Sylwester Szczepański

Sylwester Szczepański

Key Account Manager, STOVIT GROUP SP. Z O.O.

Toruń, kujawsko-pomorskie

Podsumowanie

    Efektywny Menadżer sprzedaży z doświadczeniem w branży FMCG oraz B2B. Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu biznesowych relacji z klientami oraz w prowadzeniu negocjacji i zarządzaniu relacjami z Klientami. Efektywność w kreowaniu działań promocyjnych i stymulujących sprzedaż. Promowanie produktów w poszczególnych kanałach dystrybucji.
    Menedżer ds. sprzedaży i marketingu

    Vegro Kujawska Grupa Producentów

    od września 2012 (od 1 roku i 8 miesięcy)
    Vegro Kujawska Grupa Producentów jest spółką zatrudniająca około 150 osób, specjalizująca się w uprawie, zbiorach, konfekcjonowaniu i sprzedaży warzyw.
    Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży na rynku tradycyjny, nowoczesny jak i w dziale exportu.
    - Planuje działania komórki sprzedaży i egzekwuje realizację tych planów,
    - Wprowadza innowacyjne produkty,
    - Odpowiada za kontakty z klientami rynku tradycyjnego, nowoczesnego oraz działu exportu,
    - Analizuje koszty, zyski we współpracy z dedykowaną grupą klientów
    - Motywuje i koordynuje pracę zespołu,
    - Przygotowuje sprawozdania dla Zarządu,
    - Odpowiada za aktywny udział na targach spożywczych tak krajowych jak i międzynarodowych,
    - Odpowiada za dział marketingu.
    Key Accoun Manager

    STOVIT GROUP SP. Z O.O.

    styczeń 2011 - sierpień 2012 (przez 1 rok i 8 miesięcy)
    Angel Camacho Alimentacion Stovit Group jest jednym z wiodących na rynku polskim producentów dżemów, konfitur, marmolad i powideł a także dystrybutor Disney Party Drinks Firma założona została w 1979 roku.

    Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów National Account takich jak: SCA Intermarche, Netto, Real, Leclerc, Selgros a także HoReCa.

    - negocjacje kontraktów handlowych z kupcami Klientów Sieciowych,
    - wprowadzanie innowacyjnych produktów na polski rynek,
    - odpowiedzialność za wyniki sprzedaży,
    - kooperacja z centralą firmy w Hiszpanii, kontrahentem z Włoch oraz Disney (Party Drinks),
    - współpraca z działem marketingu w zakresie wsparcia powierzonych grup produktowych,
    - odpowiedzialność za marki własne produkowane dla Klientów Sieciowych,
    - udział w tworzeniu i kooperacja z klientami kanału Ho-Re-Ca,
    - kalkulacje opłacalności prowadzonych inwestycji oraz pozyskiwanie funduszy od Disney (Party Drinks),
    - import oraz utrzymywanie stosownych stanów magazynowych polskiego oddziału,
    - analiza rynku produktów konkurencyjnych oraz działań liderów rynkowych,
    - motywowanie i koordynowanie pracą zespołu.
    Specjalista ds. ekonomiczno - finansowych

    Kamtech Sp. z o.o.

    wrzesień 2008 - styczeń 2011 (przez 2 lata i 5 miesięcy)
    Spółka zatrudniająca około 200 osób, specjalizująca się w budownictwie konstrukcji stalowych i żelbetowych oraz prefabrykacji i montażu instalacji przemysłowych.

    Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę kosztów, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów takich jak główny inwestor, firmy podwykonawcze, banki, firmy ubezpieczeniowe, energetyczne i zaopatrzeniowe.
    - Weryfikował realizację budżetu oraz plany finansowe
    - Nadzorował rozliczenia w zakresie zaplanowanych i realizowanych inwestycji na obszarze kraju
    - Egzekwował ustalenia centralne
    - Odpowiadał za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, optymalizację podatkową
    - Przygotowywał sprawozdania dla Zarządu
    Area Sales Manager

    Orkla Foods – Abba Seafood, Superfish, Kotlin, Guseppe

    maj 2007 - czerwiec 2008 (przez 1 rok i 2 miesiące)
    Koncern zatrudniający około 600 osób. Producent marek własnych z dedykowaną grupą klientów National Account. Lider w produkcji owoców morza oraz żywności mrożonej. Wicelider rynku dżemów, koncentratów i ketchupu. Właściciel m.in. marek Kotlin, Sorella, Superfish, Elbro, Arko, Guseppe, Abba.

