo,
- łyżwiarstwo,
- wspinaczka,
- spin-bike,
- rolki.
Motoryzacja.
Stolarstwo (Thonet to klasyka).
Inne
UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJE:
- organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- umiejętność kierowania, motywowania i szkolenia zespołu pracowników
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność delegowania zadań w oparciu o motywację i kompetencje pracowników
- znajomość obsługi komputera: Windows, MS-Office
- prawo jazdy kategorii B
- organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- umiejętność kierowania, motywowania i szkolenia zespołu pracowników
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność delegowania zadań w oparciu o motywację i kompetencje pracowników
- znajomość obsługi komputera: Windows, MS-Office
- prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Aktywny wypoczynek w Polsce
Dla tych wszystkich, którzy mają pomysły na aktywny wpoczynek w Polsce, jak i dla tych, którzy sami aktywnie wypoczywają np. na Mazurach, w Bieszczadach czy nad Bałtykiem.
Polski Kociołek
Grupa poświęcona zagdnieniom społeczno-polityczno-historycznym, ze szczególnym uwzględnieniem wartości sanacyjnych.
Pomoc Prawna W 48h
Grupa dla użytkowników, którzy zajmują się prawem i nie tylko, udzielamy tu pomocy i odpowiedzi w jak najkrótszym czasie!
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Trenerzy Biznesu Loża Mistrzów
Grupa nalepszych trenerów biznesu w Polsce.
Najlepszych doradców i ekspertów oraz szkoleniowców.