    Odpowiedzialny za negocjacje, rozwój i analizę sprzedaży, tworzenie wzorowych relacji z dedykowaną grupą klientów National Account:
    - Rekrutował, budował, szkolił, motywował i rozliczał pracę 8 Przedstawicieli Handlowych na terenie województw: mazowieckiego, łódzkiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego
    - Realizował budżet marketingowy
    - Egzekwował ustalenia centralne
    - Prognozował i zarządzał sprzedażą
    - Zarządzał grupą 4 Przedstawicieli Handlowych outsourcingu na podległym terenie
    - Przygotowywał sprawozdania i prezentacje handlowe
    - Przygotowanie zmiany struktury zatrudnienia na rzecz outsourcingu
    Key Account Manager

    Orkla Foods – Abba Seafood, Superfish, Kotlin, Guseppe

    czerwiec 2003 - maj 2007 (przez 4 lata)
    Organizował i nadzorował sprzedaż na terenie województw kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, wielkopolskiego w kanale National Account:
    - Szkolił, motywował i rozliczał pracę 4 Przedstawicieli Handlowych i 8 merchandiserów na podległym terenie
    - Dbał o wizerunek firmy oraz wspierał kreatywnie wprowadzanie nowych produktów
    - Egzekwował ustalenia centralne
    - Organizował regionalne akcje odsprzedażowe

    Przykładowe Osiągnięcia:
    - uzyskanie najlepszych wyników sprzedaży w kwartale 4Q’2004, 4Q’2005, 4Q’2006 produktów mrożonych,
    - osiągnięcie największych przyrostów aktywnych klientów i sprzedaży w grupie Abba Seafood.
    Key Account Representative

    Orkla Foods – Abba Seafood, Superfish, Kotlin, Guseppe

    styczeń 1998 - czerwiec 2003 (przez 5 lat i 6 miesięcy)
    Brał udział w organizowaniu tradycyjnej sieci sprzedażna na poziomie hurtu oraz detalu i promowaniu nowych produktów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
    - Przygotowywał plany handlowych dla kategorii i kanałów dystrybucji
    - Prowadził szkolenia sprzedażowe i produktowe dla przedstawicieli handlowych dystrybutorów firmy
    Przedstawiciel Handlowy

    ATA-INT Sp. o.o.

    maj 1995 - czerwiec 1997 (przez 2 lata i 2 miesiące)
    Wyłączny polski importer i dystrybutor maszyn oraz urządzeń biurowych grupy Ricoh (kserokopiarki, powielacze cyfrowe, maszyny wielofunkcyjne) oraz luksusowych artykułów papierniczych Neusiedler.

    Odpowiedzialny za kreowanie polityki cenowo – marketingowej oraz promocję produktów firmy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
    - Prezentował najnowsze rozwiązania grupy Ricoh, Canon, Mita, Rexel oraz olivetti w dziedzinie techniki biurowej
    - Organizował szkolenia dla kluczowych odbiorców
    - Negocjował warunki handlowe dla odbiorców indywidualnych
    - Nadzorował terminowość realizacji zamówień
    - Osiągał rentowność współpracy z klientami
    - Szkolił klientów w zakresie efektywnej eksploatacji urządzeń biurowych
    - Ściśle współpracował z Urzędami Miast, Urzędami Gmin, Biurami Poselskimi, Radiem Toruń, Radiem Maryja, Stowarzyszeniami, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu

    Edukacja

    Ekonomia i Zarządzanie, magisterskie

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika

    październik 1998 - czerwiec 2003 (przez 4 lata i 9 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Rosyjski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Fokus – „Akademia Umiejętności Handlowych - profesjonalne techniki sprzedaży”
    Marschall – „Negocjacje – kanały nowoczesne”
    Fokus – „ABC Merchandisingu”
    „Excel – Estymacje, kalkulacje, koszty a zyski”
    Conversa – „Marketing, lojalność klientów, techniki sprzedaży, komunikacja a realia”
    3WAY – “Direct Method For English”
    Academia Iberica – “Język angielski metodą Blended Lerning”
    „Efektywne sposoby motywowania pracowników”

    Hobby

    Aktywny wypoczynek:
    - kajakarstwo,
    - łyżwiarstwo,
    - wspinaczka,
    - spin-bike,
    - rolki.

    Motoryzacja.
    Stolarstwo (Thonet to klasyka).

    Grupy

    Zobacz szczegóły »